Min dagbok igjennom svangerskapet !

MammaMia:)

Glad i forumet
Sjokket var STORT når to streker lyste mot meg på en fredagskveld, biff og vin sto og ventet og barn våre var allerede i seng!
En unge nr 4 var noe vi hadde i planene men ikke helt enda, fikk sjokk og tårene strømmet på :( Mannen kommer inn på badet og er fast bestemt at abort er eneste alternativ nå... Dette var noe vi snakket im i flere dager, jeg sa ja til abort men følte at det ble helt feil for meg innerst inne..
Jeg vet hvordan det er og stå på den andre siden og ønske og ønske men testen viser aldrig to streker, og når den først gjør det så ender det i sa/ma til slutt uansett.. Hadde 4 før vi fikk nr 1, 10 totalt..! :(
så nei, etter at sjokket hadde lagt seg sa jeg til mannen at nå må vi ta utfordringen på strak arm, kommer til og gå bra men kaos må man regne med:)
Kontaktet legen min og fikk progesteron tilskudd sol jeg trenger, fikk time til tidlig ul og etter dette startet jeg på albyl e..
Skal tilbake på ul om 2 dager bare for og se at det utvikler seg, siden det ble for lenge og vente til etter påske mente den snille legen min :)
Hun regna med at vi ikke så noe bankende hjerte før etter påske så det er bare for og se om "prikken" der inne er blitt større ! Håper den lille klorer seg fast der inne til desember :)



Sitter på mobilen
 
Så bra at dere kom fram til den beslutningen før det vat for sent og dere måtte angre resten av livet.
Gratulerer så masse :) Dette kommer til å gå kjempebra :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Tusen takk :) ja jeg føler meg 100kg lettere nå som den diskusjonen er ute av veien, synes det er like morro hver dag appen har hoppet en dag lengre frem!


Sitter på mobilen
 
Hjemme etter dagens ultralyd og jeg er så fornøyd :)!!! Så stor forskjell på bare 3dager, legen mente jeg var 6+2 i dag :) en nydelig liten prikk med bankende hjerte <3


Sitter på mobilen
 
Ligger her og tenker, har hatt en fin men slitsom dag med familien i dag. Hvordan skal dette gå med enda et barn, 4 så tette barn var vel aldrig planen vår, blir litt skremt, kommer jeg til og greie dette?? Mannen er veldig mye borte på jobb så det er i hovedsak jeg som har barna for det meste, står opp med dem og legger dem for da er han så sliten at han ikke orker.. Håper ikke dette blir for mye, tror det skal gå bra når alle rutiner faller på plass :)


Merker ikke så mye til graviditeten enda da, trøtthet , ømme pupper og hodepine er vel det eneste jeg merker så langt .. Neste ul blir den 23. April, håper den lille klorer seg fast frem til desember :)


Sitter på mobilen
 
Back
Topp