Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

10 dpo.
Dagen har vært rimelig magisk! Herlig fjelltur i 4 timer med guttene mine i supert vær! :) Ellers er det fremdeles blødning på gang, bare på papiret. Kjenner meg litt sånn uggen og småkvalm i kveld, men kan være at jeg spiste det ene pizzastykket for meget til middag som har gjort utslaget! :laughing002
Brystene er forferdelig ømme, og harde. Forferdelig slitsomt! Hvis dette bare er pms, så gleder jeg meg til tanta dukker opp så denne ømheten fordufter! :)
 
10 dpo.
Dagen har vært rimelig magisk! Herlig fjelltur i 4 timer med guttene mine i supert vær! :) Ellers er det fremdeles blødning på gang, bare på papiret. Kjenner meg litt sånn uggen og småkvalm i kveld, men kan være at jeg spiste det ene pizzastykket for meget til middag som har gjort utslaget! :laughing002
Brystene er forferdelig ømme, og harde. Forferdelig slitsomt! Hvis dette bare er pms, så gleder jeg meg til tanta dukker opp så denne ømheten fordufter! :)
Ømme bryster er virkelig ikke noe gøy, nei! I forrige pp visste jeg nesten ikke hva jeg skulle gjøre til slutt. Bh-ene som gav mye støtte var vond å ha på, og de med litt mindre støtte var jo ikke noe bedre hvis jeg bevegde meg litt brått... Uansett hva jeg gjorde, ble det vondt:sorry: Håper det snart går over for deg:happy:
 
10 dpo.
Dagen har vært rimelig magisk! Herlig fjelltur i 4 timer med guttene mine i supert vær! :) Ellers er det fremdeles blødning på gang, bare på papiret. Kjenner meg litt sånn uggen og småkvalm i kveld, men kan være at jeg spiste det ene pizzastykket for meget til middag som har gjort utslaget! :laughing002
Brystene er forferdelig ømme, og harde. Forferdelig slitsomt! Hvis dette bare er pms, så gleder jeg meg til tanta dukker opp så denne ømheten fordufter! :)

Jeg heier på at ømme pupper= baby i magen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Spennendeeeee!
 
Ømme bryster er virkelig ikke noe gøy, nei! I forrige pp visste jeg nesten ikke hva jeg skulle gjøre til slutt. Bh-ene som gav mye støtte var vond å ha på, og de med litt mindre støtte var jo ikke noe bedre hvis jeg bevegde meg litt brått... Uansett hva jeg gjorde, ble det vondt:sorry: Håper det snart går over for deg:happy:

Jepp! Eneste som demper er treningsbh, men vil jo ikke gå rundt med det til vanlige antrekk! Jeg synes det bare eskalerer, hå
 
11 dpo.

En ganske rolig søndag i dag! På løpeturen måtte jeg gå i flere omganger pga stikninger, så da ble turen to kilometer lengre som kompensering for et roligere tempo. Symptomene er som før, med litt ekstra stikninger. Jeg vet at det gjerne betyr at tanta er på gang, men det er ingen murringer i hvert fall. I morgen ryker første test! :)
 
BBFC51C2-107E-4A38-9DBB-FF66F7F343F4.jpeg
12 dpo- første test tatt. Ser rimelig blenda ut!
Ha en fin dag!
 
Fortsatt tidlig, eplebit :) Håperhåperhåper at neste test er positiv❤
 
håper virkelig for deg! og er så bra at du holder motet oppe! ser jo mange som ikke får antydning før 13-14 dpo
 
DE4F51B9-8BC7-4906-8AC3-C40A0340210E.jpeg
Ny test i dag- og der kom en svak strek. Ikm i morgen, ny test da. Ingen ting er sikkert enda, men ømheten i brystene forsvant i går, og jeg har ingen pms- mage som jeg pleier i hvert fall :) sikkert umulig å se streken på bildet, men jeg ser den fint i virkeligheten. Nå er jeg spent!
 
Back
Topp