min dagbok :)

Er så lei alt no, hvorfor kan ikke det komme en baby her da [:(]  typen begynte og snakke om og reise til danmark og ta det den veien.. men jeg vil jo sånn klare det selv.. off alt er bare helt grusomt trist og kjedelig i dag [&o]  må bare få det ut av og til [&:]  nei vet ikke noe ting, bare at jeg vil ha en spire her snart [:)]  men tror  jeg er litt lei og dårlig humør av den røyke slutten og, 3uker i dag [:D]  møkka røyk. nei ALDRI begynn og røyk, kommer en gang du angrer du begynte!! 
 
merkelig at disse syklusene mine skal begynne og bli lengre no da.. og lure meg [:'(]  for min del kan jo bare hele tr holde seg lang langt borte......
 
TR enda ikke kommet, skulle vært her lørdag,søndag, eller mandag... hvorfor må kroppen og syklusene begynne og tøyse seg no da.. sånn var det sist mnd og [:'(]  hadde det no bare vært en liten spire her, men no er det faktisk 5uker siden jeg sluttet og røyke og [:D]  en positiv ting værtfall [;)] 
 
femte uken uten røyk [:D] og tr kom i går kveld... hihi men tror kanjse jeg er kommet over de verste (sure) byene etter røykeslutten [8D] føler meg litt bedre form og humør liksom.... bare håper jeg klarer og holde meg da.. men jeg SKAL klare det..... er jo så fint uten [:D]
 
lenge siden jeg har vært er inne no, begynner og bli noen mnd siden ja. er tilbake som prøver igjen, men med nye svømmere :P så håper det skjer noe i løpet av dette året her.. for har det fantastisk flott no [:D] aldri hatt det bedre [;)]
 
Er no tilbake her igjen jeg :) Lenge siden sist no. 
Joda fikk min positive test i sommer jeg :) Endelig.. Trodde ikke mine egne øyne da jeg så det stod GRAVID.. Fikk jo helt vondt i magen.. Fikk time hos legen til min første kontroll, og jeg var så fornøyd atte : )
Men så kom det no jeg stod i dusjen,, blod blod og masse blod.. : ( Jeg skjønte jo nesten hva som sjedde. fikk komme til legen, fikk sjekket det.. og det var sannsynlivis en abort : (
Ble veldig lei meg, og klarte ikke helt holde tårene tilbake når jeg kom hjem til sambo. 
Da skjønte jo han at ikke det var som det skulle.
Gikk en uke med vond og oppblåst mage, og måtte til legen igjen.. og jeg ble sendt rett til sykehuset.. måtte opperere samme dagen, og fjerne den ene eggstokken :( pga jeg var blitt gravid utenfor livmoren :( ikke en sjekk opplevesle.. Jeg trodde jo at no var løpet gått for meg og jeg ikke kunne bli gravid igjen.. Men det kunne jeg heldivis :) 
 
Back
Topp