? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Ha en finfin helg Dunn, nå er det straks legetime!! Gleder meg til å høre åssen det har gått!
 
Takk for ønskniger Rosamunde, Apple. Sola og Sofie_Skatten_vår!

Er ikke lenge igjen nå nei, bare 2 dager igjen! Tiden har egentlig gått ganske fort.
 
Wow, bare 2 dager igjen. Blir spennende å høre rapport fra deg og Stella til uka.
Hva driver du å pusser opp da??
Takk så masse for hilsener i dagboka mi Dunn!! [:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Wow, bare 2 dager igjen. Blir spennende å høre rapport fra deg og Stella til uka.
Hva driver du å pusser opp da??
Takk så masse for hilsener i dagboka mi Dunn!! [:)]

 
Ja. Bare 2 dager! Gru/gleder meg.
 
Vi SKULLE pusse opp "garderoben". (Vi har garderobe i ene delen av vaskerommet, men så kom vi på at kanksje vi skulle gjøre det ordentlig. Tilfelle lekkasjer osv., så ble ikke gjort så mye likevel. Men pappa fikk hjulpet meg litt i huset likevel. [:)] 
 
Bare hyggelig med hilsner i dagboka di!  
 
Lykke til med timen i morgen Dunn[:)]
Håper alt snarlig går din vei[;)]
 
Jammen bra jeg har Pusita! Jeg trodde faktisk timen min var 08.30, men hu sa at jeg hadde sagt etter 9. Så jeg måtte jo dobbelsjekke, og jammen hadde hun ikke rett.. timen er ikke før 9:45! Litt lengre å sove.
 
Destiny85:
Ja, jeg er ganske redd for hva h*n sier. Tenk om h*n ikke tar meg/ oss alvorlig pga. vekt osv., har jo sett flere tilfeller til det her inne. Håper bare h*n gjør det!
 
Men er litt godt å være igang.
 
Takk for hilsen miss86! [:)]
 
Da var gynekologtimen min over. Den som jeg har gruet meg til i 2 uker!
 
Han var en hyggelig mann, spurte ut en del om syklusen min. Hvilken dag jeg sist hadde mens, og om hvor lenge den varte osv., så tok han chlamydia test (unødvendig spør du meg) og celleprøve. Han sa eggstokkene mine så fine ut, og livmoren også. Men sist jeg var hos GU sa han at jeg hadde bakoverlent livmor, men denne sa fremoverlent? Kan den snu?
Skal ta hormonprøver, mandag 5.november, og  dag 3 - 6 i neste syklus. Så da skal jeg bare møte opp og ta de.
 
Det jeg var mest redd for, var at han skulle si noe om vekten min og kommentere den. Han sa INGENTING om den. Han mente det bare var bra at jeg kom [:)] 
 
Så bra at timen din gjekk fint, godt å vera i gong med prosessen tenke eg[;)]
Får håpa prøvene ser bra ut, og det me klamydiatest er noe de alltid sjekker, gjorde det to ganger på under et halvt år i vår eg. Først hos fastlegen, siden gyn.spesialisten. Er jo bare for å utelukke at det kan være grunnen til at en ikkje blir gravid.. For den kan jo gjøre mye skade i underlivet..

Jaja..du får ha en fin dag videre Dunn[:)]
 
Hei på deg!
 
Her er jeg...
Fortsatt en god følelse etter i går? Eller, ja, du skjønner hva jeg mener.
Er spent på hva hormonprøvene sier assa...
Blir greit å få dem unnagjort.
 
Og så kjekt at jeg var nyttig til å minne deg på når timen var, selv om jeg to feil jeg også da, he he... men 9.20 er bedre enn 8.30... [;)]
 
Jeg sitter i sofa'n nå og slapper av.
Sover så dårlig om natten fordi det gjør vondt i ryggen, så det blir bra med fysio på fredag.
 
Gråt meg til litt epler også, fordi jeg var sikker på vi hadde et eple i kjøleskapet. Lå og tenkte på det i natt da jeg var våken, men orket ikke å gå å hente det.
Og godt var det, for det viste seg at O. hadde tatt det siste eplet uten å ta ut posen...
Og da MÅTTE jeg jo ha epler... ha ha...
Begynte å hikste i latter, som utviklet seg til gråt - rett og slett bare pinlig, så jeg er glad det bare er han som opplever meg så rar... [:D]
 
Håper det snart er din tur til å slite ut M [;)]
 
Så bra at du hadde en god opplevelse hos gynekologen og at han ikke nevnte noe om vekta di! Håper de kan finne ut om det er noe galt med deg, slik at dere kan få hjelpen dere trenger.
 
