Min dagbok :)

Da er jeg tilbake fra kurs! Dette blir spennende! I kveld skal jeg ha veiledningstime på senteret imens barna skal leke :) Det blir nok bra :)

Utfordringen blir nok å få til jobb,middag,henting av unger og trening! Mtp jeg jobber og ikke er hjemme før 16,så skal vi ha middag og ungene legger seg kl 19.. Vi får se ;) Jeg har jo mulighet til å trene på dagen også,så det å trene skal jeg få til!
 
Da er snart første uke over.. Veide med fredag og var da det samme som mandag morgen :( kjipt!

Har spist sunt og trena..
 
Så flink du er:)
Går mye i grete roede kosthold her også:) Veldig tro på det:)
Hvor lenge varer et slik kurs? og hvordan fungerer det? nyskjerrig*
 
Takk :) et kurs varer i 8 uker med ett møte pr uke.. Prater veldig mye om trening,mat og motivasjon.. Så veier vi før hvert møte og snakker om problemer e.l som vi evt har hatt.. Synes det er veldig bra,meg og pensjonistene ;) går på dagtid så er meg og 4 pensjonister ;) hehe..
 
Så flott at du er i gang!!!!! Dette greier du:)

Begynte selv i går, så motivasjonen her er på topp, enn så lenge..hehe
Men vet med meg selv at jeg må se gode resultater på vekta spesielt de første ukene for at jeg skal holde motivasjonen oppe!

Masse lykke til, skal følge med deg!
 
Veldig fornøyd med 1 kg ned denne uka :) Idag begynner jeg på roedekurs nr to og så skal jeg prøve meg på egenhånd etterpå :)
 
Back
Topp