Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

CD 20- pp 13

Ca 8 dager til ikm, helt utrolig hvor fort det går når man har fått andre ting å tenke på i tillegg til vanlig prøving! :)
Vi har da altså bestemt oss for legetime slik at vi kan få henvisning til ivf på riksen. Det føles veldig riktig, og vii er spente på den kommende tiden! :) legetimen er 30.11., så jeg skal rekke å få tanta på besøk før timen slik at vi er sikre på at det ikke er noen spire på gang.
Litt bittersøtt er det jo, men vi er så veldig klare for å bli foreldre sammen, så det er ikke noe å lure på! Heldigvis vet vi at det kan klaffe for oss mens vi venter på ivf ettersom vi begge er friske og fine!
Blir innmari godt med helg nå, og så får vi se om det dukker opp noen symptomer snart! :)

Jeg er så glad for at dere får hjelp nå [emoji173]️ Håper dere kommer fort til eller at dere klarer det selv før forsøk [emoji4] Har lest om mange som plutselig blir gravid selv samme mnd de skal ha forsøk[emoji7] Krysser alt jeg har for dere [emoji173]️[emoji257]
 
Ja, nå er det din tur :Heartbigred Jeg heier!!

Hm, blir forvirrende når gyn sier en ting og FF sier noe annet, hadde gått for gyn og 6-7 dpo :bag: Har sett kurver på FF som er supertydelige på el, men også sett mange kurver som svinger litt mer, og dermed styrer FF litt mer med å fastsette el, og da kan det jo bli feil!

Jeg håper fortsatt for deg denne pp! Når det er pp13 er det ikke sjans for at oddetallsfanatikeren gir slipp på håpet :laughing021
Konsentrer deg om jobb og eksamen du, så tar jeg meg av håpet :joyful:

Ja, jeg regner meg som ca 6 dpo nå. Det stemmer best overens med mønsteret mitt og. Haha, det er bra du tar deg av håpet og galskapen, så dealer jeg med stresset og tidsklemma! :laughing002
 
Jeg er så glad for at dere får hjelp nå [emoji173]️ Håper dere kommer fort til eller at dere klarer det selv før forsøk [emoji4] Har lest om mange som plutselig blir gravid selv samme mnd de skal ha forsøk[emoji7] Krysser alt jeg har for dere [emoji173]️[emoji257]

Jaa, dette tror jeg blir bra!! Håper såklart på selv-klaff, men hvis det blir ivf er det også HELT ok! Litt spent på om de krangler med å gi ut journalen vår på Hausken, bare. Skal ringe de på mandag! Jeg håper vi kommer etter snart, så får vi i det minste en 2019-baby! :)
 
Jeg har ingen forventninger til denne ppn i det hele tatt. Tempen min er koko, og jeg er ekstremt stresset over jobb og kommende eksamener. FF er ikke enig med gynekologen, og vil ha det til at EL nå var på cd 19 og jeg liksom er 3 dpo i dag. Da må jeg i såfall ha hatt to eggløsninger ? Gyn kunne jo se nylig EL, og det var CD 18. Jeg utgår fra at jeg er ca 6-7 dpo, men det er klart det er umulig å være sikker på noe som helst.
Glad jeg har din støtte i ivf- oppstart, og håper jeg kommer etter deg snart. Både du og Lean fikk det jo til, da håper jeg det blir vår tur snart og! :) ❤️
To EL betyr jo i så fall dobbelt så stor sjanse?:p Jeg har troen, og håper veldig at dere får det til denne pp'en! Heia, heia:joyful:
 
7/8 dpo-ish - pp 13

Smeller til med en p23, pupper 23 på bingobrettet altså!
Ellers ikke så mye. Har vondt i magen, men lurer på om det er litt reaksjoner på en god del stress yrkesmessig.

Ca en uke til ikm, håpet er veldig lite.
 
7/8 dpo-ish - pp 13

Smeller til med en p23, pupper 23 på bingobrettet altså!
Ellers ikke så mye. Har vondt i magen, men lurer på om det er litt reaksjoner på en god del stress yrkesmessig.

Ca en uke til ikm, håpet er veldig lite.

