Mimrer

3 barnsmamma 2012

Gift med forumet
googlet "meg selv" og kom over denne tråden[:D][:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17330163&mpage=1

guuud som jeg savner å oppleve akkurat denne spenningen 1 gang til[:D][8D][&:][:)]

Men får vel bare innse at jeg kanskje ikke har sambo med på det...iallfall ikke med det første..

Hehehe.. Måtte lese hele tråden [:)]
Så jeg hadde skrevet kl 19.40 at du ble nok 2 barnsmor iløpet av KORT tid..og og 23.35 samme kveld kom han [:D][:D]

ja det gikk fort når kroppen hadde gjort seg ferdig med modningen og det er jeg forsåvidt glad for[;)]

gikk jo bare 2 timer fra 3-4cm til han var ute, men irriterer meg fortsatt at jordmor bare forsvant pga vaktskifte og det kom ikke ny jordmor før 45min senere - hadde hun(en jordmor) vært tilstede hadde de lagt merke til tempo kroppen tømte seg og gjorde seg klar for å føde.

Sambo måtte ut å finne en jordmor...[&:]
Fatter ikke at de tør å bare forlate fødende? Jeg skulle ha antibiotika intravenøst før fødselen også og da hun kom inn hadde jeg pressetrang allerede og tilnærmet full åpning...
Ingenting var klart på fødestua heller...
Men heldigvis var fødselen en fin opplevelse og han var ute på 6min.

Synes det er så stort å få oppleve fødsel...kanskje fordi jeg har vært ganske heldig med begge svangerskapene og fødslene (selv om jeg har gått over tiden med begge to)[:)]

Måtte lese hele tråden igjen jeg og :)

Det er veldig spennende den tiden der ja, lov å håpe at vi kanskje får oppleve det igjen en dag...... Kanskje!

Back
Topp