? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Hallo Dunn!
 
Long time, no see.... Har hatt det busy, pluss problemer med å komme meg inn her [&:]
 
Ellers depper jeg litt, og jobber litt (mye) [8D]
 
Står til?
 
Vi satser på en SOMMER BABY!!

Dag 1, 20/8: 36,41 Der kom den j**** tanta!!!!!!
Dag 2, 21/8: 36,46 Mensen
Dag 3, 22/8: Ikke temp Mensen
Dag 4, 23/8: 36,46 Har termometeret hengt seg opp eller?? Da har tanta reist, og vi kan begynne prøvingen igjen. 
Dag 5, 24/8: 36,30 Hadde ikke hengt seg opp likevel [:)] 
Dag 6, 25/8: 36,33
Dag 7, 26/8: Ikke tempet
Dag 8, 27/8: 36,33
Dag 9, 28/8: 36,15 (Sov 1t bare)
Dag 10, 29/8: 36,40
Dag 11, 30/8: 36,27
Dag 12, 31/8: Antagelig EL forrige syklus
Dag 13, 1/9:
Dag 14, 2/9:
Dag 15, 3/9:
Dag 16, 4/9: 
Dag 17, 5/9: 
Dag 18, 6/9:
Dag 19, 7/9:
Dag 20, 8/9:
Dag 21, 9/9: 
Dag 22, 10/9:
Dag 23, 11/9:
Dag 24, 12/9: IKM forrige sykluse, denne kan da ikke bli så kort.
Dag 25, 13/9: 
Dag 26, 14/9:  
Dag 27, 15/9:
 
Hvorfor driver tempene dine å går ned da?
 
Er du på jobb du da? Siden du er oppe så tidlig og greier...
 
Jeg er på jobb, uten kontorsjef i dag, så da er det ikke så stress... En viss person er på jobb i dag, og nå er jeg klar for å si akkurat hva jeg mener om den morsomme kommentaren hans [:@]
 
I dag skal jeg på SATS gravid tenkte jeg, og håper Hopefullgirl kan være med. Hun var hos legen i går og sjekket formen, men jeg har ikke hørt noe fra henne enda.
 
Leser du forresten Harry Potter bøkene? Lest den siste?
Det bør du hvertfall [:)] Den er veldig spennende!
 
Lese bøker er jo sånn som du kan slappe av med da :) Jeg har lest en bra bok til i det siste, "Nobels testamente" av Liza Marklund. Den kan jeg også anbefale...
 
ORIGINAL: pusita

Hvorfor driver tempene dine å går ned da?

Er du på jobb du da? Siden du er oppe så tidlig og greier...

Jeg er på jobb, uten kontorsjef i dag, så da er det ikke så stress... En viss person er på jobb i dag, og nå er jeg klar for å si akkurat hva jeg mener om den morsomme kommentaren hans [:@]

I dag skal jeg på SATS gravid tenkte jeg, og håper Hopefullgirl kan være med. Hun var hos legen i går og sjekket formen, men jeg har ikke hørt noe fra henne enda.

Leser du forresten Harry Potter bøkene? Lest den siste?
Det bør du hvertfall [:)] Den er veldig spennende!

Lese bøker er jo sånn som du kan slappe av med da :) Jeg har lest en bra bok til i det siste, "Nobels testamente" av Liza Marklund. Den kan jeg også anbefale...

 
Tempen min sank nok i morges for EL hoppet sannsynligvis kommer. Da kan den synke før, så egentlig er vel det bra.
 
Har nok vært på jobb idag ja, og faktisk trening etterpå(!) 30min på rotex, og 30min med svømming. Føler meg ganske flink, både M og jeg har funnet ut at nå er det nok. Siden vekttap muligens kan hjelpe oss med baby, så nå får et briste eller bære. Hi hi. Fikk du med deg hopefullgirl? Og var treningen kjekk?
 
