Min aller første bleiekake!!

Fru Lotten

Forumet er livet
Såååå moro!!!! yohooo!! måtte jo finne på noe mens venninna mi fødte![:D]
Med unntak av en gluedot som fester prikken over i`en, er ingenting festet til noen av bleiene med verken lim eller nåler, så alle bleiene kan brukes![:)]

UTRULIG flott! [:D] Trur ikkje på at ditta e din første du [;)]

jo det er nok min første gitt![:)]

skal vi se....har brukt bleier, bamse, ei såpe inni (som ikke synes), rangle, bitering, smokker, smokksnor, tåteflaske, body, sokker

som pynt har jeg brukt primablomster, perler, smykkestaver, charms, et mobilsmykke, organsapose til smokken, papirpose til sokkene, bånd, hyssing, bazzill, blekk, strikker rundt bleiene i nederste laget....

tror det var alt....?[:)]

Gurimalla, såååååå fin!!! Jeg skjønner ikke at det går an jeg.. Du bruker så behaelige og fine farger, og setter det sammen så fint (litt sånn romantisk stil)! Men du, er det frekt å spørre hvor mye dette kostet? Alt i alt liksom?

ORIGINAL: Ida82

Gurimalla, såååååå fin!!! Jeg skjønner ikke at det går an jeg.. Du bruker så behaelige og fine farger, og setter det sammen så fint (litt sånn romantisk stil)! Men du, er det frekt å spørre hvor mye dette kostet? Alt i alt liksom?

tusen takk!![:)]

har ikke regnet på et, men sånn grovt koster den vel 5-600,- tenker jeg...

WOW

stum av beundring[:)][:)]

veldig fin kake. Gleder meg til neste i vår gjeng får unge slik at jeg kan prøve meg på ei slik kake.

Hvor mange bleier har du brukt?

Den var !"#$%-fin!! Utrolig. Har aldri sett lignende før [:)][:)]

Hvordan lagde du den?? Noen tips? [:D]

ORIGINAL: nesco

veldig fin kake. Gleder meg til neste i vår gjeng får unge slik at jeg kan prøve meg på ei slik kake.

Hvor mange bleier har du brukt?

37 tror jeg jeg endte på....3 inni, to ringer med 9 og en ring med 16[:)]

ORIGINAL: Super

Den var !"#$%-fin!! Utrolig. Har aldri sett lignende før [:)][:)]

Hvordan lagde du den?? Noen tips? [:D]

tusen takk![:D]

Egentlig så er det bare sammenrullede bleier som er knytt sammen og dandert som ei kake. Men jeg laget en sylinder først som jeg festet til "fatet" sånn at jeg hadde noe å jobbe ut i fra!

ORIGINAL: Vesle Helmine!

Fy søren, det er den flotteste bleiekaken jeg noen gang har sett!!!!! Wow sier jeg bare! Men du, bor den heldige lille gutten i Spania?

nei, nærmere kolbotn i grunn...[:D] er ikke mange timene enda...sånn ca 16...[:)]

Åååå herreminhatt så nydelig!!![:D][:D][:D]

Herved har den blitt lagt i favorittlista mi!!![:D]

Kommer til å lifte denne en gang altså!! (om man kan bruke det ordet på en bleiekake![:D])

ORIGINAL: egirl

Så flink!! masse nydelige detaljer!!!![:D]

Helt utrolig bra!!! blir stum av beundring, og flau når jeg tenker på hvordan den jeg lagde såg ut.....[;)]

Gurimalla så flott[:D]

ORIGINAL: Asil

Så nydelig! Den blir hun både glad og rørt for å få, tydeligvis at det er lagt ned masse arbeid i den! Og bamsen har til og med en liten papirpose, smokken i pose også, veldig detaljrik! Kjempeflott!!
Og ser jeg en liten engel der også? [8D][:D]

ja det er en liten Asil-engel der!![:D]

ORIGINAL: mai9baby

Hvordan laget du og hva brukte du til det som holder det hele sammen i bunnen?

"Fatet" er en tykk akrtong med bazzill oppå. ÅS har jeg laget en sylinder av bazzill som jeg har festet til fatet og festet bleien rundt. Syleinderen er forresten fylt meg noen bleier og såper, men det syns jo ikke![:)] 
Det som holder den sammen er strikk rundt hver enkelt bleie og en hyssing rundt alle bleiene igjen, som jeg har skjult under "magebeltet" (som er alget av bazzill og bånd). I lag to, er det bånd i stedet for strikker rundt bleiene, og disse bleiene er festet i toppen av sylinderen med binders (som er festet i båndene rundt bleiene) 

jeg blir jo helt rørt her jeg dere! dere er så søte!![:)]

Back
Topp