Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Så bra! Kjører siste EL-test på søndag, og etter det skal jeg kutte de helt ut... Vi har jo sex uansett, og jeg vet jo sånn ca. når EL kommer. Blir digg å slippe EL-testingen:happy: I tillegg kjører jeg samme løpet som deg nå, ingen GT før IKM (og da regner jeg med at den er forsinket som vanlig). Lykke til i den siste uken i DPO-land!

Så bra! Enig med deg! Jeg tester ikke etter EL hver mnd heller, det er virkelig stressende! Masse lykke til selc, håper det klaffer! :)
 
9 dpo, og fremdeles bare brystene som er noen slags form for symptom.
Kjenner jeg er skikkelig spent på resultatet nå, blir bra å finne ut om det er spire eller ei! :)
 
9 dpo, og fremdeles bare brystene som er noen slags form for symptom.
Kjenner jeg er skikkelig spent på resultatet nå, blir bra å finne ut om det er spire eller ei! :)
Krysser fingra [emoji7] må innrømmes at jeg er innom her hver dag for å kikke, og håper på magetroll hos deg.
 
Krysser fingra [emoji7] må innrømmes at jeg er innom her hver dag for å kikke, og håper på magetroll hos deg.

Takk! La oss krysse det som krysses kan for alle stakkars sjeler her inne! ❤️ :)
Er i hvert fall sjeleglad for å ha en helt ny, overgrodd hage som må ordnes i løpet av våren! Det er en ekstremt god distraksjon fra baby-tankene! :)
 
Søndag, 10 dpo og... på stedet hvil. Drømte at jeg testet positivt rett før jeg våknet, så får vi se om det stemmer da! Tipper jeg tar en test 12 dpo og 14 dpo (dagen før ikm). Får jeg ikke utslag på de, så vet jeg at jeg kan ta meg et glass i bryllup i helgen :) Og at jeg må velge sko som jeg ikke snubler i :laughing002!
Litt snufsete i nesa i går kveld, litt smått følsom, men det kan jo like gjerne være pms. Vi får se!
 
11 dpo. Samme som i går. I morgen ryker en test, jeg synes jeg burde ha murringer og tendenser til pms nå. Spent!
 
12 dpo, samme smørja. Svaaak strek på test i dag. Tar det ikke kjempeseriøst, den er alldeles for svak til det. :)
Venter to dager før jeg tar ny test, men har egentlig ingen særlige forventninger nå.
 

Vedlegg

  • 127C2124-AE40-42B5-88DE-3163CB1DBFB5.jpeg
    127C2124-AE40-42B5-88DE-3163CB1DBFB5.jpeg
    760 KB · Visninger: 126
13 dpo i dag, tok en strimmeltest på 25 mlu, den var blenda. Ingen tegn til TR, men jeg venter allikevel på den. Synes at det burde være utslag nå. Så da gjør jeg meg mentalt klar for pp8. :)
 
14 dpo, og blenda strips før frokost. Friskt blod på papiret til lunsj, og jeg er med andre ord på CD 1 i pp8.
Positivt denne runden her:
-nesten ingen pms- symptomer. Utrolig deilig!!
- Syklusen ser ut til å ha stabilisert seg på ca 27 dager, og 4 dager TR.
- 14 dager lutealfase
- har ikke brukt flere hundre kroner på unødig testing. Testet fra 12 dpo - 14 dpo.
 
Lykke til i pp8:Heartred Godt å slippe symptomer på PMS! Krysser fingrene for at det går denne gangen :happy:
 
Godt inn i PP8- CD 6 og ca en uke til EL.
Dette er en ganske hyggelig tid, ingen symptomer, ingen testing etc. Deilig!

Fra og med nå er det jo også all innsats for å faktisk bli gravide- og det er en av mine favorittaktiviteter! ;)

Ellers går dagene til jobb og planlegging av den nye hagen som skal bli min helt egen oase! Det er gøy og tidkrevende, noe som passer bra når man er på vei inn i dpo-land! :)
 
Godt inn i PP8- CD 6 og ca en uke til EL.
Dette er en ganske hyggelig tid, ingen symptomer, ingen testing etc. Deilig!

Fra og med nå er det jo også all innsats for å faktisk bli gravide- og det er en av mine favorittaktiviteter! ;)

Ellers går dagene til jobb og planlegging av den nye hagen som skal bli min helt egen oase! Det er gøy og tidkrevende, noe som passer bra når man er på vei inn i dpo-land! :)
Så spennende! Vi holder også på med hagen. Kjekt å planlegge, men dyrt å utføre :hilarious: Tar det litt etter litt...

Kos deg med prøvingen:joyful: Satser på at det går denne gang:happy:
 
Så spennende! Vi holder også på med hagen. Kjekt å planlegge, men dyrt å utføre :hilarious: Tar det litt etter litt...

Kos deg med prøvingen:joyful: Satser på at det går denne gang:happy:

Ja, det er veldig dyrt! Blir ikke ferdig med alt i år, rett og slett! Det er veldig hyggelig med plantestellet, da! :)
Håper det klaffer for dere også! :Heartpink
 
Godt inn i PP8- CD 6 og ca en uke til EL.
Dette er en ganske hyggelig tid, ingen symptomer, ingen testing etc. Deilig!

Fra og med nå er det jo også all innsats for å faktisk bli gravide- og det er en av mine favorittaktiviteter! ;)

Ellers går dagene til jobb og planlegging av den nye hagen som skal bli min helt egen oase! Det er gøy og tidkrevende, noe som passer bra når man er på vei inn i dpo-land! :)

Litt deilig å slippe testinga, men kjenner jeg savner den spenninga, jeg er jo selverklært testetøs, så jeg finner stor glede i å teste hehe.. Blir spennende å følge deg videre iom at vi ligger likt syklusmessig!:)
 
CD 9 - pp8- 4 dager til EL.

Nå begynner sommerfuglene i magen! Snart slippes egget, og så er det bare å krysse fingrene! Håper Det blir nok av aksjer i dagene som kommer - vi er i hvert fall godt i gang! :)
Nå er det bare å nyte solen, varmen, kjærligheten og livet i dagene fremover og satse på at spiren sitter denne gangen! :)
 
CD 9 - pp8- 4 dager til EL.

Nå begynner sommerfuglene i magen! Snart slippes egget, og så er det bare å krysse fingrene! Håper Det blir nok av aksjer i dagene som kommer - vi er i hvert fall godt i gang! :)
Nå er det bare å nyte solen, varmen, kjærligheten og livet i dagene fremover og satse på at spiren sitter denne gangen! :)
Nyt finværet og lykke til :)
 
CD 10- ca to dager til EL! :)
Her går dagene i masse morsom prøving, sol og testing av nye varianter av smoothie. Her på Østlandet er tempen høy og jeg orker knapt tanken på fast føde. Starter å ta EL- tester i dag! Ha en fin søndag, ladies!
 
CD 10- ca to dager til EL! :)
Her går dagene i masse morsom prøving, sol og testing av nye varianter av smoothie. Her på Østlandet er tempen høy og jeg orker knapt tanken på fast føde. Starter å ta EL- tester i dag! Ha en fin søndag, ladies!

Så deilig! her i nord er det grått idag, håper på bedre vær :) skal og begynne med EL-tester idag:)
 
Back
Topp