Mims-pims

Tanketrollet

Forumet er livet
er det bare du og meg her? eller er det bare nicket ditt som går igjen?
Her sitter jeg da, med melkemaskinen koblet til og med MONSTERsommerfugler i magen.. don't ask why, I don't know... men sommerfugler er jo kos da. [:D]
Hva gjør duuuuuuu?

Du din melkeku, send litt melk hit da, for her er det jammen ikke mye å skryte av[:-][:D] Har sommerfuglene noe med et visst utdrikningslag å gjøre eller?

Jodda, jeg sitter her og leker meg med bildene mine, så er litt frem og tilbake i grunn. Må jo ha BV oppe når man sitter på dataen[8D] Hvis jeg gidder kan det hende det dukker litt skrytebilder opp på lukket avdeling etter hvert. Selv om det er DØDT der inne om dagen..[8|]

syns det er dødt overalt for tiden jeg.... kanskje krabatene begynner å bli så aktive at mammaene har litt å henge fingrene i?

ja, de sommerfuglene er nok at jeg gleder meg til å høre hvordan han har hatt det. og jeg hååååååper at han har blitt frisk. også savner jeg han da.. *sukk* vært alene i 12 timer jeg nå.

er melka di borteeeee??????? [8|]

Det har du helt rett i. Tror det er litt sånn at dødt avler dødt jeg.. Litt trist siden vi var så aktive før i tiden. Er nok også sånn at vi er travlere nå når de små ikke ligger i ro lengre[:D] Får skjeldent tid til å skrive noe her når tupp er våken iallefall[8|][:D]

12 timer? Staaaaakars..! Si det til Tigerbebis og de andre nordsjøenkene her

Melka er ikke helt borte nei, men det er ikke akkurat noe å skryte av. Minimimsen har jo ikke tid til å puppe lengre, og da forsvinner den rimelig fort. Prøver fortvilt å legge til ofte for å bevare de siste skvettene, men det er ikke lett når vi ikke nattammer lengre[;)] Håper det går litt til da

ORIGINAL: Mims

Det har du helt rett i. Tror det er litt sånn at dødt avler dødt jeg.. Litt trist siden vi var så aktive før i tiden. Er nok også sånn at vi er travlere nå når de små ikke ligger i ro lengre[:D] Får skjeldent tid til å skrive noe her når tupp er våken iallefall[8|][:D]

12 timer? Staaaaakars..! Si det til Tigerbebis og de andre nordsjøenkene her[8D]

Melka er ikke helt borte nei, men det er ikke akkurat noe å skryte av. Minimimsen har jo ikke tid til å puppe lengre, og da forsvinner den rimelig fort. Prøver fortvilt å legge til ofte for å bevare de siste skvettene, men det er ikke lett når vi ikke nattammer lengre[;)] Håper det går litt til da

Det tenkte jeg også! [8D][8D]

Hehe, neida. Det handler vel om hva man er vandt til [;)]

hehe... jeg hadde 6 uker alene, det holdt!! [8D] har fått min dose som gressenke.

nei når hun ikke har tid til å spise er det ikke bare-bare å skulle holde på melka heller. hvis ikke mimse-mannen er litt tørst innimellom da. lage en white russian [;)]
er ikke mye mini spiser av pupp heller, men er to måltider med melk om dagen, så da pumper kua. har ikke turt å prøve mme ennå, selvom jeg vet at den er relativt trygg den vi skal bruke.

er mini-mims klar for 17.mai??
Her får mini-trollet bunad. ikke lik som mamma da.. men men. den kan hun få senere [:)]

Sambo synes faktisk melka mi er ekkel han, så det er nok neppe et alternativ[8|][8D]

Skjønner i grunn godt at du ikke vil prøve MME om du ikke er sikker på at hun tåler det. Det er jo strengt tatt ikke noen vits heller hvis du har melk nok[:)]

Joda, snuppetuppa har fått bunad, bestemora har strikka bunadsjakke til henne og alt. Gleder meg veldig til å se henne i finstasen. Har desverre ikke bunad selv, men den står på ønskelista. Blir vel når jeg vinner i lotto tenker jeg[8D]
Tror 17. Mai blir litt stress i år, siden vi må ha med vogn og det alltid er STAPPFULLT i byen[&:] Blir nok hjem til ettermiddagsluren ja[;)] Første gang på noen år nå at vi ikke har fellesfrokost hjemme hos oss, så det letter jo litt på stresset[:)]
Hvilke planer har dere for den store dagen?

hvorfor er melken ekkel? haha... raringen

jeg skal kjøpe mme til uken, den HS har sagt at skal funke. men merker jeg er skeptisk. og enn så lenge så pumper jeg jo uansett så.. eneste måtte være for å ha muligheten til å kunne spise normalt igjen. er myyyyyyyye jeg savner nå!

hvilken bunad vil du ha da?
er strikket-bunad på mini her også. lir så søt så [:)]
men planer.. jo.. frokost hos min mamma, så barnetoget, så hjem etter å ha vært litt i parken, spise middag og sende mannen på jobb. så borgertoget og avslutter med kaffe og kaker hos pappa [:)]
Alltid enormt mange folk i byen her også (men heldigvis ikke like ille som i oslo, aldri feire der igjen.hehe)

Du får spørre han[8|] Hvis han har henne alene, lager han alltid MME til henne på tross av at fryseren er full av MM.. Ergo den i frysa blir dårlig..[>:]

Lykke til med MMEen. Skjønner VEEEELDIG godt at du vil spise som normalt[;)]

Skal ha Målselvbunad om det noen gang blir. Er mange jeg synes er finere, men man må jo ha tilhørighet til plassen den er fra synes jeg[:)]
Fullt program for dere med andre ord! Håper dere får en finfin dag[:)]

Kose dere dere også [:D]

Dere er så søte!!!

ORIGINAL: Molly80

Dere er så søte!!!

Hihi, og det er du også!

Dere er så søte!!!

sukkerspinnsøte [;)]

ååå... sukkerspinn har jeg ikke smakt på maaaaaange år!

det er nam.. hihi

ORIGINAL: Tanketrollet

det er nam.. hihi

og knall for tenna, har jeg hørt [8D]

Back
Topp