Heia pupper [emoji322][emoji322][emoji38] Håper og krysser alt jeg har for full klaff denne runden [emoji173]️[emoji257]
 
7/8 dpo-ish - pp 13

Smeller til med en p23, pupper 23 på bingobrettet altså!
Ellers ikke så mye. Har vondt i magen, men lurer på om det er litt reaksjoner på en god del stress yrkesmessig.

Ca en uke til ikm, håpet er veldig lite.
Enig med Lean! Heia pupper!! :D

På skyggebrettet ditt som jeg har kontroll over krysses det av på en O13 - oooooptimist 13 :joyful: (sånn går det når oddetallsfanatikeren har tatt kontroll over håpet! :D)
 
Enig med Lean! Heia pupper!! :D

På skyggebrettet ditt som jeg har kontroll over krysses det av på en O13 - oooooptimist 13 :joyful: (sånn går det når oddetallsfanatikeren har tatt kontroll over håpet! :D)
Hahaha, du og Jahn Teigen! :laughing021Det er godt at det finnes et skyggebrett! :)
 
Spiller litt guitar i bakgrunden till oooooptimiiiiist och heier högt på pupperne!!! Mer ömma pupper åt folket! :notworthy
 
Hahaha, du og Jahn Teigen! :laughing021Det er godt at det finnes et skyggebrett! :)
YYESSSS! Meg og Jahn Teigen!!
Synger så høyt jeg klarer på vår nye temasang «ooooooptimist! Jeg vet det går bra til sist! Pp13 er her, nå blir det baaaabyyyyyY»
(Hvis du legger skikkelig godvilja til så klarer du å synge det :laughing021)
 
YYESSSS! Meg og Jahn Teigen!!
Synger så høyt jeg klarer på vår nye temasang «ooooooptimist! Jeg vet det går bra til sist! Pp13 er her, nå blir det baaaabyyyyyY»
(Hvis du legger skikkelig godvilja til så klarer du å synge det :laughing021)
Måtte jo prøve! Gikk fint! Litt sånn som på kleine 50 årslag, der man lager sanger som ikke egentlig passer til melodien :laughing002
 
8/9 dpo i følge gyn, 6 dpo i følge ff- pp 13

Kurven er på vei opp i ff, og det står i dag at 90% av de som var gravide hadde samme oppoverkurve i denne perioden. Så det er jo spennende! :)
F04D9A9E-E015-4719-8FD3-47CD885C04BA.png


Ellers har jeg nesten ikke sovet i natt på grunn av de hersens puppene, og de siste dagene kjenner jeg meg ganske merkelig i magen. Vet ikke om det er tidlig tante, om jeg har spist noe dumt eller om det er stress, men det gjør meg ganske oppblåst, øm og rar. Men deeet finner vi ut av i løpet av ei uke! :)
P23 for pupper, og klinker til med en o89- oppblåst 89 der, altså! :director
 
8/9 dpo i følge gyn, 6 dpo i følge ff- pp 13

Kurven er på vei opp i ff, og det står i dag at 90% av de som var gravide hadde samme oppoverkurve i denne perioden. Så det er jo spennende! :)
Vis vedlegget 281012

Ellers har jeg nesten ikke sovet i natt på grunn av de hersens puppene, og de siste dagene kjenner jeg meg ganske merkelig i magen. Vet ikke om det er tidlig tante, om jeg har spist noe dumt eller om det er stress, men det gjør meg ganske oppblåst, øm og rar. Men deeet finner vi ut av i løpet av ei uke! :)
P23 for pupper, og klinker til med en o89- oppblåst 89 der, altså! :director
Heia, heia!:joyful: Det ser jo lovende ut så langt! Håper det sitter denne gangen:happy: "Bare" en uke igjen til test, da:p
 
Heia, heia!:joyful: Det ser jo lovende ut så langt! Håper det sitter denne gangen:happy: "Bare" en uke igjen til test, da:p

Ikke en uke, engang. Ikm på søndag! Bestilte altså 20(!!) tester og 14 el- tester på babyplan nå. Halv pris, så det ble jo bare en 200- lapp ut! :glasses9:laughing021
 
Back
Topp