? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: Rosamunde

Lykke til med legetimen i morgen, Dunn!! Skal tenke på deg [:)]

 
Tusen takk Rosamunde!  
 
Ja. Da var det i morgen legetimen var! Sommerfugeler i magen. Hva skal man si? Jeg har laget liste over ting jeg skal ta opp, og ting som plager meg. Så skal jeg printe ut tempskjemaene mine, og ha de med.
Er det noe jeg har glemt da?
 
Legetime overstått! Jeg var så dum, fikk jo ikke sagt de tinge som plager meg. Men virket som om legen ville henvise oss videre med en gang. Tok ikke blodprøve en gang. Jeg som egentlig ville sjekket hormon nivåene mine pga. kviser og utbrudd den siste tiden.. men det passet seg aldri å si i denne lege timen.. [:@] Duste Dunn!!!
 
Men vi fikk henvisnger til gynekolog, og KK. Og vi er i gang med utredningen. (.. og vi blir sett på som ufrivillig barnløs..?)
 
Min lege var langt fra å ville se noe temperaturskjema, og brydde seg ikke om min oversikt over hvor lange sykluser jeg hadde hatt heller, bare merket seg at den var ustabil, resten betydde ikke noe...
 
Det er nok like greit at du tar disse tignee opp med gynekologen?
 
ORIGINAL: *Stella*

Min lege var langt fra å ville se noe temperaturskjema, og brydde seg ikke om min oversikt over hvor lange sykluser jeg hadde hatt heller, bare merket seg at den var ustabil, resten betydde ikke noe...

Det er nok like greit at du tar disse tignee opp med gynekologen?

 
Ja, jeg hadde de jo med men tok de ikke opp av vesken en gang. Men syklusen min er jo stabil.
 
Det var ikke syklus relaterte ting som plager meg, nedstemthet, hormoner og litt mer.. men jeg fikk jo nesten ikke sagt noe før han begynte med henvisningene og sa hadet. Min lege er flink å henvise videre, noe som kanksje er bra..
 
Ahh, om det ikke er direkte "gynekologting" hadde det kanskje vært greit om du fikk tatt det opp med legen ja.
 
Å henvise videre er jo det man gjerne ønsker seg av en sånn time, så bra at han gjør det, men han kunne tatt seg tid til å prate litt og sånn også da. Det gjorde i alle fall vår lege. Og tok blodprøve av meg, mens han snakket med min mann alene. (altså, sykepleieren eller hva hun nå enn er tok blodprøve da)
 
ORIGINAL: *Stella*

Ahh, om det ikke er direkte "gynekologting" hadde det kanskje vært greit om du fikk tatt det opp med legen ja.

Å henvise videre er jo det man gjerne ønsker seg av en sånn time, så bra at han gjør det, men han kunne tatt seg tid til å prate litt og sånn også da. Det gjorde i alle fall vår lege. Og tok blodprøve av meg, mens han snakket med min mann alene. (altså, sykepleieren eller hva hun nå enn er tok blodprøve da)

 
Tror ikke han skjønte at det var mer som plaget meg, men jeg er kjempe fornøyd med henvisningene og nå må jeg bare ringe å bestille time.
 
Krysser fingrene for overkommelig ventetid!
 
Da har jeg ringt! *stolt*
 
Men, kontoret var stengt til fredag 19, men kunne bestille time på torsdag 18. Så da må jeg ringe tilbake.
 
 
 
Lykke til!
 
Flink jente som ringte.
 
Så bra du fikk henvisninger da!
 
Du får heller ringe legen igjen og ta opp de tingene som sto igjen på lista [;)]
 
Nå var jeg flink!!! Siden sambo jobber i landskap er det ikke så greit å ringe selv, så jeg gjorde det for han. [:)] Han skal sjekke svømmerene sine 8/11. Det er jo under en månde til [:)] Flink jeg er.
 
Hissigproppen: Ja, jeg skal det. Skal på jobb ikveld, men jobbe med han jeg liker [:)] 
 
Så flott å ha fått time til mannen.
 
Så er det "bare" å få time til deg selv også :)
 
8/11 er jo ikke lenge til i det hele tatt [;)]
 
Bra du jobber med en du liker i kveld! Det er jo viktig med trivsel...
 
Men ikke nøl med å ringe legen igjen hivs du trenger det da..
 
ORIGINAL: hissigproppen

8/11 er jo ikke lenge til i det hele tatt [;)]

Bra du jobber med en du liker i kveld! Det er jo viktig med trivsel...

Men ikke nøl med å ringe legen igjen hivs du trenger det da..

 
Jeg jobber ikke så mye fremover faktisk. Og neste uke så kommer mamma og pappa på besøk [:)] 
 
Skal ikke nøle med å ringe legen.
 
 
 
Du har virkelig stått på denne mnd dunn, håper det gir full uttelling!!! [:)]
 
Masse lykke til!
 
Så bra at mannen din fikk time så raskt. Nå gjenstår det for deg å ringe tilbake og få timen din i boks også [:)]
 
Synd legen ikke snakket mer med dere, i tillegg til å gi dere henvisninger. Er noe med å føle seg hørt. Håper min lege har litt tid til en prat, men har mine tvil. Han er særdeles effektiv, og noen ganger litt for mye.
 
Håper du har en fin dag. Tenker på deg.
 
Rosamunde:
Har kommet over at legen ikke hørte mer på meg, og jeg har vært i bedre humør de siste dagene enn på lenge, tom. hatt mer energi. Lurer på hvor det kommer fra?
Min er egentlig flink å lytte, men han ble litt "opphengt" i at han skulle gi oss henvisning. S ble opptatt med å skrive de, også var jo sambo der og dette var mine "problemer"!
Håper din har tid vennen, hvis du går alene kan du jo "tvinge" han til å lytte!
 
Stella:
Takk for koselig hilsen.
 
Da var denne arbeidsdagen over, og i morgen har jeg fri og husmor dag [:)] 
Imorgen skal jeg bestille time til gyn. Spent på hvor lenge jeg må vente.. håper det ikke er over jul. [&:] 
 
Back
Topp