? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Forstår skuffelsen din ang legetimen... Jeg og fikk kun en henvisning, men tenker nå at det er like greit å få ordnet alt på ett sted, har også fått ordnet time hos ei virkelig ålreit og flink gyn som engasjerer seg.
Men er vel sånn at en har litt høye forventninger, om at de skal bry seg mer, være interessert, vise medfølelse og kanskje ta litt sjekker... Og når det ikke skjer er det lett å bli skuffa... Hos min fastlege har jeg hvertfall ikke særlig inntrykk av at hun har god tid og forståelse, føles mer som et nummer i køen.
Men det viktigste er jo å få en henvisning. Fastlegene vet ofte ikke så mye om temaet barnløshet...
Så alt ordner seg nok til det beste, lykke til med gyn timen. Håper ikke du må vente så lenge...
Og kos deg som husmor i morra, det skal faktisk jeg være og. [:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Forstår skuffelsen din ang legetimen... Jeg og fikk kun en henvisning, men tenker nå at det er like greit å få ordnet alt på ett sted, har også fått ordnet time hos ei virkelig ålreit og flink gyn som engasjerer seg.
Men er vel sånn at en har litt høye forventninger, om at de skal bry seg mer, være interessert, vise medfølelse og kanskje ta litt sjekker... Og når det ikke skjer er det lett å bli skuffa... Hos min fastlege har jeg hvertfall ikke særlig inntrykk av at hun har god tid og forståelse, føles mer som et nummer i køen.
Men det viktigste er jo å få en henvisning. Fastlegene vet ofte ikke så mye om temaet barnløshet...
Så alt ordner seg nok til det beste, lykke til med gyn timen. Håper ikke du må vente så lenge...
Og kos deg som husmor i morra, det skal faktisk jeg være og. [:)]

 
Hei Sola1979!
Ja litt håp om at de VIRKELIG skal bry seg har vi jo. Men dette er vel mest en jobb for de. Er jo fordel (og ulempe også da..) å jobbe på sykehuset der man skal ha utredning. Du kan velge de du "kjenner"?! Min fastlege er egentlig veldig grei. Dette er første gang jeg føler han ikke lyttet. Var nok fordi han var så opptatt av å henvise oss videre, og siden sambo var med så tenkte han vel at dette var "alt"!
 
Jeg var faktisk husmor igår kveld, så idag skal jeg mest kose meg! Skal en tur på Løitens lys å handle litt høstlys [:)] Det gleder jeg meg virkelig til.
 
 
 
Her går det fort i svingene! En ting skal legen min ha, han er flink å finne folk med korte ventetider!
 
Jeg har vært flink jente, og bestilt gynekolog time. Jeg håpet jeg finn time på denne siden av året, og når damen sier ikke denne uken men neste blir jeg nesten litt paff! Jeg har fått time allerede 30/10! Det er jo før månded skifte også.. [:)] 
 
 
 
Oi, så superbra Dunn!! Det må jeg si, utrolig raskt!!
Hos meg har det faktisk gått 4 mnd fra jeg bestilte legetime til jeg kommer til gynekolog... Men den som venter på noe godt, venter forhåpentligvis ikke forgjeves... [:)]
Vi er mange som er i gang med utredning nå, på gyn nivå... Spennende!!
 
Hei Dunn[;)]
 
Måtte bare innom her og se hvordan det gikk med deg, og ikke minst å ønske deg masse lykke til framover...[;)][;)]
 
Hadde jo vært moro med en liten spire i magen til jul eller no`..[:)]
 
Klem fra Lille[:D]
 
ORIGINAL: Sola1979

Oi, så superbra Dunn!! Det må jeg si, utrolig raskt!!
Hos meg har det faktisk gått 4 mnd fra jeg bestilte legetime til jeg kommer til gynekolog... Men den som venter på noe godt, venter forhåpentligvis ikke forgjeves... [:)]
Vi er mange som er i gang med utredning nå, på gyn nivå... Spennende!!

 
Ja, det er spennende! Håper at det kommer en babyboooom av det! [:)] Fra jeg bestilte legetime, til gyn har det gått 23(!) dager!! Jeg er imponert!  
 
