Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 1 - CD 10

Nå er den ganske sterk, EL testen jeg tok kl 18. jeg skal ta en til senere i kveld, da de 30 nye kom i posten i dag:angelic:

Også i morgen. Og dagen etter det:hilarious:

Endelig nærmer vi oss å bli klare til en trievlig julefeiring:Heartpink Pakke inn de siste gavene nå snart også levere de i morgen etter jobb:happy: Gleder meg så utrolig mye til litt fri nå, det skal bli så godt! Hektiske dager nå før jul.

Jeg er nesten redd for at jeg allerede har fått sopp:banghead::banghead: Skal gi det en dag eller to til bare for å være sikker, også får jeg ringe etter resept. Evt bare ringe etter resept i morgen. Slitsomt!

De siste dagene har jeg vært litt kvalm/blitt kvalm innimellom, og hatt ekstra god luktesans. Leste at det kunne være tegn på EL.. får bare vente og se, jeg er ganske spent på de neste dagene nå:happy:

Legger ved bilde av testene så langt i syklusen:happy:

Håper alle får ei fin jul:Heartpink

- Lille sol:love7
 

Vedlegg

  • 3FCFDD65-F220-4833-9BAA-436771C72663.jpeg
    3FCFDD65-F220-4833-9BAA-436771C72663.jpeg
    338,6 KB · Visninger: 59
PP 1 - CD 10

Nå er den ganske sterk, EL testen jeg tok kl 18. jeg skal ta en til senere i kveld, da de 30 nye kom i posten i dag:angelic:

Også i morgen. Og dagen etter det:hilarious:

Endelig nærmer vi oss å bli klare til en trievlig julefeiring:Heartpink Pakke inn de siste gavene nå snart også levere de i morgen etter jobb:happy: Gleder meg så utrolig mye til litt fri nå, det skal bli så godt! Hektiske dager nå før jul.

Jeg er nesten redd for at jeg allerede har fått sopp:banghead::banghead: Skal gi det en dag eller to til bare for å være sikker, også får jeg ringe etter resept. Evt bare ringe etter resept i morgen. Slitsomt!

De siste dagene har jeg vært litt kvalm/blitt kvalm innimellom, og hatt ekstra god luktesans. Leste at det kunne være tegn på EL.. får bare vente og se, jeg er ganske spent på de neste dagene nå:happy:

Legger ved bilde av testene så langt i syklusen:happy:

Håper alle får ei fin jul:Heartpink

- Lille sol:love7
Så gøy med påfyll av tester :D:D og testen var virkwlig på rett vei!! :hello2

Her i hus er også juleforberedelsene straks i mål og vi kan nye julefreden :smug: fullt hus her både torsdag og fredag :love7
Krysser fingrene for at EL er i anmarsj og at dere får tid til litt kos imellom juleselskapene :D:D
 
Så gøy med påfyll av tester :D:D og testen var virkwlig på rett vei!! :hello2

Her i hus er også juleforberedelsene straks i mål og vi kan nye julefreden :smug: fullt hus her både torsdag og fredag :love7
Krysser fingrene for at EL er i anmarsj og at dere får tid til litt kos imellom juleselskapene :D:D

Veldig gøy! Så glad de kom så fort! :D

Ååh så hyggelig! Jeg har igjen å få vasket litt og pyntet bordet til julemiddagen, men det må jeg ta i morgen. Heldigvis ikke full arbeidsdag da:D

Vi skal ikke i så mange selskap, så det tror jeg jammen meg vi bør få til:hilarious:
 
Kvelden før kvelden

Roen har senket seg i hjemmet, bordet er pyntet og klart til de to gjestene som kommer i morgen. Mini er veldig savnet i kveld, og savnet blir vel ikke mindre i morgen.

Medisterkakene og kjøttkakene er ferdig lagd, ribba har fått påfyll av salt og pepper og jeg tror vi har husket alt vi trenger på butikken!

