Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

CD 15- 1 DPO.

Startet dagen med en siste innsats, nå er det bare å lene seg tilbake og vente pent. Med vente pent mener jeg google babyrom, planlegge alt jeg vil strikke, lete etter fine navn, google fine gravidklær, prøve å klemme inn litt trening, soling og generell livsnyting mellom alle dagdrømmene. *sukk*

I går trente jeg intervaller med sønnen min, og det er ganske provoserende å ha lagt ned så mye tid og penger på trening som jeg har, for så å bli knust av en tulling på 12 år som HINKER forbi meg i oppoverbakken?! Whaaat! Spurte han hva hemmeligheten var. "Youtube og dataspill, kjære mor". Dagens tips, folkens!
 
CD 15- 1 DPO.

Startet dagen med en siste innsats, nå er det bare å lene seg tilbake og vente pent. Med vente pent mener jeg google babyrom, planlegge alt jeg vil strikke, lete etter fine navn, google fine gravidklær, prøve å klemme inn litt trening, soling og generell livsnyting mellom alle dagdrømmene. *sukk*

I går trente jeg intervaller med sønnen min, og det er ganske provoserende å ha lagt ned så mye tid og penger på trening som jeg har, for så å bli knust av en tulling på 12 år som HINKER forbi meg i oppoverbakken?! Whaaat! Spurte han hva hemmeligheten var. "Youtube og dataspill, kjære mor". Dagens tips, folkens!
Hehe, husker første gangen jeg løpte fortere enn moren min... Men jeg trente både håndball og fotball, så det skulle bare mangle:rolleyes: Masse lykke til i DPO-land! Nyt finværet :happy:
 
CD 15- 1 DPO.

Startet dagen med en siste innsats, nå er det bare å lene seg tilbake og vente pent. Med vente pent mener jeg google babyrom, planlegge alt jeg vil strikke, lete etter fine navn, google fine gravidklær, prøve å klemme inn litt trening, soling og generell livsnyting mellom alle dagdrømmene. *sukk*

I går trente jeg intervaller med sønnen min, og det er ganske provoserende å ha lagt ned så mye tid og penger på trening som jeg har, for så å bli knust av en tulling på 12 år som HINKER forbi meg i oppoverbakken?! Whaaat! Spurte han hva hemmeligheten var. "Youtube og dataspill, kjære mor". Dagens tips, folkens!

YouTube og dataspill [emoji23][emoji23][emoji23] Herlig gullkorn!
 
3 dpo, 11 dager til ikm. Løpetur i 1,5 time på morgenen, etterfulgt av en time på stranda. Helt fantastisk, men litt i overkant varmt for en løpetur! Nå blir det litt soling i hagen før familieselskap :Heartred:love7

Har også bestilt flere g-tester fra babyplan i dag, håper jeg får bruk for dem! :)
God helg, alle prøvere!
 
CD 19- 5 dpo.
Blæææ! Har ømme bryster. Det fikk jeg forrige mnd også, og det var pms. Så da klaffet det sikkert ikke denne gangen heller :(
 
Selv om jeg tror denne PP’n gikk i dass, må jeg allikevel si at dagen er god når jeg har fått en super treningsøkt med sønnen min i kveld :) :Heartpink
76AE16BD-29CE-420E-8B42-2CA2580E210B.jpeg
 
CD 19- 5 dpo.
Blæææ! Har ømme bryster. Det fikk jeg forrige mnd også, og det var pms. Så da klaffet det sikkert ikke denne gangen heller :(

men fikk du det til samme tid forrige mnd?
 
men fikk du det til samme tid forrige mnd?

Det skiller en dag ca. Trenger ikke bety noe enda, men synes det er rart om man skal få nøyaktig samme symptomer og så betyr de forskjellige ting. Jeg bare innstiller meg på at det ikke klaffet denne gangen heller. PP9 here I come. :(
 
Det skiller en dag ca. Trenger ikke bety noe enda, men synes det er rart om man skal få nøyaktig samme symptomer og så betyr de forskjellige ting. Jeg bare innstiller meg på at det ikke klaffet denne gangen heller. PP9 here I come. :(

men du er 6 dpo idag? er jo så tidlig enda, en evt spire har vel såvidt rukket å grave seg ned, håper du holder motet oppe litt til! men er jo greit å innstille seg at det ikke gikk, for å heller bli meget positivt overrasket om man plutselig sitter med positiv test!:)
 
men du er 6 dpo idag? er jo så tidlig enda, en evt spire har vel såvidt rukket å grave seg ned, håper du holder motet oppe litt til! men er jo greit å innstille seg at det ikke gikk, for å heller bli meget positivt overrasket om man plutselig sitter med positiv test!:)

Det er sant! Får bare vente 8 dager og se! :) takk for trøst!
 
