Min aller første DigiLO

Camma

Elsker forumet
Nå har jeg sittet og prøvd meg frem i Photoshop og laget min aller første LO.
Den er ikke avansert i det hele tatt, men det kommer vel etterhvert.
Kjempe gøy er det iallefall[:)]

Synst dinna va kjempefin eg!!! Enkel og fin, passa godt til bildene. Like søt som jenta [:D]

synes denne var nydelig jeg, så dette har du tydeligvis teken på

Denne var kjempefin. Du er kjempeflink.[;)]

Synes både den og jenta di var flott!
Må man kjøpe Photoshop for å lage sånne? Mulig jeg ikke leter på rett sted, men jeg fant en plass at det koster rundt 2800 kr for å kjøpe photoshop? Og DET har ikke jeg råd til. Har så innmari lyst å digiscarppe jeg også.. *sukk*

Tusen takk dere[:)]
Hyggelig med tilbakemeldinger!

ORIGINAL: Pinda

Må man kjøpe Photoshop for å lage sånne? Mulig jeg ikke leter på rett sted, men jeg fant en plass at det koster rundt 2800 kr for å kjøpe photoshop? Og DET har ikke jeg råd til. Har så innmari lyst å digiscarppe jeg også.. *sukk*

Jeg har lastet ned en prøveversjon av Photoshop Elements, som varer i 30 dager. Har planer om å  kjøpe det programmet snart. Det koster 700-800 kr, tror jeg. Det mer avanserte Photoshop-programmet er adskillig dyrere, men det skal visst holde med PS Elements til digiscrapping.

kjempe fin.. fargene og bildene passet godt sammen... [:D]

ORIGINAL: UPS

Kjempeflott!
Fargene passet veldig bra til bildene, og bildene var bare utrolig nydelige

ORIGINAL: Huldermamma

Synst dinna va kjempefin eg!!! Enkel og fin, passa godt til bildene. Like søt som jenta [:D]

ORIGINAL: Camma

ORIGINAL: Pinda

Jeg har lastet ned en prøveversjon av Photoshop Elements, som varer i 30 dager. Har planer om å  kjøpe det programmet snart. Det koster 700-800 kr, tror jeg. Det mer avanserte Photoshop-programmet er adskillig dyrere, men det skal visst holde med PS Elements til digiscrapping.

Tusen takk!

Kjempe fin da!! Likte spesielt godt de "soft-tonede" bildene, har du gjort det selv ??

ORIGINAL: Julius Umulius

Kjempe fin da!! Likte spesielt godt de "soft-tonede" bildene, har du gjort det selv ??

Tusen takk!
Ja, bildene var opprinnelig i farger, så har jeg redigert dem litt i Picasa. Har gjort dem om til sepia og blura dem litt.

Back
Topp