Min barselstid...

suprAnirac

Forumet er livet
Jeg hadde sett for meg at de første 6 ukene ville min nybakte familie og jeg bare ta det rolig og bli kjente med Amalie... Nyte dagene sammen!

Tja... uke 1 hadde jeg sinnsyke sterke smerter pga en komplikasjon som oppstod under fødselen. Ble tilslutt operasjon etter 1 uke, med full narkose. +++
Uke 2. sterke smerter som følge av oprasjonen. Hatt så vondt at tårene bare trillet.
uke 3. Såre brystvorter pga sopp, lite melk... (pga: se uke 4) +++
Uke 4. Brystbetennelse... (var dårlig form, stress og slit, så jævelig vondt at jeg hadde lyst å drite en lang marsj i hele mm og amming!)
Uke 5. Kolikk...

Yez, dette vil ingen ende ta... +++ masse bagateller som jeg ikke gidder og nevne engang...

Men da skal jeg bruke klageforumet neste gang, ser jeg etter å ha lest gjennom innlegget mittt!

Skulle ønske jeg kunne gjøre ting bedre for deg Carina.. jeg trodde jeg slet jeg, men Ben's luftplager er vel bare barnemat.
Håper SuprEspen er ei fin støtte for deg i disse dager!!!!

Huff Carina.......
Klageforumet behøver du ikke bruke, vi er jo her for å trøste deg!
Alt kan skrives inne her, vi Juni tupper står jo sammen vettu!!

Håper at det snart blir bedre slik at du og Amalie kan nyte tiden sammen.
Stooooor trøsteklem

ORIGINAL: gira

Huff Carina.......

Stooooor trøsteklem

signerer

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: gira

Huff Carina.......

Stooooor trøsteklem

signerer

Signerer oxo... stakkars deg, du skal jammen ikke ha det greit. Får bare håpe det er ekstra tøft nå i starten- for så å bli knallbra veldig snart! Så får du lissom alt det kjipe på en gang, men bra resten av livet [:)] 
Sender over litt lykkebringende støv og en stor trøsteklem

Neimen, det er bare å klage i vei. Håper virkelig alt snur for deg/dere nå. Synes det har vært nok, så nå må det jo bli bedre. Sender deg en stor trøsteklem fra meg og Alexander.[:)]

bare å klage i vei. Trodde jeg hadde det kjipt med alle kjente som er på ferie og typen som dro 5 dager til utlandet, så jeg ble "alenemor".. har gått ned 1,5 kg på de 5 dagene, men nå kommer han hjem. Men skjønner at jeg ikke skal klage når jeg leser hvordan du har hatt det..du får tenke på at når alt er på bånn, så kan det bare gå en vei, og det er oppover. Ønsker deg en fin sommer og håper alt ordner seg og du kan få en fin tilværelse[:)]

Back
Topp