Min carving for øyeblikket

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Brødskive med reker i majones :P Selvom jeg blir kvalm av det så føler jeg at jeg kan trøkke meg full av dette :P Naaam

Sent from my iPhone using BV Forum

Her MÅ jeg ha Olden Eple, så mannen min har hamstra i fare for å gå tom :-)

Skive med smør og agurk her! Det eneste jeg får ned av brødmat.. :p

Horn med skinke og smelta ost er det som sakte men sikkert går ned her :P Å en haug med saltstenger!

Horn med skinke og smelta ost er det som sakte men sikkert går ned her :P Å en haug med saltstenger!

Haha ;) måtte le når..for i går kjøpte jeg horn..et til min datter og et til meg.
jeg spiste min fort opp og satt å ventet på at min datter skulle si hun var mett... brukte jo bare såååååå lang tid jo :/ spiste fort i meg restene av hennes etterpå :)
kjøpte meg to nye nå som jeg skal nyyyte når ho er i barnehagen :)

Haha ;) måtte le når..for i går kjøpte jeg horn..et til min datter og et til meg.
jeg spiste min fort opp og satt å ventet på at min datter skulle si hun var mett... brukte jo bare såååååå lang tid jo :/ spiste fort i meg restene av hennes etterpå :)

Hahahaha! Jeg sitter i skrivende stund å spiser horn :P

Men jeg klarer kun 1/3 av gangen, så nyter det ;) Men når lillemor er hjemme er det andre boller! Må jo få hun og!

Gresk yoghurt. I alle typer. Gjerne med granola på toppen. Mmmm:-)

Brødskive med leverpostei og sylteagurk er nok en craving....veeeldig godt!

Drikker masse ingefær-te for å stagge kvalmen (laga på fersk ingefær).

Epler er mye bedre nå enn det noen gang har vært. Spiser gjerne flere om dagen (før var jeg veldig lite opptatt av epler).

Epler,flere om dagen å jeg som egentlig ikke spiser så mye av d ellers!Ellers brødskive m majones,pølsepålegg og sylteagurk som jeg ser flere er gira på her:)

Smurte brødskive med leverpostei og agurk til toåringen til frokost i dag, og det lukta såååå godt. Åh, kanskje jeg må ha meg et knekkebrød med det på i dag.

Kroneis med jordbær! Hadde ikke spist is på flere måneder, men de siste dagene har jeg plutselig trøkka i meg en hel masse. Må nesten ta meg litt sammen tror jeg, kan jo ikke holde på sånn...

Her prøver jeg å holde kvalmen i sjakk med å drikke sprite. Alt med citrussmak frister(appelsin, mandarin,sitron) så må kjøpe meg noe sitrondrops så varer litt lenger enn en slurk med sprite. Av mat har jeg veldig dilla på ostesmørbrød. må være smeltet ellers går det ikke ned. Småspiser også på saltstenger og Love hearts... :)

Back
Topp