Jeg har tatt en EL test tidligere i dag, tenker jeg skal ta to i morgen. Håper de blir positive, hvis ikke er EL kanskje senere? Janei, har gitt det litt opp denne runden her:hilarious:

Vil ønske dere alle en riktig god jul, husk å ta vare på hverandre og det viktigste er ikke hva du får i gave eller hva du hadde råd til å gi, men tiden du gir til dine nærmeste:Heartred

God jul:Heartred
- Lille sol:love7
 
Kvelden før kvelden
Roen har senket seg i hjemmet, bordet er pyntet og klart til de to gjestene som kommer i morgen. Mini er veldig savnet i kveld, og savnet blir vel ikke mindre i morgen.

Medisterkakene og kjøttkakene er ferdig lagd, ribba har fått påfyll av salt og pepper og jeg tror vi har husket alt vi trenger på butikken!

Jeg har tatt en EL test tidligere i dag, tenker jeg skal ta to i morgen. Håper de blir positive, hvis ikke er EL kanskje senere? Janei, har gitt det litt opp denne runden her:hilarious:

Vil ønske dere alle en riktig god jul, husk å ta vare på hverandre og det viktigste er ikke hva du får i gave eller hva du hadde råd til å gi, men tiden du gir til dine nærmeste:Heartred

God jul:Heartred
- Lille sol:love7
Ønsker dere også en riktig god jul! :Heartred
 
PP 1 - CD 12
Juleaften

Deilig mat, hyggelig rundt middagsbordet med familien. Savnet var stort etter barnelatter og store, spente øyne, men det har vært en fin kveld allikevel! Vi har kost oss med maten, pakket opp gaver og nyter nå et glass med vin.

Og i kveld kom den endelig, en positiv EL test:woot: Det ble feiret akkurat slik en sånn test bør:angelic:

Ha en fortsatt fin kveld:Heartred
Vi skal slappe av og bare nyte hverandres selskap:Heartred
 

Vedlegg

  • 757F8B40-AD77-4D68-8839-37A2154DB7CA.jpeg
    757F8B40-AD77-4D68-8839-37A2154DB7CA.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 70
PP 1 - CD 12
Juleaften

Deilig mat, hyggelig rundt middagsbordet med familien. Savnet var stort etter barnelatter og store, spente øyne, men det har vært en fin kveld allikevel! Vi har kost oss med maten, pakket opp gaver og nyter nå et glass med vin.

Og i kveld kom den endelig, en positiv EL test:woot: Det ble feiret akkurat slik en sånn test bør:angelic:

Ha en fortsatt fin kveld:Heartred
Vi skal slappe av og bare nyte hverandres selskap:Heartred
Gratulerer med positiv test!! :D For en julegave!!:hilarious:
 
Åj, må være den nest beste julegaven man kan få. Håper dere koser dere masse sammen disse dagene og at det blir en liten spire utav julekosen! Skikkelig god jul til dere!
 
PP 1 - CD 12
Juleaften

Deilig mat, hyggelig rundt middagsbordet med familien. Savnet var stort etter barnelatter og store, spente øyne, men det har vært en fin kveld allikevel! Vi har kost oss med maten, pakket opp gaver og nyter nå et glass med vin.

Og i kveld kom den endelig, en positiv EL test:woot: Det ble feiret akkurat slik en sånn test bør:angelic:

Ha en fortsatt fin kveld:Heartred
Vi skal slappe av og bare nyte hverandres selskap:Heartred
Så gøy, vi ligger nesten helt likt i løypa. Stigning i går på meg og positiv i dag ❤️ krysser fingrene for oss!
 
Så gøy, vi ligger nesten helt likt i løypa. Stigning i går på meg og positiv i dag ❤️ krysser fingrene for oss!

Det er gøy at vi er så likt!! Heia heia:wav

jeg skal ta test nr 3 ( :oops: ). nå straks for å se om det har sunket eller fortsatt er ganske likt! Enten er det EL i dag eller i morgen :happy: Krysser fingre for oss!!
 
