Mimrer.....

helen79

Forumet er livet
Sitter å leser gamle minnebøker, fra da jeg gikk på skolen de siste årene. Første jeg skrev var i 1997. Skrev hver dag, hva jeg gjorde, å alt mulig. Men det ble stopp etter jeg ble sammen med mannen min, hehe. Fikk ikke tid å skrive da, hehe.
Plutselig kommer jeg på en dag om no som skjedde den tiden, så da finner jeg frem dagboken å leser. Uansett om det var kjekt eller trist.  Er f.eks mye om gutter å sorg. Men godt å lese fordetom.

Har dere gamle dagbøker, å leser de?

har noen eldgamle dagbøker, men de ligger nok på loftet hjemme hos mamma og pappa.
men har noen gamle skoledagbøker liggende her, da...der er det mye god underholdning...[:D]

Så koselig da[:D] Ja jeg kom over, her om dagen, en dagbok jeg hadde midt i værste fjortis alder, det var underholdning lol

jeg fant en dagbok fra ungdom skolen da jeg flytta,og skulle gå mellom tingene mine jeg hadde hjemme...
blir nesten litt flau av meg selv... går stort sett i gutter....og hva som hadde skjedd på klubben...
og hvem som var kjekk...bytta jo litt på....hehe

Tihi <3 <3 <3

Har en 2 stappfulle dagbøker...og de er så fine å ha...ble dratt inn i en rettsak for 4 år siden, og da var det veldig fint å ha den dagboka ja[:)]

Back
Topp