? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: AnetteN

Så dumt at du testet negativt. Trøsteklem

 
Takk for klemmen! Det var kjipt ja..
 
Fremdeles to dager til du egentlig skal teste da...
Jeg har ikke gitt helt opp...
 
Håper du får en fin kveld med alle jentene [:)]
 
klem
 
Men jeg har gitt opp [:'(] [:@] 
Idag begynte jeg å spotte såvidt. Så tanta kommer nok til rett tid skal dere se.. [:(][:(][:(][:(]
 
Vi satser på en SOMMER BABY!!

Dag 1, 20/8: 36,41 Der kom den j**** tanta!!!!!!
Dag 2, 21/8: 36,46 Mensen
Dag 3, 22/8: Ikke temp Mensen
Dag 4, 23/8: 36,46 Har termometeret hengt seg opp eller?? Da har tanta reist, og vi kan begynne prøvingen igjen. 
Dag 5, 24/8: 36,30 Hadde ikke hengt seg opp likevel [:)] 
Dag 6, 25/8: 36,33
Dag 7, 26/8: Ikke tempet
Dag 8, 27/8: 36,33
Dag 9, 28/8: 36,15 (Sov 1t bare)
Dag 10, 29/8: 36,40
Dag 11, 30/8: 36,27
Dag 12, 31/8: 36,43
Dag 13, 1/9: ikke tempet 
Dag 14, 2/9: 36,43
Dag 15, 3/9: 36,44 (Denne telles ikke, sov helt elendig [:@], så da vet jeg ikke om EL har vært.. )
Dag 16, 4/9: 36.42 Nei nå altså vil jeg at EL snart skal finne sted??? Blir en lang syklus ihvertfall.. [:(] 
Dag 17, 5/9: 36,57 Nå tror jeg EL har vært.. bare den holder seg oppe nå da.
Dag 18, 6/9: 36,59 [:)] Reiser til Oslo. Borte i helgen.
Dag 19, 7/9: Ikke temp, vondt i natt.
Dag 20, 8/9: 36,69
Dag 21, 9/9: Ikke temp
Dag 22, 10/9: Ikke temp
Dag 23, 11/9: Ikke temp, smerter
Dag 24, 12/9: 36,87 [:)][:)] (IKM forrige sykluse, denne kan da ikke bli så kort. )
Dag 25, 13/9: 36,77 Dette er jo feil vei? [:(] [:'(] [:o] [&o] [8|] Masse luft [&o]
Dag 26, 14/9: 36,84 Dette var den rette veien [:)][:)] Litt kvalm til morgenen [:'(]  
Dag 27, 15/9: 37,33 Sannsynligvis litt feber. [&:] Litt ømme pupper.  Neg. graviditetstest. IKM vanlig syklus
Dag 28, 16/9: 36,74 Nei og nei. I tillegg spotter jeg, så TR kommer nok i morgen..
Dag 29, 17/9: IKM i følge EL

Jeg gjorde syklusen min lengre, da den sannsynligvis vil bli såå lang denne månden pga. litt sen EL. Håper ikke mensen kommer denne gangen. Da skal jeg banke henne..
Også endret tickeren min til den riktige teste dagen [:)]
 
[:@][:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
teite spotting!
 
ååååååååå... for en thriller å lese seg nedover de siste dagene...
dumme dumme spoting, men ikke gi opp enda!!!!!
Vi er såå mange som håper for deg Dunn!!!!!!!!!
stooooor klem fra meg og pitteliten.. som også krysser sine lille små fingre!!!

 
 
ORIGINAL: Majavennen

Sender deg en hel haug med
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 
Takk Maja og Anette for at dere krysser fingre.
 
Hopefullgirl og Sofie: Spotting er ikke et godt tegn uansett, men håper jo i det siste.
 
Eller gjør jeg det? Jeg MÅ jo være gravid.. jeg har vært litt kvalm de siste dagen, tempen er jo ganske høy spes. igår men da hadde jeg jo feber. [&:] Men bryr vi oss om det?
Spotter så vidt, men livmortappen er høøøyt oppe (jeg får ikke tak på den en gang? [&:]) Har ikke sjekket den hele sykluser, men etter EL de tre siste og da har den vært lavt??
Jeg har sånne "tak" i magen som kommer og går! Skjønner f*** ikke hva dette er! [:@] Hva skjer med denne kroppen?
Pluss at de plagene mine begynner å bli verre, og hvis de ikke gir seg må jeg operere og da må jeg ha narkose og da må denne prøvingen legges på hyllen [:@] [:(] [:'(] Aner ikke hva jeg skal gjøre? Når (hvis) mensen kommer i morgen så skal jo vi bestille legetime. Hva skjer da?
 
