Min dagbok :)

Bruker96fo

Andre møte med forumet
Da skal jeg starte et nytt og bedre liv.

Så her kommer jeg til å oppdatere dere, og har jeg en umotivert dag - så vet jeg det er flere her som er flinke til å få opp motivasjonen til andre :)

Starter imorgen - lykke til til meg selv!
 
Det samme tenkte jeg..imorgen er dagen :)
Masse lykke til ;)

Jeg har sagt det flere ganger - men nå må jeg bare bite sammen tennene å sette igang. Har vært trøtt 24/7 de siste månedene, så håper og vet at trening kan hjelpe på energien.

Så om en times tid blir pjokken levert i barnehagen, og da skal jeg rett hjem å skifte og så få med meg mamma på gåtur :)

Tusen takk!!
 
Da har dagen startet - og våknet faktisk uthvilt. Noe jeg sjelden (rette ordet er vell kanskje aldri) opplever :) Kan være noe med det fantastiske véret, og våkne til fuglekvitring er vell bare fantastisk? :)

Så nå er det å fyke heim å finne noe lettere klær :) Så i ett tiden blir det å gå en runde som skal bli min faste.

Må også si at for noen måneder traff jeg en herlig skapning... Og han er AKTIV når det gjelder ski, fjellturer... You name it! Så blir ikke noe hvilehjem her nei :)
 
Igår ble det lite trening. Full fart på jobb, så var kaputt når jeg kom hjem. Men positive er at jeg går mye på jobb, så var i det minste ikke "sofagris"! :)
En dag skal jeg klare å tenke; "Ja, jeg er sliten etter arbeid - men slappe av kan jeg gjøre med god samvittighet ETTER treningen".

Idag har jeg ryddet og styret her hjemme.

Imorgen er det en atter ny arbeidsdag. Men etter jobb skal jeg få med meg kjæresten ut på en spasertur - før vi skal ordner oss god mat :)

Ønsker alle en finfin kveld videre!
 
Helgen har vært meget rolig :(
Men igår snakket jeg med ei bekjent, som da er instruktør på treningsenter - og hun skal imorgen sette opp treningsplan til meg, som går ut på styrke og kondisjon! :)
Så når den er mottatt, er det ingen vei tilbake!
 
Gi meg styrke!!!!

Er konstant trøtt og energinivået er på null!!
Kjæresten mener jeg burde få sjekket meg, så får vell høre på han!

Så drømmen min for å få til regelmessig trening og bra koshold - er foreløpig satt på vent!

En smule lei? Skal jeg love dere :(
 
Da har jeg sånn smått begynt.
Hver dag skal jeg gå en times tid. Varierer godt med asfalt, grusvei og oppoverbakke - en herlig tur!
Og etter RS13 skal treningskortet mitt fylles opp, så da blir det styrketrening og kondisjontrening annenhver dag :)
 
Da er det ingen vei tilbake... For vil ikke at et årskort verdi kroner 1500 skal være bortkastet, så fra imorgen starter et forhåpentligvis et bedre liv :)1
 
Fy fader så tungt!!
Første treningstime er over, og det skal sies at det er leeeenge siden sist :/
 
Startet denne lørdagsmorgenen med å dra på treningsrommet... Tungt, men godt!

Senere idag blir det å gå til et "fort".
 
Back
Topp