Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med tankegangen. Hadde det vært min venninne hadde jeg også følt at jeg hadde mista henne. Hva er poenget med venninner du ikke kan stole på....jeg forstår godt du er lei deg. Jeg ble veldig lei meg når min bestevenninne valgte å fortelle det til en annen venninne at hun var gravid lenge før meg. Er litt sur på henne ennå, og tenker at hun skal få vite det sist av alle at jeg er gravid.veldig barnslig av meg...i know...Ja, kjæresten min sier også at jeg ikke må bry meg. Men det er litt vanskelig siden jeg føler jeg har mistet en av de beste vennene mine. Også i den tiden jeg kanskje trenger de mest.
Hvis det skulle gå skeis er jeg litt sånn som ikke vil ha noe oppmerksomhet rundt det
Men vi har tenkt litt på det, og vi sier det i våres tempo. Får venner og familie vite det før, så får det være det samme, en jeg stolte på fortalte det videre og det er ikke min feil.
Enig med tankegangen. Hadde det vært min venninne hadde jeg også følt at jeg hadde mista henne. Hva er poenget med venninner du ikke kan stole på....jeg forstår godt du er lei deg. Jeg ble veldig lei meg når min bestevenninne valgte å fortelle det til en annen venninne at hun var gravid lenge før meg. Er litt sur på henne ennå, og tenker at hun skal få vite det sist av alle at jeg er gravid.veldig barnslig av meg...i know...
Hehe, godt å høre det ikke bare er meg, jeg er så stabeist og langsint/sur at jeg skal nok la henne kjenne på detJeg også! Den første bestevennen min i denne historien gjorde det samme mot meg, fikk vite det på facebook. Så jeg hadde heller ingen planer om å si det til henne før uke 12, men jeg klarte ikke å holde det hemmelige for henne, og det var flaks, for hun hadde fått vite det av noen andre bare et par dager etter. Så du er ikke den eneste som er barnslig her. Hehe..
Men dette er de eneste vennene jeg har som jeg er med ofte og jeg kommer til å tilgi dem begge etterhvert.
Hehe, jeg liker det jeg hørerHehe, godt å høre det ikke bare er meg, jeg er så stabeist og langsint/sur at jeg skal nok la henne kjenne på det![]()