Min aller aller aller FØRSTE LO!

Happy!

Elsker forumet
Ja, nå har jeg laga min første LO ever!![:D] Ikke le da folkens!
Mååå bare skryte litt! Faktisk litt stolt alltså! At jeg hadde tolmodighet til no sånnt hadde jeg aldri trodd[:D]
Mye jeg tenker på nå at jeg skulle gjort annerledes, men er vel sånnt man lærer av[;)]

Men, meg + lim det går ALDRI bra!!! Evig søl og styr.. KLISS! Ble masse limflekker her og der...[:'(]

Fargene ser litt annerledes ut på bildet enn på ordentlig...[8|]

jeg syns denne vae kjempe stilig.. stilig med den gravidkroppen på siden liksom... [:D] flink du har vært!!

Helt enig i at den var stilig!
Morsomt med den gravide på siden!
Synes du har vært veldig flink.[:D]

ORIGINAL: cathrine2

jeg syns denne vae kjempe stilig.. stilig med den gravidkroppen på siden liksom... [:D] flink du har vært!!

Helt enig [:)]

Tusen tusen takk!![:D][:D][:D]

Enig med dei øve meg, kjempeflott og kreativt med magesiluetten [:D] !!!

Fin LO du har laget! Synes du skal være veldig fornøyd med at dette er din første! Min første LO noensinne var ikke så fin, iallfall!!

Har en liiiten mistanke om hvor du har hentet inspirasjon til den gravide siluetten med diktet på, hehe [;)]

ORIGINAL: Lassie

Fin LO du har laget! Synes du skal være veldig fornøyd med at dette er din første! Min første LO noensinne var ikke så fin, iallfall!!

Har en liiiten mistanke om hvor du har hentet inspirasjon til den gravide siluetten med diktet på, hehe [;)]

WoW!!! Er det din LO på bildet!??![:D] Kuuuuli!!! Jeg googla bare ett eller annet.. husker ikke hva...[&:] Så fant jeg den!  Smelta helt for den med engang[:D] hihi... 
Håper det går bra at jeg har kopiert den...[:o]

ORIGINAL: Happy87

ORIGINAL: Lassie

WoW!!! Er det din LO på bildet!??![:D] Kuuuuli!!! Jeg googla bare ett eller annet.. husker ikke hva...[&:] Så fant jeg den!  Smelta helt for den med engang[:D] hihi..
Håper det går bra at jeg har kopiert den...[:o]

Hehe, ja, det er min LO.
Bare hyggelig å kunne inspirere folk [:)]

Back
Topp