CD 19- 5 dpo.
Blæææ! Har ømme bryster. Det fikk jeg forrige mnd også, og det var pms. Så da klaffet det sikkert ikke denne gangen heller :(
Ikke mist troen helt enda :) Symptomene på PMS og graviditet er jo stortsett de samme, så er jo helt håpløst å tolke hva det kan være.

Det så deilig ut med en løpetur! Jeg holder på å bygge opp kondisjonen, men er ikke så glad i lange løpeturer:p Det går mest i ulike intervalltreninger her. Bruker Fitbit Coach, så har jeg i hvert fall en på øret som er med på turen.

Masse lykke til de neste dagene:Heartred Heier på deg!
 
Ikke mist troen helt enda :) Symptomene på PMS og graviditet er jo stortsett de samme, så er jo helt håpløst å tolke hva det kan være.

Det så deilig ut med en løpetur! Jeg holder på å bygge opp kondisjonen, men er ikke så glad i lange løpeturer:p Det går mest i ulike intervalltreninger her. Bruker Fitbit Coach, så har jeg i hvert fall en på øret som er med på turen.

Masse lykke til de neste dagene:Heartred Heier på deg!

Jeg ELSKER løping! :)
Intervallene i bakken er på 100 meter, kjører 10 drag i bakken. Ellers er god-distansen min 7 km, men jeg prøver å klemme inn 10-15 km turer noen ganger i løpet av en mnd :) Har bare med sønnen min på intervaller, da. Barn er sykt gode på eksplosiv trening, men blir fort lei av langdistanse. Mitt beste tips for å bli god på å løpe er å jogge megasakte, i et tempo der du kan snakke mens du jogger. Begynn på 30 min, øk hver 14.- 21. dag med 10 eller 15 minutter. Til slutt kan du løpe en time uten å bli helt knekt. Funket bra for meg når jeg gikk fra å røyke 25 sigaretter om dagen til å skulle bli sprek for 10 år siden:knegg:! Og så er musikk på øret gull verdt! :)
 
Jeg ELSKER løping! :)
Intervallene i bakken er på 100 meter, kjører 10 drag i bakken. Ellers er god-distansen min 7 km, men jeg prøver å klemme inn 10-15 km turer noen ganger i løpet av en mnd :) Har bare med sønnen min på intervaller, da. Barn er sykt gode på eksplosiv trening, men blir fort lei av langdistanse. Mitt beste tips for å bli god på å løpe er å jogge megasakte, i et tempo der du kan snakke mens du jogger. Begynn på 30 min, øk hver 14.- 21. dag med 10 eller 15 minutter. Til slutt kan du løpe en time uten å bli helt knekt. Funket bra for meg når jeg gikk fra å røyke 25 sigaretter om dagen til å skulle bli sprek for 10 år siden:knegg:! Og så er musikk på øret gull verdt! :)
Det var et godt tips! Da kan jeg jo kanskje prøve å få med meg en venninne :) Syntes ikke det er så spennende å jogge sammen når man ikke kan snakke uansett:hilarious: Kanskje det er noe jeg kan begynne med i tillegg til intervalltreningen:happy:
 
Da var det CD20, 6 DPO.
Litt sånn pms- murringer i magen, kommer og går litt i dag. Fremdeles disse litt hovne, vonde brystene. Føler meg litt sånn enkel å provosere også. Tipper tanta dukker opp i løpet av ei uke ++. Men, det er fremdeles tidlig, og all verdens tullehormoner kan rase gjennom kroppen en stund til. Glad jeg ikke hadde planer om å teste tidlig denne gangen! :) Hadde håpet litt på denne gangen, for da kunne jeg ha fått baby på bursdagen til min nå avdøde bestefar som jeg sto veldig nær. DET hadde vært fint, det :Heartpink.
Man kan tydeligvis ikke bestille en baby til passende tid! Det blir i hvert fall trening hele uken, og kanskje litt avslapping på sofaen :)
Blir spennende å se om jeg har rett eller ikke i løpet av neste uke!
 
«Jeg leste at svømmerne svømmer mye bedre hvis jeg spiser flere valnøtter? Det må vi kjøpe i morgen!» sa dette elskelige vesenet av en mann mens han sitter og oppdaterer seg på fakta om sperm og fertilitet. Sånt betyr alt, rett og slett! :) :Heartred
 
Føler meg mindre motløs i dag. Det går som det går, umulig å spå noe som helst bare 7 dpo. Jeg må bare tåle å vente en uke til :)
 
Back
Topp