? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Det er en deal Rosamunde [:)][:)]
 
ønsker deg lykke til duun
 
ORIGINAL: Dunn

Hei Lille!

Ååååhh.. jeg har tenkt masse på deg de siste dagene faktisk, lurte på hvor du var blitt av og jeg har savnet deg. [:)] 
Så *Stella* hjalp deg med dagboken din over hit. Er greit de er her oppe for da er det lettere å følge med på de. Uten å lese "jeg er GRAVID" etter første pp osv.

Ser det er 8 dager til Porsgrunn. SÅ kjekt at dere endelig er i gang. Vi skal ringe legen å bestille time på mandag [:)] (HVis jeg kvinner meg opp igjen [8|])

 
Hei igjen Dunn....[;)]
 
Ja, jeg har måtte holde meg borte en liten stund, har skrevet litt om det i dagboka mi.....
 
Klarer fremdeles ikke å flytte dagboken min over hit, *Stella* forklarte jo hvordan jeg skulle gjøre det, men jeg vet ikke hvordan jeg "sender en link" til prikken.........[8|]
Ikke greit når man er så dårlig på data.....[:'(]
Har du en "oppskrift" til en som må ha det inn med teskje Dunn  ??[:)]
 
Stor klem til deg[;)][;)]
 
ORIGINAL: lille70
Hei igjen Dunn....[;)]
 
Ja, jeg har måtte holde meg borte en liten stund, har skrevet litt om det i dagboka mi.....
 
Klarer fremdeles ikke å flytte dagboken min over hit, *Stella* forklarte jo hvordan jeg skulle gjøre det, men jeg vet ikke hvordan jeg "sender en link" til prikken.........[8|]
Ikke greit når man er så dårlig på data.....[:'(]
Har du en "oppskrift" til en som må ha det inn med teskje Dunn  ??[:)]
 
Stor klem til deg[;)][;)]

 
Så koselig å høre fra deg.
 
Har sendt deg PM ang. å sende link til Prikken [:)] 
 
Hei hei Dunn, åssen ligger du an i syklusen? Eller har du ikke oversikt? [:)] Deilig det og kan jeg tenke meg... Lykke til med bestilling!!
 
ORIGINAL: Sola1979

Hei hei Dunn, åssen ligger du an i syklusen? Eller har du ikke oversikt? [:)] Deilig det og kan jeg tenke meg... Lykke til med bestilling!!

 
Nja, jeg er vel mellom EL og IKM. Ikke helt sikker på hvor. [:)] Det er litt deilig, men er på litt symptom jakt da.. men aner ikke når EL var da.
 
Nå er det BARE 3 dager til jeg kan bestille.
 
Da har jeg klart å bestille legetime.
Mandag 15/10

Ringte ned, (etter mye svetting idag også [&:]), så sa jeg at vi skulle ha time til meg, og at han skulle være med. Hun spurte ikke hvorfor, men tror hun synes det var rart. Men så var jeg så "vanskelig" med tidspunkt pga. jobb, og da sa hun "da må jeg nesten vite hva det gjelder" (litt surt synes jeg) og da svarte jeg at vi trenger hjelp til å få barn. Da svarte hun: "Ok, du behøver ikke si mer nå"! Så hun skjønte det vel da. Hun prøvde å få time denne uken, men klarte ikke med mine vanskelige tider. [:)] 
Så derfor fikk vi time neste mandag. [:)] Bare 7 dager til jo..!!

Også har jeg lillesøstra mi på besøk [:)][:)] Det er så kos!
 
Hei snuppa!
Bare 6 dager igjen nå!
 
Og tillegg er det helg i mellom og gullet kommer hjem [;)]
 
Så deg her inne i sted, men hadde litt dårlig tid. Gjorde faktisk litt av jobben min [:-] he he
 
Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli kvart over fem...
Var en som forsov seg i dag gitt, så jeg kom ikke på jobb før kvart over 9...
 
Oooops,  he he...
 
I dag skal O og jeg ut og spise. Feire 4 år som kjærester [:)]
 
ORIGINAL: hissigproppen

Hei snuppa!
Bare 6 dager igjen nå!

Og tillegg er det helg i mellom og gullet kommer hjem [;)]

Så deg her inne i sted, men hadde litt dårlig tid. Gjorde faktisk litt av jobben min [:-] he he

Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli kvart over fem...
Var en som forsov seg i dag gitt, så jeg kom ikke på jobb før kvart over 9...

