Min Andre legetime!

1imgn

Andre møte med forumet
Er kjempe spent i dag! Skal på min andre legetime om en liten stund! Har tatt fri fra jobben fra morgenen av,-deilig å slappe av og kose seg litt på morgenkvisten!
Har hatt en del "knip" i magen i det siste,noe jeg ikke har vært så veldig glad for.Skal fortelle det til legen og se om jeg får noe svar på det.[8|]
Må vel gå og gjøre meg istand til å dra jeg. [:D]

Det går nok kjempe fint hos legen. Var hos legen igår selv, og det er alltid koselig å være på kontroll. Husk å ta meg urin og du vil bli stikket i fingeren. Kontordamene er jo så søte når man er gravid, koselig å være gravid. Lykke til så mye [:)]

HEi!!! Ville bare fortelle hvordan det gikk hos legen på tirsdag!
Var veldig spent da! hun hadde ikke noe spesielt å si til magevondten min,-men den har ikke vært så markant i det siste så da tar jeg det litt mer med ro selv også!!
hun sa vi godt kunne forslke å finne hjertelyd med dopler,men trodde ikke vi skulle høre noe fordi det var alt for tildlig,men nei da..vi hørte hjertt som slo...160 slag i minuttet! kjempegøy! er nok littegranne lenger alikevel,-men det får jeg jo ikke vite før evt. ultralyd i begynnelsen av mai!

Back
Topp