Min dag i ammetåka...

BabyMama

Glad i forumet
Vil bare dele med dere dagens opplevelse av ammetåka, som jeg famler meg igjennom for tiden. I dag skulle jeg trille en tur innom helsestasjonen for veiing. Tenkte jeg måtte pakke med stellebagen men glemte den selvsagt idet jeg gikk (sammen med mobiltelefonene og andre essensielle ting)... Dermed måtte jeg stikke innom butikken på veien og kjøpe nye bleier og våtservietter. Da jeg kom til kassa betalte jeg og gikk - UTEN Å TA MED MEG VARENE!!!

Og slik har resten av dagen fortsatt. Jeg glemmer de mest innlysende ting. Hvor lenge varer denne "transen", mon tro? Føler jeg lever i min egen lille verden for tiden, jeg - med masse overveldende følelser og glemsomhet [:D][:D][:D]

[:D] er der jeg og, vet ikke hvor lenge det varer men går nok over [:D]

Heheheh opplevde noe av det samme igår! var en tur på apotekket for og kjøpte div. ting, så gikk jeg inn og der sto jeg,kunne ikke huske hva det var jeg skulle kjøpe...[&:] Ei dame kom bort til meg og spurte om jeg trengte hjelp, men da svarte jeg: ehhh må bare vente litt, husker ikke hva jeg skulle kjøpe her....[&:] hun kikket bare dumt på meg.... måtte gå ett par ganger rundt på apoteket for å komme på hva jeg skulle ha der...
Samme dame sto i kassa og jeg måtte bare si: ehhh,tror amme tåka har begynt....

Hi-hi [:D] Nå skjedde det igjen: sto i dusjen og presterte å smøre Dr. Greves intimvask i håret... ja, på hodet altså - istedenfor shampoo. Hvor lenge skal dette vedvare? Er jo helt uttafor jeg [:D][:D][:D]

Back
Topp