? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Da var jeg hjemme igjen! Er litt deilig å ikke ha kontroll på syklusen. Aner ikke hvilken dag jeg er på.. [8|] [:)] 
 
Det er godt å ha deg tilbake!
har vært så rart med 3 dager uten deg :)
 
Babystøvklem
 
ORIGINAL: hissigproppen

Det er godt å ha deg tilbake!
har vært så rart med 3 dager uten deg :)

Babystøvklem

 
Dumt jeg la igjen adressen din da, så jeg ikke fikk sendt kort. Men dere skal få e bilder, når jeg får lagt de inn. [:)] 
 
Utrolig nok, så var det deilig å være hjemme. Dyne, og min egen seng. Sov i 10t. i natt!
 
Tusen takk Prikken! [:)] Da var dagboken min på den plassen den hørte hjemme.. [:)]
 
Heihei Dunn :)
Flott å høre at du hadde det fint i Roma :) Det er en plass eg har kjempelyst til å reise en gang!! Syns du det var nok med tre dager? Eller skulle du ønske dere hadde en uke eller no?:)

Jaja..ville nå bare legge igjen en hilsen no når dagboken var kommet på rett sted;) Lykke til denne mnd uten noe som helst form for tanke på EL og temping;)
Håper dette er mnd din[:D][:D][:D]

* Klem fra miss86 *
 
Hei miss86! Roma var en kjempe by, og det er et sted der 3 dager er nok og man kan godt være en uke, hvis du skjønner hva jeg mener? Der finner du alltids noe å gjøre en hel uke også. Vi kunne hatt mer, så jeg fikk sett siktinske kapell, men vi har lovet hverandre at dette er et sted vi skal tilbake til, og da gjerne i desember (ikke i år altså). Anbefales veldig!
 
Ja, det er litt digg å ikke vite hvilken dag i syklusen jeg er..
 
Hei Maja og babyT?!
 
Takk for hilsner!
 
Jeg synes det er kjekt å ha dagbøkene våre her "oppe". Så få, og jeg klarer å følge med på de jeg følger mest med på.
Idag skal vi på hytten å male, må prøve å bli ferdig med stuen og kjøkkenet. Vi har ikke hatt så masse tid til det. Men vi må nå.
 
 
 
Kos deg med maling!
 
Veldig greit med dagbøkene her inne, ja. Er såpass få at man klarer å følge med [:)]
 
Vi river badet idag [&:]
 
Hei på deg snuppa!
 
Vi har kommet oss hjem i leiligheten og søndagsmiddagen holder på å gjøres klar.
Selv om vi sto opp kl 13, så har vi fått gjort en del.
Linda ble med hjem, siden broren min skal passe hunden sin selv mens mamma og pappa er i München. Da har hun det bedre med oss...
 
Jeg har brettet klær, satt på en vask og ryddet litt.
Men nå er jeg ganske sliten da, he he.
 
Passet på å ta med meg alt godteriet hjem, sånn at det ikke forsvinner hverken i mamma eller broren min.
 
Håper du har en flott dag, så snakkes vi sikkert :)
 
klem
 
ORIGINAL: hissigproppen

Hei på deg snuppa!

Vi har kommet oss hjem i leiligheten og søndagsmiddagen holder på å gjøres klar.
Selv om vi sto opp kl 13, så har vi fått gjort en del.
Linda ble med hjem, siden broren min skal passe hunden sin selv mens mamma og pappa er i München. Da har hun det bedre med oss...

Jeg har brettet klær, satt på en vask og ryddet litt.
Men nå er jeg ganske sliten da, he he.

Passet på å ta med meg alt godteriet hjem, sånn at det ikke forsvinner hverken i mamma eller broren min.

Håper du har en flott dag, så snakkes vi sikkert :)

klem

 
Hei tilbake! [:)]
Vi fikk ikke malt noe idag, stakar M glapp ene spannet med maling og sølte utover heeele det ny mala kjøkkenet. Heldigvis riktig farge da. [:)] Stakar han ble så lei seg.
Jeg sitter i sofaen med pc'n i fanget og chips og fyr i peisen og venter på fotball. Vi skal slå LSK idag [8D] [:)] 
Flink du er som er husmor, jeg har også vasket litt tøy. [:)]
Kos dere med snop og Linda! Hun har det nok kjekt når hun er "hjemme"!
 
Klem  
 
Da er det søndag kveld. I hode surrer en haug med tanker ang. baby prosjektet vårt.
Jeg har idag kjøpt boken *Stella* anbefalte, "prosjekt baby" og gleder meg til den kommer [:)] 
Men i morgen, da må jeg ringe legen å bestille time. [&:] Gruer meg masse til det.. Er sikkert godt når det er gjort.
 
Skrev det inne på forumet istad! Når jeg endelig hadde "kvinnet" meg opp, så hadde han ferie, og jeg må vente en uke..
 
Dagene flyr, og vips så er uka over. Om et par timer (ved lunsjtider) er vi jo halvveis i denne arbeidsula allerede!
 
Hvordan står det til med deg i dag?
 
Hei Dunn[;)]
 
Kan du hjelpe meg.....?
Hvordan klarer jeg å få flyttet dagboken min over hit.....???
 
Klem fra Lille[:)]
 
Jeg er ikke dunn, men jeg kan svare?
 
Send en link til Prikken, som er "på vakt" på dagtid (til vakthavende moderator om man gjør det på kveldstid) med link til dagboka di (bare åpne frste innlegg i tråden og kopier linken fra adresselinja) og si at du vil ha den på dagbokforumet på "har prøvd lenge", så ordner det seg :)
 
ORIGINAL: *Stella*

Dagene flyr, og vips så er uka over. Om et par timer (ved lunsjtider) er vi jo halvveis i denne arbeidsula allerede!

Hvordan står det til med deg i dag?

 
Dagene flyr ikke her igården [:(] Seinvakter, og da blir dagene ekstra lange dessverre. Pluss at jeg skal jobbe i helge også, men det er BARE 6 dager til jeg kan ringe igjen.. [:)]
 
Jeg har det ikke så bra egentlig, men jeg prøver å holde maska. Gleder meg veldig til å begynne på boka mi. [:)]
 
Med deg da *Stella*? Nå er det 28(?) dager til timen din jo.. Det går fort ned.
 
Ps. Takk for at du hjalp Lille [:)]
 
ORIGINAL: lille70

Hei Dunn[;)]
 
Kan du hjelpe meg.....?
Hvordan klarer jeg å få flyttet dagboken min over hit.....???
 
Klem fra Lille[:)]

 
Hei Lille!
 
Ååååhh.. jeg har tenkt masse på deg de siste dagene faktisk, lurte på hvor du var blitt av og jeg har savnet deg. [:)] 
Så *Stella* hjalp deg med dagboken din over hit. Er greit de er her oppe for da er det lettere å følge med på de. Uten å lese "jeg er GRAVID" etter første pp osv.
 
Ser det er 8 dager til Porsgrunn. SÅ kjekt at dere endelig er i gang. Vi skal ringe legen å bestille time på mandag [:)] (HVis jeg kvinner meg opp igjen [8|])
 
Tusen takk  for dikt og blomst VilSåGjerne! [:)]
 
Har lest inne på tråden min angående det med avtale.
 
Mitt forslag er: Jeg skaffer meg en time på fredag når jeg likevel skal innom legen.
                     Du ringer på mandag.
 
DEAL???
 
Back
Topp