Min aller første SIlje-LO!

Fru Lotten

Forumet er livet
her er lillemor bare 4 minutter gammel, og helt fersk!!

ORIGINAL: Malin!

den var nyydelig!![:D]

helt enig. flotte farger[:)]

ORIGINAL: cathrine2

helt enig. flotte farger[:)]

så utrolig flott! [:)]

(Og hvilken font har du brukt på overskriften?)

ORIGINAL: Dollface™

Det er QK Finale - hva fonter heter aner jeg ikke...[:)]

ORIGINAL: Lotten

ORIGINAL: Dollface™

Det er QK Finale - hva fonter heter aner jeg ikke...[:)]

flotters [:D]

Den var nydelig! Kjempefine farger! Og et utrolig flott bilde!
Du har så masse fint mønsterark! OG den feltborderen var nydelige. (For det er det du har brukt på venstresiden er det ikke?) Har du link til et bildet av den borden?

Du hadde faktisk brukt samme tittel, og nesten helt identisk journaling som på en av mine LOer...[:D] Bare min var 5 minutt gammel...[;)]

ORIGINAL: UPS

Du har så masse fint mønsterark! OG den feltborderen var nydelige. (For det er det du har brukt på venstresiden er det ikke?) Har du link til et bildet av den borden?

Du hadde faktisk brukt samme tittel, og nesten helt identisk journaling som på en av mine LOer...[:D] Bare min var 5 minutt gammel...[;)]

så gøy! få se din a!![:D]

det er ingen filtbord nei, det er en del av et pop-culture-ark fra KI memories! http://www.papirihjertet.no/produkter/monsterpapir/ki-memories/ 

mitt var hvitt, også har jeg brukt fluid chalk for å få rett farge

ORIGINAL: Lotten

ORIGINAL: UPS

så gøy! få se din a!![:D]

det er ingen filtbord nei, det er en del av et pop-culture-ark fra KI memories! http://www.papirihjertet.no/produkter/monsterpapir/ki-memories/ 

mitt var hvitt, også har jeg brukt fluid chalk for å få rett farge

Aha, smaaart!

Jeg har ikke bilde av min LO, men skal se om jeg kan få tatt bilde og lagt den inn etterhvert, så du kan se. Er en stund siden jeg lagde den, og pleide ikke legge alle inn på dataen da. Men den er jo selvfølgelig i en litt annen liga enn din da...[&o]

Nydelig - og så koselig å ha bilder så fort etter fødselen... vi var så forfjamset at vi ikke fikk frem kamera før hun lå på vekta...

Denne var utrolig flott!

Back
Topp