Nå har dere ventet leeeenge nok!!
 
Måtte bare innom her og se hvordan det gikk med deg Dunn[;)]
 
Har et stort ønske om at alt snart skal ordne seg for deg, og at du får en spire i magen din i nærmeste framtid...[:)]
Skal krysse alt jeg har for deg...
 
Klem fra Lille[;)][;)]
 
er vel godt å ha kommet igang å få sjekket ting, husker det også jeg at jeg beli ganske mange kilo lettere [;)]
 
Takk for besøk i dagboka mi Rosamunde, VilSåGjerne, Lille og hegemw!
 
Ja, er egentlig noen kilo lettere.. er godt å komme i gang, få litt svar på hva som skjer.
 
Som alle andre her inne, er det jeg aller mest i verden ønsker meg nå er en spire. Så hvorfor lar den vente sånn på seg??
 
Idag har samboeren min begynt i ny jobb, en mer spennede jobb for han. Det er så kjekt for han synes jeg. Så nå skal jeg tenne masse lys, fyre i ovnen, rydde bittelitt til han kommer og lage ytrefilet og fløtegratinerte poteter. Ikke hver dag man begynner i ny jobb. Må jo feires. [:)][:)] Ha en fin kveld jenter.  
 
Det er deilig med en litt lang fri helg! Har fri idag, lørdag, søndag og mandag [:)] 
 
Idag skal jeg på IKEA med svigers. Det blir kjekt, også skal vi ha pizza og svigers skal overnatte så det blir sikkert kjekt [:)] 
 
Imorgen skal vi en hel gjeng på "Team Eckbo"! Det gleder vi oss veldig til. [:)]
 

[hr]

 
Når det kommer til babyprøvingen har jeg en vond følelse om dagen. Jeg har mistet helt troen på at dette er noe vi kommer til å klare selv, er jo ikke noe "nederlag" at vi trenger hjelp.. men er redd det kommer til å ta TID! Jeg er jo verpesyk, og har lyst på denne bebisen i magen. Helst igår.
 
Vi skal feire jul hos min famile i år (dems tur), og imorges klarte sambo å spørre: "hvis vi ikke har bebis til neste jul kan vi feire jul på --- da"? Ikke har bebis? Hva er det å si? Dette er jo det vi ønsker oss mer i verden, også tenker han på hvis ikke? For hvis vi har bebis så skal vi feire jul hjemme hos oss, BARE vi tre. Det er lenge siden vi bestemte at det blir VÅR jul som familie [:)] Men han tenker jo på hvis ikke..
 
Jeg håper jo at vi har spire i magen til denne jul (det gjorde jeg forrige jul også... [&o]) slik at vi faktisk har bebis til neste jul..   
 
Tanker om det å ikke ha baby til neste jul... ja den tanken svirrer i meg også. Det er ikke lett.

Jeg tenkte det allerede julen for to år siden.... "Neste jul er jeg enten mamma eller ufrivillig barnløs...." Vel, den neste julen var jeg sånnsett "i prøvepause", men så kommer denne julen... og tanken på den neste...

Det er ikke lett, når det vi drømmer om bare er å få en baby, også tar det sånn tid...
 
*Håpe og be om at Dunn har beibis eller beibis på vei til neste jul*
 
                          Mange gode klemmer fra meg
 
Takk for hilsen *Stella*, Apple, Sofie_skatten_vår og Majavennen!
 
Ja, neste jul er leeenge til.. men håpet er jo der. Som sier Apple at vi må leve i nåtiden og ikke frykte fremtiden. Jeg håper virkelig det.
 
På "Team Eckbo" igår (ikke så bra forøvrig) så var en kompis av oss som venter barn om 9 dager med. (Termin altså..) og da gikk det opp for meg at de snart har denne babyen i armene sine, og her sitter vi uten spire.. Ikke prøvde de å bli gravid, og de hadde bare vært sammen i tre månder når de ble gravid.. så føler de "sneik i køen"! Men hun er 11år eldre enn meg, og han litt 8 så det er jo greit sånn sett, men likevel urettferdig.
 
Jeg har IKM om en uke, og på tirsdag skal jeg tilbake for å ta blodprøver hos gynekologen for å få "dommen". På torsdag skal sambo på KK for å levere sædcellene sine.. Mye som skjer denne uken. [&:] Håper psyken overlever.
 
Det blir en spennende uke ja...
krysser fingerene for deg snuppa, det vet du!
 
Back
Topp