Last edited:
PP 1 - CD 13

Ja, fikk jo da positiv test i går, peak i dag kl 10 :happy: De blir ikke lest av som så veldig høye, men strekene er jo tydelige og fine, så det bekymrer meg ikke veldig.

I følge Premom skal EL være i dag, jeg tror at den er i morgen siden de ikke synker veeeldig i «verdien», men vi fortsetter bare å ligge vi :hilarious:

Legger ved bilde av testene under her:happy:

- Lille sol:love7
 

Vedlegg

  • 5B2BE685-DDDB-497F-8647-6A3E76D9CA15.png
    5B2BE685-DDDB-497F-8647-6A3E76D9CA15.png
    3,4 MB · Visninger: 58
Ja jula er jo til for å kose seg, så kos dere så mye som mulig
 
PP 1 - CD 14 - Eggløsning

Etter å ha fått lit hjelp her inne er jeg kommet fram til at det er i dag eggløsningen skjer! Jeg er SÅ GLAD for at det er flotte kvinner her inne som gladelig deler sine erfaringer:Heartpink

Jeg har nettopp meldt meg inn i «min» første IKM gruppe, og gleder meg til DPO land! Masse venting er litt kjedelig, jeg er jo ikke så god på det:hilarious:

Da jeg var gravid med mini testet jeg ikke positivt før i uke 6. Jeg brukte aldri strimler den gangen, og den testen jeg først brukte var en som ikke lenger finnes på markedet. Kan være en grunn for det:hilarious: Håper jo jeg får positiv test litt tidligere denne runden her, om vi har klart det da:happy:

Fortsatt føler jeg at det ikke er krise om den ikke sitter på første forsøk, men jeg prøver å si til meg selv at hvis tr kommer og jeg blir lei meg, så er det helt greit:happy:

Var så glad da jeg innså det var søndag i dag, og at jeg kun skal jobbe onsdag og torsdag den uka som kommer nå før det er nok en langhelg:Heartpink

Lenge siden jeg har slengt inn en takknemlighetsliste, så her kommer en:

1. kjæresten min og mini:Heartpink
2. en rolig og deilig jul
3. EGGLØSNING!!!

- Lille Sol:love7
 
PP 1 - CD 15
1 DPO

Nå er den lange ventetiden her, endelig får jeg vel si som allerede føler jeg har ventet siden i sommer på at vi skulle begynne å prøve:p

Er så utrolig spent, håper på positiv test og håper selvfølgelig at det skal klaffe første runde, men det skal vel noe til. Kommer sikkert til å bli lei meg hvis ikke, men det er greit.

I går kveld var jeg hos ei venninne og hennes samboer, det er veldig godt å ha venner som er på samme sted kjenner jeg. Selv om jeg er bare 28 år er det ikke fest og sånt som interesserer meg mest lenger. Jeg tar heller en rolig kveld med noe alkohol jeg faktisk syns smaker godt:p

Vi må hente mini et sted som er lenger unna enn det vi pleier i morgen, ganske mye lenger også, så sambo og jeg reiser heller i dag og sover en natt på hotell! Vi fant hotell med frokost inkludert for 1000kr en natt, det var ikke så altfor ille. Jeg syns 1000kr er mye penger, men når vi kan gjøre det til en koselig tur og heller ha litt bedre tid i morgen er det verdt det!:D

Går noen spennende uker i møte nå, blir vanskelig å holde testetøsa i sjakk:banghead::hilarious:

Ha en fin dag hvem enn som leser:love7
 
PP 1 - CD 15
1 DPO
Nå er den lange ventetiden her, endelig får jeg vel si som allerede føler jeg har ventet siden i sommer på at vi skulle begynne å prøve:p

Er så utrolig spent, håper på positiv test og håper selvfølgelig at det skal klaffe første runde, men det skal vel noe til. Kommer sikkert til å bli lei meg hvis ikke, men det er greit.

