Mimsen!

Molly80

Forumet er livet
Jeg har funnet endel  tips vi kan bruke i disse gravide-tider, kjekt å kunne bruke graviditeten til noe pedagogisk, eller hva ? :D

Så greit å ha en stor fin klokke på seg hele tiden, så man alltid kan ta litt klokkeundervisning når det trengs :D

Vi kan driver litt skremselspropaganda sånn at det ikke skjer med dem med det første...

en oppfordring :p

Litt Mat og helse...

Litt samfunnsfag :)

Regner med at du kaster deg ut i det med en gang nå Mims! :D

hihi...så herlig ;)

HAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tøft! 

Hvis dere Maler på magene deres jenter, så ta bilde og del med oss andre :D 

Oppfordrer ALLE til å male seg og vise bildet her :p

Haha, det er jeg med på!!! Bare ikke riktig enda....? Vente litt til magen er litt mer kule?

Kan sikkert bli lekkert nå også:p Skrukkemann/skrukketroll tror jeg magen min fint kunne blitt :D

HAHAH....emoticon

Mims, titter du innom her tro?

titter innom sånn pluteselig jeg vettu:p har skravla med stinefine i hele dag, så har vært indisponert. Men må absolutt si at det var mange gode forslag der ja. Likte spesielt klokkeideen iom at vi snakker litt om tid i matte-iop-gruppa mi om dagen:) Men du vet, her nede i sivilisasjonen er det ikke så vanlig å male seg på magen i tide og utide, tro det eller ei men folk rynker faktisk på nesa over lærere som blotter seg foran elevene. Kanskje vanskelig å tro for ei som bor der ingen skulle tru at nokon kunne bu, men sånn er det faktisk;) Sånn, dagens sivilisasjonsleksjon for dom som segler på Mjøsa;)

Mims skrev:
titter innom sånn pluteselig jeg vettu:p har skravla med stinefine i hele dag, så har vært indisponert. Men må absolutt si at det var mange gode forslag der ja. Likte spesielt klokkeideen iom at vi snakker litt om tid i matte-iop-gruppa mi om dagen:) Men du vet, her nede i sivilisasjonen er det ikke så vanlig å male seg på magen i tide og utide, tro det eller ei men folk rynker faktisk på nesa over lærere som blotter seg foran elevene. Kanskje vanskelig å tro for ei som bor der ingen skulle tru at nokon kunne bu, men sånn er det faktisk;) Sånn, dagens sivilisasjonsleksjon for dom som segler på Mjøsa;)

Skravler du med andre enn meg emoticon

nei, nå på står du vel at det bare her vi tasser rundt i topper med playboy topper også? Og råkule gensere med håndavtrykk på puppa?

Molly80 skrev:

Mims skrev:

Skravler du med andre enn meg emoticon

nei, nå på står du vel at det bare her vi tasser rundt i topper med playboy topper også? Og råkule gensere med håndavtrykk på puppa?

Øh.. hæ? Nei...??

Eeeeh JO!

Veeel, det ER mulig dere får en smule konkurranse av russiske postordrebruder og blondiner på the Playboymansion, MEN dere er nok en rase for dere selv ja ;)

Dette magebildet av deg fra forrige svangerskap er et godt eksempel på trender som ikke gjør seg så godt utenfor de dype skoger:

Og kjære deg, jeg VET du var stolt av kroppen din etter sist svangerskap, men dette var vel ikke det mest smakfulle du kunne lagt ut??:

Må du komme rekende med gamle "synder", sukk! Men jeg synes egentlig jeg kler den malinga på siste bilde. dekker liksom over strekkmerker og slikt :p

Men nå ser jeg i grunn ut som det øverste bildet ++ da, har est ut nå plutselig gitt. Men, jeg ser fortsatt bra ut i playboyskjorta 

Molly80 skrev:
Må du komme rekende med gamle "synder", sukk! Men jeg synes egentlig jeg kler den malinga på siste bilde. dekker liksom over strekkmerker og slikt :p

Men nå ser jeg i grunn ut som det øverste bildet ++ da, har est ut nå plutselig gitt. Men, jeg ser fortsatt bra ut i playboyskjorta 

Når det kommer til hvorvidt du kler kroppsmaling og playboyskjorte, så skal jeg la bildene tale for seg selv jeg;)

Du er ikke alene om å ha est ut! 5 kg i pluss allerede her i gården, tror muligens tre av dem er på puppene, ser jo helt sykt ut..:P Hørte jeg noen si Dolly Halvparten?

Sånn føler jeg meg for tida...

men har vel litt mindre, heldigvis. Men måtte til innkjøp av nye holdere for å slippe vond rygg og "fire pupper"... 

Molly80 skrev:
Sånn føler jeg meg for tida...

men har vel litt mindre, heldigvis. Men måtte til innkjøp av nye holdere for å slippe vond rygg og "fire pupper"... 

Nice;) Var litt sent ute med å kjøpe nytt undertøy. (mye grunnet 2 mnd med oppkast) Så jeg var på julebord med jobben med puppene oppunder haka og tidenes kløft.. :P Smakfullt! *gremmes*

Var sikkert populært blant det andre kjønn :D

Molly80 skrev:
Var sikkert populært blant det andre kjønn :D

Huff!

I beg your parton? Nei, nei, MIMS Parton :p

Molly80 skrev:
I beg your parton? Nei, nei, MIMS Parton :p

HUFF!

Back
Topp