Harry Potter har jeg nok kun sett filmene! Har lyst å lese, men klarer det ikke jeg. Tror jeg kan telle på to hender alle bøkene jeg har lest frivillig og helt ut (og faktisk så er "Sofies Verden" en av de [:)]) Kanskje jeg skal prøve den siste Harry Potter?! Har du lest den ferdig?
 
Ikveld skal M og jeg kose oss hjemme, siden jeg var så flink med trening kan jeg slappe av her hjemme...
 
Vi snakkes vennen.
 
Rosamunde: Svarte deg i dagboken min! [:)]
 
Hun kunne ikke, men jeg kan ikke jeg heller...
Blæra mi er skikkelig vond i dag [:@] Orker ikke trene mens kniver driver og roterer oppi der liksom [&:]
 
Får bare ta det igjen neste uke, når det er bedre..
 
Ja, har lest ferdig Harry Potter. Dennn var virkelig verdt å vente på syns jeg.
 
Det er så bra å lese bøker, jeg gleder meg masse til å lese for peanøtten. Jeg har alltid likt å lese jeg da, siden jeg var 5 år [:)]
 
Hei Dunn :) (Og Pusita ;)
Er ofte innom å føger med deg, og hååper for deg hver gang! Gleder meg veldig til å endelig få deg bort fra denne siden! Det blir såå koselig![:)]og til den dagen Pusita skal sladre for deg =)
 
Ang trening ja :) hehe... tror heller du må satse på å bli med meg på svømming og aqua yoga fremover Pusita :) Det passer perfekt uansett hvordan dagsformen er :)
 
Og Dunn[:)][:)][:)]
Sender deg masse gode tanker!!!! Håper du er ved godt mot! Dette skal gå så fint!
 
ORIGINAL: hopefullgirl

Hei Dunn :) (Og Pusita ;)
Er ofte innom å føger med deg, og hååper for deg hver gang! Gleder meg veldig til å endelig få deg bort fra denne siden! Det blir såå koselig![:)]og til den dagen Pusita skal sladre for deg =)
 
Ang trening ja :) hehe... tror heller du må satse på å bli med meg på svømming og aqua yoga fremover Pusita :) Det passer perfekt uansett hvordan dagsformen er :)
 
Og Dunn[:)][:)][:)]
Sender deg masse gode tanker!!!! Håper du er ved godt mot! Dette skal gå så fint!

 
Sendt deg PM.
 
Vi satser på en SOMMER BABY!!

Dag 1, 20/8: 36,41 Der kom den j**** tanta!!!!!!
Dag 2, 21/8: 36,46 Mensen
Dag 3, 22/8: Ikke temp Mensen
Dag 4, 23/8: 36,46 Har termometeret hengt seg opp eller?? Da har tanta reist, og vi kan begynne prøvingen igjen. 
Dag 5, 24/8: 36,30 Hadde ikke hengt seg opp likevel [:)] 
Dag 6, 25/8: 36,33
Dag 7, 26/8: Ikke tempet
Dag 8, 27/8: 36,33
Dag 9, 28/8: 36,15 (Sov 1t bare)
Dag 10, 29/8: 36,40
Dag 11, 30/8: 36,27
Dag 12, 31/8: 36,43 Antagelig EL forrige syklus
Dag 13, 1/9:
Dag 14, 2/9:
Dag 15, 3/9:
Dag 16, 4/9: 
Dag 17, 5/9: 
Dag 18, 6/9:
Dag 19, 7/9:
Dag 20, 8/9:
Dag 21, 9/9: 
Dag 22, 10/9:
Dag 23, 11/9:
Dag 24, 12/9: IKM forrige sykluse, denne kan da ikke bli så kort.
Dag 25, 13/9: 
Dag 26, 14/9:  
Dag 27, 15/9:

 
Vi satser på en SOMMER BABY!!

