Min dagbok-Nå skal det gå!

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Rett før jul var vekta på svimlende 96!! kilo og selvtilliten på bunn 
Klarte ved å gå mer og spise litt sunt å gå ned til 93, der stoppet det helt opp!

Meldte meg inn på Family Sports Club og begynte å trene 3 dager i uka, 1 time spinning, 1 time pilates med 20 min sirkel/styrke, 1 time styrke.

Fikk en som jobber der til å lage en kostholdsplan til meg, så nå har jeg fulgt den i 2 uker og har gått ned 3 kilo ca, vekta i dag er 89,6 

800-1200 kalorier om dagen, kun karber fra grønt/frukt og fullkorn, mye proteiner og lite kalorier er trikset. Skal også øke med en spinning time og mer mage/rygg trening.

Bruker dagens vekt som startvekt!


Startvekt: 89,6 kilo 15 april.

Delmål 1: - 5 kilo til 17 mai

Delmål 2: - 10 kilo til badeland i juli

Delmål 3: - 20 kilo høst/vinter 2012 og bukplastikk om magen ikke bedrer seg!

Har spinningsko på vei og er så motivert og merker etter bare 4-5 uker med trening at formen er mye bedre så dette skal gå så bra
 
Herlig!
Jeg begynte i går på mitt delmål om -5kg til 17.mai. Vi får vel slå følge!
 


©Smartass skrev:
Herlig!
Jeg begynte i går på mitt delmål om -5kg til 17.mai. Vi får vel slå følge!


Ja 

Skulle gjerne kvitta meg med 20 kilo før det men skjønner at det er for mye å håpe på  jeg hater å vente på ting, inkl å bli tynn..hehe

Vekta i dag viste 88,9  allerede kvitt 700g av de 5 kiloene da..lover godt 
 
Har snik veid meg i går og ble så skuffa..kun 200g ned  har trent så mye og spist helt riktig også er ikke resultatet bedre 

Vet jeg er utålmodig og vil gå ned en kilo hver uke men det går kanskje ikke..blitt syk i tillegg så kanskje kroppen holder på vann? 

Spiser ibux og håper jeg klarer treningstimen i kveld, den er ganske hard så vil ha den med meg!!

Merker uansett at kroppen er litt strammere, gubben sier også han ser det..
 
Back
Topp