Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Nærmer seg nå :) Er ikke så veldig lenge igjen ;)

Tiden går ganske fort så lenge det er jobb og hage som venter :) Sommerferien starter straks, tipper det vil føles mer langtekkelig i ventetiden hvis det ikke har klaffet nå. 8 uker hjemme er ganske lenge! Ikke at jeg klager over ferie og avspasering, altså!
 
CD 22 - 8 DPO.
Litt blod i utfloden i dag, lyst rosa. Kjenner til noen stikninger i nedre regioner. Kan være en slimhinne- greie, men klarer ikke la være å tenke i retning festblødning. Jeg spotter aldri i ukene før TR. Nå kjenner jeg spenningen stiger! :love7
 
CD 22 - 8 DPO.
Litt blod i utfloden i dag, lyst rosa. Kjenner til noen stikninger i nedre regioner. Kan være en slimhinne- greie, men klarer ikke la være å tenke i retning festblødning. Jeg spotter aldri i ukene før TR. Nå kjenner jeg spenningen stiger! :love7
Så spennende! Håper at det klaffer denne gangen:happy:
 
9 dpo- og det er FREEEEDAG!
Startet helgen med en fjelltur i sola sammen med herr Pære, helt supert! Nå kan helgen bare starte! :)
Symptomene er som før: sykt ømme bryster og litt stikninger rundt eggstokkene et sted. Løpingen er satt på vent til brystene har roet seg ned, rett og slett!
God fredag, ladies!
 
9 dpo- og det er FREEEEDAG!
Startet helgen med en fjelltur i sola sammen med herr Pære, helt supert! Nå kan helgen bare starte! :)
Symptomene er som før: sykt ømme bryster og litt stikninger rundt eggstokkene et sted. Løpingen er satt på vent til brystene har roet seg ned, rett og slett!
God fredag, ladies!

høres lovende ut for deg altså!;) når sprekker du på testefronten?
 
høres lovende ut for deg altså!;) når sprekker du på testefronten?
Kan like gjerne være pms, eller bRe hormoner som raser i lutealfasen. Ikm på torsdag, og jobbfest på fredag. Tipper jeg tester onsdagen. Har bare 25 mlu- tester liggende. Du er i gang med testingen?
 
Kan like gjerne være pms, eller bRe hormoner som raser i lutealfasen. Ikm på torsdag, og jobbfest på fredag. Tipper jeg tester onsdagen. Har bare 25 mlu- tester liggende. Du er i gang med testingen?
Joda det kan jo være så mangt, men kan jo og være spire!:) hahah ja jeg har begynt, men godt lagret i bakhodet at det er enda tidlig.
 
Joda det kan jo være så mangt, men kan jo og være spire!:) hahah ja jeg har begynt, men godt lagret i bakhodet at det er enda tidlig.
Spennende! Kan legge til at det er 2. Ettermiddagen på rad jeg må sove etter jobb, så NOE skjer i kroppen her. Kanskje noe virus, eller en spire! masse lykke til!!
 
CD 22 - 8 DPO.
Litt blod i utfloden i dag, lyst rosa. Kjenner til noen stikninger i nedre regioner. Kan være en slimhinne- greie, men klarer ikke la være å tenke i retning festblødning. Jeg spotter aldri i ukene før TR. Nå kjenner jeg spenningen stiger! :love7
Så spennende [emoji33] krysser alt jeg har for deg (utenom bena [emoji39]) masse masse lykke til [emoji173]
 
Så spennende [emoji33] krysser alt jeg har for deg (utenom bena [emoji39]) masse masse lykke til [emoji173]
Åh, takk! :Heartred Nei, her på forumet tror jeg det er nedlagt forbud mot å krysse beina! :knegg: Disse stikningene har eskalert i kveld, faktisk. Måtte «puste meg gjennom» en runde. Frustrerende å ikke vite om det er spire eller tanta!
 
Åh, takk! [emoji813]red Nei, her på forumet tror jeg det er nedlagt forbud mot å krysse beina! :knegg: Disse stikningene har eskalert i kveld, faktisk. Måtte «puste meg gjennom» en runde. Frustrerende å ikke vite om det er spire eller tanta!
Haha.. ja det burde stå i reglene at det ikke er lov å krysse beina [emoji23][emoji23]

Jeg krysser fingrene for en liten sitrus spire som lager ubehag [emoji16]

Har selv murring/stikking og er uggen, men er bare dpo3

Følger fruktfatet videre jeg [emoji13]
 
Haha.. ja det burde stå i reglene at det ikke er lov å krysse beina [emoji23][emoji23]

Jeg krysser fingrene for en liten sitrus spire som lager ubehag [emoji16]

Har selv murring/stikking og er uggen, men er bare dpo3

Følger fruktfatet videre jeg [emoji13]
Kanskje vi skal forfatte et vedtak og sende inn til admin? :hilarious:
Følger deg og! Spennende tider! Jeg fikk vondt i brystene fra 5 dpo, og stikninger fra 6. Det blir spennende for deg å se om det har klaffet! :) Når starter du testingen?
 
Kanskje vi skal forfatte et vedtak og sende inn til admin? :hilarious:
Følger deg og! Spennende tider! Jeg fikk vondt i brystene fra 5 dpo, og stikninger fra 6. Det blir spennende for deg å se om det har klaffet! :) Når starter du testingen?
Jeg skal til legen å ta blodprøve mandag tenker jeg [emoji16]
 
9 dpo: fremdeles en mikroblødning. Så vidt det kommer litt på papiret. Håpet stiger- rasjonelle tanker blir svakere- herremin så tullete man blir i dpo- land! :laughing002
 
9 dpo: fremdeles en mikroblødning. Så vidt det kommer litt på papiret. Håpet stiger- rasjonelle tanker blir svakere- herremin så tullete man blir i dpo- land! :laughing002
Spennende [emoji16] man kan bli helt tullerusk av dette, føler med deg [emoji33][emoji13]
 
Back
Topp