Min andre ultralyd! :)

Marielle

Flørter med forumet
Idag hadde jeg min andre ultralyd, og det var helt herlig!
Er 12+4, siden jeg ble satt frem en dag. Men fikk likevel samme termin, 17.juni, siden legen regnet 40+3. :P Var også litt artig at han kunne ta hele undersøkelsen med utvendig UL nå, ettersom når jeg var like langt med kommende storebror var det ikke sjangs til utvendig! Nå var livmoren min kommet nesten opp til navlen, var bare snakk om en cm under navlen!

Den lille hadde det helt supert! H*n var meget aktiv for alderen, og sprellet så kraftig at legen nesten ikke klarte å ta målingene sine! Fikk se på det lille knøttet i hele 40 minutter, og legen tok seg goood tid til å forklare.

Tenkte jeg skulle spørre om kjønn, men vet at det er vanskelig å se så tidlig. Men plutselig spør han meg:"Skal kjønnet være hemmelig, eller vil du vite det?". Så jaaaa, vi fikk vite kjønnet!! Men det skal være hemmelig for alle andre foreløbig, får se hvor lenge jeg klarer å holde meg ;)

OJOJOJ!! Høres ut som om du har har hatt en helt fantastisk ultralyd! Så utrolig gøy

Og så så kjekt at du fikk vite kjønnet så tidlig!

åååå, så koselig!! Det kribler i magen (bokstavlig talt:p ) til det blir min tur!!
Og så gøy at du fikk vite kjønn så tidlig! emoticon

Back
Topp