Dag 1, 20/8: 36,41 Der kom den j**** tanta!!!!!!
Dag 2, 21/8: 36,46 Mensen
Dag 3, 22/8: Ikke temp Mensen
Dag 4, 23/8: 36,46 Har termometeret hengt seg opp eller?? Da har tanta reist, og vi kan begynne prøvingen igjen. 
Dag 5, 24/8: 36,30 Hadde ikke hengt seg opp likevel [:)] 
Dag 6, 25/8: 36,33
Dag 7, 26/8: Ikke tempet
Dag 8, 27/8: 36,33
Dag 9, 28/8: 36,15 (Sov 1t bare)
Dag 10, 29/8: 36,40
Dag 11, 30/8: 36,27
Dag 12, 31/8: 36,43 Antagelig EL forrige syklus
Dag 13, 1/9: 36,43 kanksje en litt lang syklus dette her??
Dag 14, 2/9:
Dag 15, 3/9:
Dag 16, 4/9: 
Dag 17, 5/9: 
Dag 18, 6/9:
Dag 19, 7/9:
Dag 20, 8/9:
Dag 21, 9/9: 
Dag 22, 10/9:
Dag 23, 11/9:
Dag 24, 12/9: IKM forrige sykluse, denne kan da ikke bli så kort.
Dag 25, 13/9: 
Dag 26, 14/9:  
Dag 27, 15/9:
 
Heisann [:)]
 
Hvordan står det til? Du skrev "inne hos meg" at du har det tungt om dagen og ikke vet hvordan du skal takle det. Ikke greit det der altså. Jeg har ingen gode råd dessverre, siden jeg er i samme situasjon selv. Gode råd hadde blitt tatt i mot med stor takk, men tror dessverre de ikke finnes. Kanskje hjernevask kunne vært til hjelp da, men..... Slik at vi hadde glemt det mener jeg.
 
Kanskje vi bare skal "slappe av" litt slik at spiren sitter..... [:'(][:@][:o] Yeah right!!
Hadde noen sagt det til meg nå, tror jeg de skulle fått seg en midt i planeten [:-] Jeg stresser ikke, det er ikke derfor den ikke sitter, og det tror jeg heller ikke er tilfellet for deg.
 
Uff, Dunn, nå skriver jeg mye rart til deg, men er i et merkelig humør. Håper du bærer over med meg!?
 
JUNI SKAL VÆRE VÅR MÅNED FORRESTEN (så vet du det)
 
Hei Dunn. Ja, jeg kan så skrive under på det Rosamunde skriver... Uff, ille at enkelte faktisk får dårlig samvittighet for at de tenker på at de prøver, fordi andre sier at stress gjør en infertil... Akkurat som stress er det samme som å tenke på det... Kjenner og sinnet koke i meg når noen kommer med ikke stress bemerkningen...
 
Uansett, håper tungsinnet letter og at du snart kan få det du ønsker deg.
Sender deg en godklem!!
 
Majavennen: Takk for PM [:)] Setter pris på å bli tenkt på. Jeg har også lyst å se på babytøy, men redd jeg blir så skuffet. Sambo og jeg har kjøpt noen barnekopper vi likte da [:)]
 
Rosamunde: Hjernevask hadde vel vært tingen, men tror savnet for min del fortsatt hadde væt der vennen. Disse følelsene mine kommer nok av flere indre og ytre faktorer. Men jeg prøver å ta tak i en viktig av de, og det er slanking. Nå har jeg endelig begynt på ordentlig. Ikke bare sånn halveis. (Laget meg egen dagbok på "helse" forumet. [:)] Håper det hjelper meg litt.
 
Når det kommer til det å ikke stress, så blir dere gravid. På det utsagnet har jeg svart folk lenge.. at slik må de ikke si, for det der tror jeg IKKE noe på. Vi har prøvd det, men når savnet blit stort så er det ikke så lett.  [:'(]
 
Selvfølgelig bærer jeg over med deg snuppa! Håper du snart føler deg bedre.
 
