Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

C07D3569-BA5F-4E09-AEAE-F233C1EC08BC.jpeg
Gårdagens EL-test var negativ. Tipper jeg må vente til tirsdag før den blir positiv. Ellers nyter jeg symptomfrie dager, er så deilig å ikke «kjenne etter» hele tiden! :)
 
Så deilig! her i nord er det grått idag, håper på bedre vær :) skal og begynne med EL-tester idag:)
Ja, jeg skjønte denne hetebølgen ikke når helt opp i nord! :( Leit!
Spennende med testing! :) Tviler på at jeg får positivt før tirsdag eller onsdag, testen i går kveld var såpass svak at det er nok en vei å gå før jeg er helt i mål :)
 
Ja, jeg skjønte denne hetebølgen ikke når helt opp i nord! :( Leit!
Spennende med testing! :) Tviler på at jeg får positivt før tirsdag eller onsdag, testen i går kveld var såpass svak at det er nok en vei å gå før jeg er helt i mål :)

min var svak idag, skal teste litt senere og:)
 
FDDC2EFB-47E6-4F2E-B2F9-60F8449D50AE.jpeg Dagens test var mye sterkere! Da er det kanskje ikke helt på jordet med EL i løpet av de neste 48 timer! :)
 
Ja! Mens den i går var det knapt strek på! Håper du kommer rett etter med positiv nå! :)

håper jeg og! er så redd for at det ikke skal være EL :grumpy: da er en hel pp ødelagt :eek:
 
Spennende å følge deg eplebit, på reisen mot et fullt fruktfat :) sender deg litt babystøv :hug013
 
706949A6-AD97-4331-832E-915C6FCDBA1A.jpeg
Dagens EL - test er helt klar positiv! Da er nok EL i morgen, en dag senere enn forventet. Passer bra, ettersom «børsen» var stengt i går :laughing002!
 
Spennende! :) Da er det bare å fylle oppe dagene med noe som får tankene vekk fra symptom-jakten! :laughing002
Masse lykke til! Håper spiren sitter! :Heartred

Takk, og masse lykke til hos deg også [emoji173]️ Krysser alt som kan krysses [emoji4]
 
Negativ test! EL er et faktum! Aksjer i går, i dag og forhåpentligvis i morgen satser jeg på gjør susen! Her går vi for gull(egg)! :)
 
Back
Topp