Mange spørsmål her. Godt å få ut litt frustrasjon.. [:@][:@] 
 
Mensen kom som "planlagt" igår. [:@] Kommer nok til å prøve å være her litt mindre, vet ikke hva som skjer med oss nå.
 
Skal vi bestille time? Hva skjer der? Hva hvis alt er i orden, hva skjer da? Hvis noe er galt med en eller begge to, hva skjer da?? Sååå mange tanker so svirrer i hodet mitt, vet ikke hva jeg skal gjøre. [:(][:(][:(][:(][:(]
 
Hei Dunn..
Veit at da er veldig tungt når da ikkje går, og da spørsmålet "Ka e gale, e da meg? e da han? e da begge?" svirre igjen og igjen og igjen i hodet.. Er en grusom pinelse egentlig.. Men eg vil absolutt anbefala deg å bestilla legetime, få en grundig sjekk av dåke begge. E bedre å vita enn å ikkje vita. Om da er nåke vil jo dåke få ei form for hjelp, som med meg som legen fekk påvist PCO light, om spira ikkje sitt no blir det nok pergo å få til min kjære kjem heim. Er i alle fall det eg håpar på.

Jaja..eg ønsker deg all verdas lykke vidare med deg Dunn!!
Kom deg til legen seie eg berre :)

*Sender deg ein goood klem fra meg!!*
 
.
 
ORIGINAL: miss86

Hei Dunn..
Veit at da er veldig tungt når da ikkje går, og da spørsmålet "Ka e gale, e da meg? e da han? e da begge?" svirre igjen og igjen og igjen i hodet.. Er en grusom pinelse egentlig.. Men eg vil absolutt anbefala deg å bestilla legetime, få en grundig sjekk av dåke begge. E bedre å vita enn å ikkje vita. Om da er nåke vil jo dåke få ei form for hjelp, som med meg som legen fekk påvist PCO light, om spira ikkje sitt no blir det nok pergo å få til min kjære kjem heim. Er i alle fall det eg håpar på.

Jaja..eg ønsker deg all verdas lykke vidare med deg Dunn!!
Kom deg til legen seie eg berre :)

*Sender deg ein goood klem fra meg!!*


 
Hei Miss86! Takk for gode ord. Vet innerst inne at vi må til legen, bare meg som håpet til det siste! Når det ikke gikk så ble jeg helt satt ut..
Skal bestille time, skal bare på kjærlighets ferie til Romsa først. Når vi kommer hjem skal jeg bestille time, må bare "kvinne" meg opp først.
Tusen takk for lykke ønskningene, det betyr mye!
Klem tilbake!
 
Faen altså, Dunn (sorry språkbruken) [&:][:@] Hva er dette for noe tull?? Du har fått TR, og jeg spotter på andre dagen. Det var ikke slik det skulle gå [:o]
 
Hva lege angår tenker vi nok ganske likt. Jeg hadde halvveis tenkt å ringe i dag, men gjorde det ikke. Er redd som bare juling for hva legen skal si. Redd for å høre ting jeg ikke vil, eller ikke bli tatt på alvor.
 
Men det er nok som du sier; vi må "kvinne" oss opp [:D] Vi klarer det!!
 
.
 
ORIGINAL: Rosamunde

Faen altså, Dunn (sorry språkbruken) [&:][:@] Hva er dette for noe tull?? Du har fått TR, og jeg spotter på andre dagen. Det var ikke slik det skulle gå [:o]
 
Hva lege angår tenker vi nok ganske likt. Jeg hadde halvveis tenkt å ringe i dag, men gjorde det ikke. Er redd som bare juling for hva legen skal si. Redd for å høre ting jeg ikke vil, eller ikke bli tatt på alvor.
 
Men det er nok som du sier; vi må "kvinne" oss opp [:D] Vi klarer det!!

 
Ja, vi må "kvinne" oss opp! Jeg skal vente til etter Roma, og der nede skal jeg ikke tenke på det en gang..
 
 
 
Igår kveld bestemte vi oss for at vi skal ha tempefri månde. Også prøve fri månde. Skal ikke tenke på EL og IKM (håper jeg klarer det) Akkurat nå er det litt deilig å tenke på. Kommer til å være her inne litt mindre også tror jeg.. men skal stikke innom da. [:)] 
 
Har nedtelling til Roma jeg nå: 4 days to go! [:)][:)] 
 
ORIGINAL: Majavennen

Du må kose deg masse på ferie!

 
Da var denne dagen på jobb over.
 
3 days to go!
 
Heeelt nede på side 2 [8|] 
 
Så var dagen kommet, jeg og min kjære skal til Roma [:)] Åhh.. som vi gleder oss.
 
Så koselig!!
Dere må kose dere sååå masse!!!
 
Gleder meg til å se bilder!
 
Back
Topp