Min baby er en bolle <3 . Hva med din?

Bebeh90

Flørter med forumet
Ikke lenge siden vi var på 3 måneders kontroll.
Min lille gutt er allerede over 8 kg. Hva ligger deres babyer på nå som de pusher 3 med?
Synes han vokser så altfor fort. Skulle gjerne hatt han liten litt til :Heartblue
 
Frøkna mi veide 5,4kg på 3 mnd kontrollen :) Var 2750g ved fødsel.
 
Min lille veide 6349g på 3mnd kontrollen:) veide 3075g ved fødsel.
 
Lillegutt veide rett under 6 kg på 3 måneders kontroll. Han har både dobbelhake og valker på lårene Og har aldri fått annet enn morsmelk.
 
Ikke lenge siden vi var på 3 måneders kontroll.
Min lille gutt er allerede over 8 kg. Hva ligger deres babyer på nå som de pusher 3 med?
Synes han vokser så altfor fort. Skulle gjerne hatt han liten litt til :Heartblue

8,5 kg og 65 cm her, på 3 måneders-kontrollen. Han ble født 3,9. Enig i at de blir store aaalt for fort!
 
6130 gram på 3 mnd kontroll. Veide 3300 gram ved fødsel. Lang og slank fyr, med gode valker på lårene.
 
Han veide 6100 og har strekt seg til 63 cm. Slank fyr, men gode valker på lårene :Heartblue Rundt 3300 da han ble født. Åååh, det går så fort :oops:
 
Var på 3 måneders kontroll i dag :) frøkna veide 5900 og 57 lang.
Var 49 lang og 3400 når hun ble født
 
Ikke lenge siden vi var på 3 måneders kontroll.
Min lille gutt er allerede over 8 kg. Hva ligger deres babyer på nå som de pusher 3 med?
Synes han vokser så altfor fort. Skulle gjerne hatt han liten litt til :Heartblue

Så enig, de vokser så fort! Både kropp og sinn.
Min sønn var 3.885kg og 51cm ved fødsel, og ble idag målt til 6.910kg og 63.2cm lang på 3 mnd kontrollen. En liten gokar :Heartred
 
6kg og 59.5 cm :)
veide 3,5 kg og 52cm ved fødsel, fikk beskjed om at kurven har flatet litt ut, men skal inn igjen i begynnelsen av desember forå se hvordan han ligger an.
 
6955g på 3m kontroll, var 3870g ved fødsel :)
 
Back
Topp