I går kveld var jeg hos ei venninne og hennes samboer, det er veldig godt å ha venner som er på samme sted kjenner jeg. Selv om jeg er bare 28 år er det ikke fest og sånt som interesserer meg mest lenger. Jeg tar heller en rolig kveld med noe alkohol jeg faktisk syns smaker godt:p

Vi må hente mini et sted som er lenger unna enn det vi pleier i morgen, ganske mye lenger også, så sambo og jeg reiser heller i dag og sover en natt på hotell! Vi fant hotell med frokost inkludert for 1000kr en natt, det var ikke så altfor ille. Jeg syns 1000kr er mye penger, men når vi kan gjøre det til en koselig tur og heller ha litt bedre tid i morgen er det verdt det!:D

Går noen spennende uker i møte nå, blir vanskelig å holde testetøsa i sjakk:banghead::hilarious:

Ha en fin dag hvem enn som leser:love7
Såå deilig med en hotellnatt!! :D Håper dere får nye den max og skikkelig lade opp :love7
DPO lang er ueeeendelig langt, det kjenner jeg også på kroppen :laughing002 men, man får bare vente i spenning :rolleyes:
 
Godt å kunne unne seg litt ekstra kos i disse juletider. Og 1000 kr er jo ikke uoverkommelig heldigvis. Håper dere koser dere masse.
 
PP 1 - CD 17
3 DPO

God morgen:Heartpink

I går fikk vi endelig hentet hjem mini, dere kan tro det var deilig å se han igjen:Heartpink Han har hatt det veldig fint på juleferie hos far. Vi var hjemme sent i går, men vi hadde ikke hjerte til å be han vente til i dag med å åpne gavene sine, så han fikk åpne de i går. Det var en veldig fornøyd gutt:Heartred

I dag har jeg fire timer på jobb før jeg kan dra hjem igjen, og det går helt fint. Jeg er på jobb nå, og skal være her til kl 14. Kanskje jeg går litt før og hehe:p

DPO land er litt som tiden etter mens og før EL, det består mest av venting. Ser for meg et litt øde og langsomt landskap. Allikevel trives jeg godt her, og håper jo noe er i gang.

Jeg syns det er altfor tidlig å kalle signaler fra kroppen for symptomer nå, men som det så fint ble sagt i IKM gruppen så registrerer jeg det kroppen gir meg uten å overanalysere det. Jeg skal prøve å ikke gjøre det, og så langt går det bra, men tanker som «kan det være et tegn da?» og «teeeenk om jeg er graviiiiiiid» er vanskelige å holde styr på:p

I går kveld ble jeg veldig kvalm, men det tror jeg skyldes at jeg var sliten etter nesten 6 timer i bil og en iskaffe som ble inntatt noe sent:hilarious: Kjenner fremdeles litt sånn prikking type ting i livmor, jeg har masse gass ( :oops: ) og… ugh jeg finner ikke en mindre grafisk formulering enn litt løs mage :yuck: Kvalmen roet seg ganske bra etter litt vann, og vi la oss like etterpå.

Håper og krysser fingre for at dette resulterer i en mageboer, og nå kjenner jeg at en negativ test vil nok bli en skuffelse, men det må nå bare gå det også. Da får jeg ta skuffelsen og anerkjenne den. Det går fint:happy: Er bare PP 1 si!

Tre ting jeg er takknemlig for:
1. mini er hjemme :Heartpink
2. at det er to korte dager på jobb!
3. snaaaaart ute av dpo land :hilarious:

- Lille sol:love7
 
Ikke så lett å sitte å være spent å undre seg over om det faktisk kan være noe der. Tar meg selv ofte i at jeg sitter å drømmer om den lille som kan være i magen, spesielt i den tiden jeg tror jeg kan være i DPO land, selv om jeg ikke engang har merkbare DPO land greier. Og ekstra deilig å ha avslappende dager på jobb, vurderte å spørre om sønnen min kunne være i barnehagen nå i romjula fremfor uka før og etter jul og nyttår. Er noe spesielt i romjula, alt er liksom litt koseligere og roligere enn alle andre dager i året. Var hotellet verd pengene?
 
Back
Topp