Min dagbok!:)

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Lager meg en dagbok, for å holde oversikt over hva jeg spiser og trener om dagene!:)

Idag er vekten min 60.0 kg og 167 høy! Målet mitt er i første omgang og gå ned til 55 kg!:) drømmevekten er 50 kg, men skuffelsen blir nok stor, dersom jeg setter meg så høye krav i første omgang!:)

Det jeg trener er:

spinning på treningsenter
går turer på fjellet
stramopp timer på treningsenter
rocker med rokckering en halvtime hver kveld i ukedagene.

Idag har jeg gått rask tur med motbakker og gått i "skogen" med vogn. Gikk 1 time og 15 minutter, jogga litt og gjekk resten i fort gange:)

Mat:

Frukost: 1 melon yoghurt med musli oppi-vann til maten

Lunch: 1 kokt egg, litt melon og 1 knekkebrød med makrell i tomat 1 glass appelsin juice.

Middag: 1 potet, grønnsaker og stekt laks- vann til maten

Kvelds: hjemmelaget knekkebrød ( 2 stk) med ost og en halv banan- vann til maten

Dere som er eksperter på mat inntak, hørest det bra ut, eller spiser jeg for mye? Synst igrunn det er litt vanskelig og beregne hvor mye jeg skal spise.

ingen trening på meg i dag! Men i morgen skal jeg på treningsenter...så det blir bra:)

Dagens mat'inntak:

frukost: 2 hjemmelaget knekkebrød med hvitost.

Lunch: 1 yoghurt med musli oppi +  litt sukker erter og melon

Middag: taco. spiste 1 lefse med mye grønnsaker og litt kjøttdeig.

Kvelds:  1 glass biola og 2 knekkebrød med banan på:)

Dagens mat:

Frukost: 1 melon yoghurt

Lunch: 3 hjemmelaget knekkebrød med hvitost

Mellom måltid: 1 knekkebrød

Middag: kylling, salat og ris

Kvelds: kyllingsalat:) (rester fra middagen)

Ser veldig dårlig ut med denne treninga! Mannen jobber laaange dager ( les: 07.00- 23.30) så og si hver dag! Og vesla har feber og spydd i natt. Så da var det best og holde seg hjemme!
Men rockeringen skal jeg finne frem etter å ha vasket huset i kveld. Det er vel bedre enn ingenting? 

Snop, saft/brus osv har jeg holdt meg godt unna, og lysten har faktisk ikke hvert der enda!! Det kommer vel, men enn så lenge, så synst jeg selv at jeg har hvert flink med maten!:)

Idag fekk jeg endelig litt tid for meg selv! Så nå har jeg hvert og jogget/ gått i høyt tempo i 40 min.

Dagens mat i dag har hvert:

Frukost: 1 melon yoghurt med litt musli ( litt avhengig av yoghurt, selv om jeg vet det er mye sukker i)

Lunch: knekkebrød med smør 2 stk Vesla som ville imponere mamm'n sin! Så det var hun som hadde bestemt maten i dag

Middag: Kjøpe pizza Usunt, men ingenting annet som frista i dag! Sååå kjedelig å spise middag alene hver dag! Så derfor ble det slik.

Kvelds: Asparges med spekemat og urtedressing til!:)

Imorgen er det veie dag! Har bestemt meg for å ha det om fredager! Tviler igrunn på at det viser noe på vekta i morgen....:P

Fredag i dag, så da var det tid for veiedag:)

Vekta viste 59.1 idag! Så da ble det minus 0.9 kg idag:)) Fornøyd med det, siden det har hvert minimalt med aktivitet.

Har blitt flink til og spise regelmessig!:) Så det er bra!!

Men i helga har det hvert litt usunn mat! Men for og kunne fortsette, så må eg kunne spise vanlig mat, som alle andre!

Var en tur i skogen med hunden i dag også! fekk jogga litt, og gått i ransk gange!

Maten i dag har hvert:

Frukost: yoghurt med bjørnebær

Lunch: Salat med taco kjøtt ( rester fra kveldsen i går)

Middag: potetbåter med pølsebiter

Mellom måltid: fruktsalat

Kvelds: hjemmelaga pizza

Ble litt sjokolade i dag også! Angrer nå, så i morgen er det tilbake til godtestopp!! Skal holde meg til 1 dag i uka, noe som eg tror skal gå veldig bra:)

Har hvert ute og gått en liten tur ute i regnet med barna i dag! Men fant fort ut at vi helelr skulle dra på bading! Så vi fekk herja fra oss litt der!

Det ble også 30 min med rockeringen! ENDELIG er hotell cæsar begynt igjen, så nå er motivasjonen min bedre med rockeringen!:) Håper bare på eit resultat til slutt;D

Maten i dag har hvert:

1 yoghur til frukost

3 knekkebrød til lunch og 1 kopp te

1 pizza stykke til middag ( vet, men hadde så mye igjen frq kveldsen i går! så litt synd og kaste så mye mat...selv om det er en dårlig ynskyldning:P)

2 små rundstykker med hjemmelaget jordbær syltetøy og eit glass vann

Ser eg må bli flinkere til og drikke! det er vel der eg sliter mest! drikker bare 1-2 glass med drikke om dagen! ca 3 dl....og det er ikke mye:P Så nå skal eg prøve og fokusere litt mere på og få i meg litt og drikke til hvert måltid:)

Fredag i dag- så da betyr det veie dag!:)

vekta viste 58.8 i dag! så det betyr at eg har gått ned 300 gr. siden forrige fredag! Kan ikke akkurat sryte av det, men men. Håper på en bedre uke etter helga

Maten i dag er:

Frukost: 1 yoghurt

Lunch: 2 knekkebrød

Middag: aner ikke, skal hjem på besøk til pappa i helga!:P

Kvelds: knekkebrød eller skive!

Blir vel og spise litt frukt og grønt i løp av dagen også:)

Back
Topp