Kjempeimponerende med den korte ventetida ja!
 
Og spennende at vi er mange som ligger ca "likt i løypa" med gynekologutredningsstart nå. La oss satse på en babyboom ja!
 
Hei Dunn :)
Wow, kjempebra at du alt har fått time neste veka då!!:)
Kanskje du sitter me ei spire før året er omme då :)
Får håpa det!!;)
 
ORIGINAL: #Lim@hl#

Hei hei. husker du meg fra bergenstreffet??? tenkte jeg bare skulle ønske deg masse lykke til med utredning, og prøving.
[:D]Synes du er ei kjempegrei jente, og blir nysgjerrig på hvordan det går med deg. derfor snoker jeg litt i dagboka di[8D] 


 
Selvfølgelig husker jeg deg! [:)] 
Bare å snoke i vei, bare koselig det! Gruer meg til utredningen, men gleder meg liksom til å begynne å få noen svar!
 
ORIGINAL: cecro

heihei vennen!!![:D]
har jo egentligt kje någe her å jørr,men eg lure så på kos d str t me aqlle her inne vettu,om någen av dei så va der når eg va her e der ennå å sånn å koss d går[:D]spesielt deg vettu..va spent på legetimen din o vettu så eg tenkte: la meg gå inn å lesa mer i dagbokå t dunn siden me kje får snakka så møje ilag om gongen..
kjekt å lesa at dokke fekk henvisningar sjøl om kanskje legebesøket va kort,men synses d e godt å lesa at du e i litt bedre humør å at d begynne å skje ting nå i hvertfall[:D]
går kjempe fint me meg o vettu å e så gla d har ordna seg masse for meg å werner..så komm eg kanskje inn igjen her vettu om ei stond,me den mannen eg alltid har ønska meg ein baby sammen me[:D]han glede seg masse t d han o[:D]
men håpe jo selvfølgeligt å se alle dei eg snakka masse me før øve på svangerskapet forumet då[;)]så får eg heller komma snikande inn der litt å preika me dokke hehe[:D]ønske alle dei å deg masse lykke t videre!!
 
kjempe gla i deg vennen!ville barra gi ein liten oppmuntring t ei kjeme sterke jenta!!![:D]
 
klem fra cecilie[:D]

 
Tusen takk vennen! Koselig du stakk innom [:)]
 
Bare innom for å takke for tråden du laget til meg!!
 
Utrolig koselig gjort [:D]
 
Ønsker deg også lykke til hos gynekologen! Håper det er det som skal til for at mirakelet skal skje [:)][:)]
 
 
ORIGINAL: Rosamunde

Bare innom for å takke for tråden du laget til meg!!
 
Utrolig koselig gjort [:D]
 
Ønsker deg også lykke til hos gynekologen! Håper det er det som skal til for at mirakelet skal skje [:)][:)]
 

 
Bare hyggelig, kun det beste for den beste vettu!
 
 
 
ønsker deg masse lykke til[:D]
 
en uke igjen til timen. Tida flyr nok!
 
Ja. En uke igjen.. Bare 7 dager! Håper de går fort, imorgen kommer mamma og pappa på besøk. De skal hjelpe meg med litt opp pussing (forhåpentligvis) og får tiden til å gå. De drar på mandag igjen, og timen er jo på tirsdag så har jo litt andre ting å tenke på.
 
 
 
Nærmer seg veldig timen din og Dunn, følger spent med!!
 
Takk for hilsen Sola1979 og VilSåGjerne!
 
Nå er det BARE 6 dager igjen, glad jeg ikke hadde så mange å telle ned..
 
Hvordan det går med meg? Hmm.. har en bedre tid nå om dagen, enn for en stund tilbake.
Ikveld kommer mamma og pappa på besøk, og det blir jo alltids kjekt [:)]
 
OI, da var det 4(!) dager til timen min. Har ikke så mye tid å tenke på det, da mamma og pappa er på besøk og hjelper meg med litt opp pussing. Det er litt greit.
 
Back
Topp