JUNI ER DEFINITIVFT VÅR MÅNDE! Så vi kan gå over i terminforumet sammen [:)]
 
Sola1979: Takk for gode ord! De kommer godt med i litt tunge stunder. Håper vi begge snart får det vi lengter etter!
 
Nå som EL nærmer seg så får jeg slenge inn en fiiin dose med rooosa babystøv (det er det jeg har å by på [;)])
 
* *** *** * * * * * * **  ** *  * * * * * * * * * * * * *** * * * * * * * **
*** * * * * * * * **  * ** * * *** * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * *
*** * *** * *** *** ** * * * * * * * * * * ** * * * **  * * ** * * * * **
*  *   *  ** * **   * * *   *  ** * *** * * * ** ** * * *  ** * * * * * * * * *
* * * *** * *  ****  * * * * ******** *  * * * * * * * * * * * * * * * *
 
ORIGINAL: pusita

Nå som EL nærmer seg så får jeg slenge inn en fiiin dose med rooosa babystøv (det er det jeg har å by på [;)])

* *** *** * * * * * * **  ** *  * * * * * * * * * * * * *** * * * * * * * **
*** * * * * * * * **  * ** * * *** * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * *
*** * *** * *** *** ** * * * * * * * * * * ** * * * **  * * ** * * * * **
*  *   *  ** * **   * * *   *  ** * *** * * * ** ** * * *  ** * * * * * * * * *
* * * *** * *  ****  * * * * ******** *  * * * * * * * * * * * * * * * *

 
Du har nå mye mer å by på Snuppa, men tuuuuuuuuuuuse takk for babystøv. I need it. For her blir ingen "Fraiser" idag, det er jeg alt for støl til. Ha ha
 
Vi satser på en SOMMER BABY!!

Dag 1, 20/8: 36,41 Der kom den j**** tanta!!!!!!
Dag 2, 21/8: 36,46 Mensen
Dag 3, 22/8: Ikke temp Mensen
Dag 4, 23/8: 36,46 Har termometeret hengt seg opp eller?? Da har tanta reist, og vi kan begynne prøvingen igjen. 
Dag 5, 24/8: 36,30 Hadde ikke hengt seg opp likevel [:)] 
Dag 6, 25/8: 36,33
Dag 7, 26/8: Ikke tempet
Dag 8, 27/8: 36,33
Dag 9, 28/8: 36,15 (Sov 1t bare)
Dag 10, 29/8: 36,40
Dag 11, 30/8: 36,27
Dag 12, 31/8: 36,43
Dag 13, 1/9: ikke tempet 
Dag 14, 2/9: 36,43
Dag 15, 3/9: 36,44 (Denne telles ikke, sov helt elendig [:@], så da vet jeg ikke om EL har vært.. )
Dag 16, 4/9: 
Dag 17, 5/9: 
Dag 18, 6/9:
Dag 19, 7/9:
Dag 20, 8/9:
Dag 21, 9/9: 
Dag 22, 10/9:
Dag 23, 11/9:
Dag 24, 12/9: IKM forrige sykluse, denne kan da ikke bli så kort.
Dag 25, 13/9: 
Dag 26, 14/9:  
Dag 27, 15/9:
 
Satser på at du har hatt EL Dunn, så det blir en spennende til framover....[;)]
 
Her går vi for vår/sommerbarn-2008 hele gjengen....[:)][:)]
 
Klem fra Lille meg[;)]
 
ORIGINAL: lille70

Satser på at du har hatt EL Dunn, så det blir en spennende til framover....[;)]
 
Her går vi for vår/sommerbarn-2008 hele gjengen....[:)][:)]
 
Klem fra Lille meg[;)]

 
Vi satser på Babyboooom på prøvd leeenge! [:)]
 
Vi satser absolutt på en babyboom ja!
 
Tuuuusen takk hopefullgirl!
 
Back
Topp