Min andre TUL

Guttemamma0621

Blir kjent med forumet
Så lettet. Vært på min andre TUL idag, er nå inne i uke 12. Alt såg fint ut, en sprellende baby med to armer og to ben, normal nakke og rygg. Nå gledes det til å endelig dele nyheten med kollegaer i morgen og resten av familien i jula . Den siste uka har magen også poppet fram så nå er det så og si umulig å skjule det også. Flere som har vært på sin andre TUL eller som har vært på UL etter å ha kommet inn i uke 12 men før OUL?

Så lettet. Vært på min andre TUL idag, er nå inne i uke 12. Alt såg fint ut, en sprellende baby med to armer og to ben, normal nakke og rygg. Nå gledes det til å endelig dele nyheten med kollegaer i morgen og resten av familien i jula . Den siste uka har magen også poppet fram så nå er det så og si umulig å skjule det også. Flere som har vært på sin andre TUL eller som har vært på UL etter å ha kommet inn i uke 12 men før OUL?
Så herlig - gratulerer :happy:

Jeg skal på min andre om 13 dager, og jeg gleder meg som et barn

Så flott! Gratulerer :)

Jeg er i dag 12+5, var på ultralyd på fredag (12+1) og det var min andre tul. Det var helt fantastisk å se den utviklingen fra forrige tul som var 7+1 :) En sprellende baby som hadde vokst og utviklet seg som den skulle :Heartred

Så flott! Gratulerer :)

Jeg er i dag 12+5, var på ultralyd på fredag (12+1) og det var min andre tul. Det var helt fantastisk å se den utviklingen fra forrige tul som var 7+1 :) En sprellende baby som hadde vokst og utviklet seg som den skulle :Heartred
Så kjekt .❤️ Da har vi vært omtrent på samme tid vi da. Jeg var sist i uke 7+3. Utrolig mye som har skjedd fra da til nå.❤️

Så koselig :-)

Jeg skal på min andre TUL om tre uker. Da er jeg 12-13 uker. Håper tida går superfort!

Jeg skal på tirsdag neste uke 12+2.
Forrige svangerskap var jeg 13+2. noen som vet om de kan se mye mer i uke 13 enn 12? Feks nakkefold og at alt står bra til?

Herlig :love017:love017
Jeg skal på min andre TUL på mandag. Sjekke nakkefold o.l. Vil da være 13+2. håååååper på å få se kjønn da :happy:

Back
Topp