min 18 svangerskapsuke! :)

rebekka87

Betatt av forumet
Jeg er 18 + 2 i dag å snart klar for ultralyd! Hurra!

er det noen som har bilder her inne av magen sin da de var / er 18 uker på vei ?

Jeg føler selv at jeg har fått en del mage , for å ikke ha kommer noe lenger enn det...

Se magen min her: http://fyllings.blogg.no/1297103931_dagens_outfit.html

skal lage et nytt innlegg senere i dag med oppsummering av magebilder den siste uken!
Og litt om svangerskapsuken min :)

Noen andre som skriver om det på bloggen sin ? GI meg link!! :)

oi! så stor. har et fra jeg var 21+2, og man kan si det er litt forskjell [8D]

ORIGINAL: inamaria

oi! så stor. har et fra jeg var 21+2, og man kan si det er litt forskjell [8D]

åh så gøy å se! JA det er stor forskjell på mager !;D hehe

Flerlinger[:D]
magen min var bittelitt større enn hun over her[:)] (ellers lik) har ikke bilde her på pc en.

ORIGINAL: BoomBoom

Flerlinger[:D]
magen min var bittelitt større enn hun over her[:)] (ellers lik) har ikke bilde her på pc en.

jeg har nok allerede vert på en UL og fått bekreftet at det bare er en! hehe .) så er vel bare at magen min vokser fort.. hehe!;D

Nydelig mage!!

Her var jeg 19 uker

Ikke quote!!

så stor og fin mage[:)]

Ja jeg ser det er veldig ulikt hvor mye folk har vokst :)
Jeg føler at magen min har vokst en del allerede! Så får vi se om den stagnerer litt, eller om jeg ender opp som en kubikk siden jeg er 158 høy! *ler*

:)

Fin mage og koselig blogg du har forresten![:D]

Her er jeg 18+3 med Sofia [:)]

[/image]

hahaha!leste feil. hoppet over uke og tenkte jeeeez mitt 18 svangerskap. har dere ikke ström dere eller..

men saa fin mage du har!!disse vokser i rykk og napp da, kanskje du har hatt stor vekst paa megen naa for at det saa ebber litt av..

Tuusen takk for det ! så koselig å høre =)

Her er magen min da jeg var 18 uker, og for en uke siden da jeg var 39 uker. Hadde fått en del mage i uke 18, men den har vokst myyye siden det også[;)].

wæææ!!! grugleder meg litt til magen min blir så stor! jeg er jo ikke mere enn 1,58 høy! så det blir mye å bære på! :O hehe!

Har dessverre ikke bilde, min mage var nok mindre enn din, men den endte opp GEDIGEN, du ser forresten nydelig ut!

her var bilde av min mage når jeg ventet minste tulla, ca uke 18.

Så nydelig og stor gravidmage du har![:)]

Min fra uke 18 og 20 (bare for å vise hvor stor forkjellen var på to uker):

Back
Topp