Oooops,  he he...

I dag skal O og jeg ut og spise. Feire 4 år som kjærester [:)]

 
Bare 6 dager ja! Når jeg våkner i morgen er det bare 5!
 
Idag har jeg og søss vært ute. Jeg sendte henne til min frisør, siden jeg er så fornøyd så tenkte jeg hu kunne prøve henne - og gjett hva? Hun er også drit fornøyd! Hun er så flink. [:)] Søss sa hun skulle gjøre det flere ganger. [:)] Etterpå har vi vært på lagunen og brukt penger jeg egentlig ikke har. [&:] Men søss er ikke her hver dag, så må jo kose meg litt.. Ikke kjøpt unødvenige ting da.
 
Nå skal jeg gå lage min "berømte" lasagne! Så blir det sofa kos på oss ikveld [:)] (Søss drar dessverre i morgen tidlig igjen [:(][:(])
 
Kos deg ute med O vennen!
 
(Ps. Fant du noen gave til han??)
 
Jeg fant gave ja [:)]
To sesonger av Scrubs, et koppesett som vi kan bruke sammen med sånne "I love you" kopper [;)]
 
Og så kjøpte jeg et sånt lite "gangster-skjerf" i babyrosa som han kan ta på gullet hvor det sto Pappas prinsesse [:D]
 
Han ble glad!
 
Jeg fikk ny varmepute!!! *hoppe opp og ned av glede*
Den var kjempedigg, pluss at den passa i stikkontaktene våre [;)]
 
Og så fikk jeg perleøredobber som er på sånn krok. Tror det er sånne som er litt billigere, fordi han er jo nesten heeelt blakk stakkar. Og likevel kjøpte han to gaver[:)]
 
Det er morsomt å bruke penger da, selv om man ikke har de... Jeg er på avvenning..
Og bra hun ble fornøyd med håret [:)]
 
I dag skal vi sende 30 000,- til moren hans så hun kan kjøpe flybilletter og reiseforsikring til bryllupet neste år.
Glad jeg har vært flink til å spare jah.
 
Ja! Bra du fant gaver. Faktisk så kjøpte jeg gave til M igår, bare takk for at han holder ut med hormonelle meg. Han fikk barebergel og ansiktskrem fra "The Body Shop". Han var kjempe fornøyd, hun anbefalte den til kvinner også, så jeg skal teste.
 
Det er koseligst å gi gaver når de ikke forventer det egentlig :)
 
Vurderte å gi O noe fra Body Shop også, men endte med at jeg ikke gjorde det, he he.
Han er ikke så glad  i kremer og sånt.
 
ORIGINAL: hissigproppen

Det er koseligst å gi gaver når de ikke forventer det egentlig :)

Vurderte å gi O noe fra Body Shop også, men endte med at jeg ikke gjorde det, he he.
Han er ikke så glad  i kremer og sånt.

 
M er også en sånn som ikke er flink/glad i å bruke kremer osv., men det er to serier fra "The Body Shop" han liker. De er virkelig å anbefale. De hjelper på den tørre huden hans også, hvis du vil kan jeg gi deg navene?
Ps. De er ikke så dyre heller, og de hjelper.. det sier ihvertfall M.
 
ORIGINAL: Majavennen

Hei, hei!
Bra med meg.
Meeen, jeg er litt lei meg for denne syklusen min.[:(]
Klem


 
Hva er i veien med syklusen din da Maja?
 
Urk, nå må jeg på jobb.. men bare 5 dager til legetime [:)][:)]
 
hei dunn
 
ville bare legge igjen ett lite spor og si at jeg følger deg nøye hver dag nesten!!
gir ikke opp håpet for deg :)
 
kjempe godt å høre om legetimen den 15[:)][:)][:)][:)]
 
masse klemmer!!!! (hopefullgirl)
 
Hei Hopefullgirl! [:)] 
 
Takk for spor i dagboka mi. Bra noen har tro på meg, ikke så mye av det selv om dagen. Så skjønt nick du har fått deg [:)] Er ikke så lenge til du har Sofie hos deg nå [:)] 
 
Idag tror jeg mensen er på vei [:(][:(] Og vi som skal i 30års dag ikveld. Får håpe smertene ikke blir for ille.. men bare 3 dager til legetime og jeg gruer meg masse. Men skal bli godt å få det gjort. Ferdig med det.
 
Back
Topp