Mimre

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP

Uke 5

Uke 8

Uke 9

Uke 16

Uke 27

Uke 29

Uke 30

uke 32

Uke 33

uke 35

uke 37 ( Tru kor baby ligger, sjå under ribbeina mine? [&:][:D])

Uke 38

Uke 39

Termin

Og ut kom :

Denne tulla her er 1 år 16 februar og er grunnen til at mammaen har lyst på fleire barn.

Hadde ikkje eg ein nydelig babymage??

Men er det bare eg som ser at eg var ganske stor?

?

ORIGINAL: Fragle1

?

?

hihi. nå skjønte jeg tråden din! søte bilder! [:)] magen min var stor og! skulle bare mangle når jeg la på meg 31kg[8D][8D]

ORIGINAL: Trone

Hun er like herlig på bildet som på LT :)

Rødme [:-][:-] [:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Susa87

hihi. nå skjønte jeg tråden din! søte bilder! [:)] magen min var stor og! skulle bare mangle når jeg la på meg 31kg[8D][8D]

Ehm... La på meg rundt 10kg eg [:-][:-]

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Susa87

Ehm... La på meg rundt 10kg eg [:-][:-]

hehehe.. da kan du tenke deg magen min! hahahaha.. og jeg var skikklig pipestilk/lyktestolpe før graviditet[8D]

Susa: Var nesten 80kg før svangerskapet eg. Så dermed gjekk eg lite opp. Men var du større enn meg? Syns eg hadde ganske stor mage, 1gangs og alt.

ORIGINAL: Svartengel

Susa: Var nesten 80kg før svangerskapet eg. Så dermed gjekk eg lite opp. Men var du større enn meg? Syns eg hadde ganske stor mage, 1gangs og alt.

jeg starta på 59kg og gikk opp til 90kg[8D][8D]

Flott mage svarten[:D] Jeg hadde og stor mage, var tynn flis og gikk opp nesten 30 kg med sistemann også[8D]

Fineste magen og fineste Malin som er like fin i virkeligheten. 

Det kan hende at jeg må mimre litt i morgen. [8D] Jeg gikk opp 10 kg og 8,5 kg forsvant dagen etterpå. Jeg måtte veie meg pga. medisiner og greier og greier.

Åååååh for en nydelig mage [:)][:)][:)] *Nåblirjegbabysjukher*
Du hadde ikke sånn giga mage men den var ikke no liten heller [:)] Perfekt for lille Malin [;)]

Nydelige jenta di <3

ORIGINAL: bettand

Flott mage svarten[:D] Jeg hadde og stor mage, var tynn flis og gikk opp nesten 30 kg med sistemann også[8D]

Tusen takk [:D][:D][:D]   Og når først eg er babysjuke, skal eg jaggu dra med meg ein drøss av dere..

Kva med april/mai 2012???

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Fineste magen og fineste Malin som er like fin i virkeligheten. 

Tusen takk Crazy [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Åååååh for en nydelig mage [:)][:)][:)] *Nåblirjegbabysjukher*
Du hadde ikke sånn giga mage men den var ikke no liten heller [:)] Perfekt for lille Malin [;)]

Nydelige jenta di <3

Eg skal få ein drøss med jenter babysjuke eg, og så følger dere meg videre i neste terminforum [:D][:D]

Kva syns du om april/mai 2012??

Back
Topp