Mimre tråd

moskata

Forumet er livet
Nå har vi jo hengt sammen i over 4 år,derfor tenkte jeg at vi skunne ha en mimre tråd. HVA HUSKER DU BEST,HER PÅ MAI 06.

Sleng dere på jenter[:D][:D]

må si jeg husker både gleder og sorger...
og av sorger må jeg si at lille beas historie har satt dype spor[:(][:(]føler virkelig med henne og hennes nærmeste[:(][:(]

av gleder er det blandt annet at bens mamma har blitt gravid - hurra[:)] og alle de andre som har fått en til mens de har vært her inne - så koselig å følge med på[:)][:)]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: Minimeg
- Når Asil, Lille Bea og Micamor, gikk så lenge over termin at de plutselig hørte til her ( Heldigvis!)

Hahaha - det hadde jeg helt glemt! Vi tilhørte jo april-forumet, vi! Jeg var vel ikke superglad for det der og da, men jammen er jeg glad jeg gikk over termin! [:D]

Nei, hva husker jeg av de hyggelige tingene da.. tenke..

[:D] Jeg husker med glede mange ting fra gjengen her inne!
Oslo treffet var jo en høydare!! Og det hadde vært fantastisk å møtt dere ALLE igjen!!
[;)]Det har vært koselig å følge maibarnas utvikling,og se at de har blitt storebrødre-og søstre..

Det er rart å føle at man kjenner folk man ikke har sett,og bry seg så mye om nettvenner! Jeg har ledd med jentene her inne,og jeg har grått med jentene her inne.
Vi er en forskjellig gjeng,og jeg har lært enormt mye om VELDIG MYE i den tiden jeg har hengt her inne! (Selv om de fleste mammaene her inne er "småunger"..[8D])

[&o]Den jeg har lært mest av er vel Lille Bea. Hun har min dypeste respekt,og er med i mine bønner og tanker.

først av allt har maigjengen gitt meg verdens beste venner[:D] Minimeg og *tøtta81* kunne jeg ikke klart meg uten[:D]

husker magenen våre, spenningen, nyfødtbildene og barselstiden.....

minnes spenningen med når de små skulle bli storesøsken, når kommer lillesøster/bror

- dere er en fantastisk gjeng og jeg er gla jeg havna her sammen med dere!!

Treffet i Oslo var jo bare supert! Har i tillegg truffet en del fra Sandnes/Stavanger, og Moskata, så det er jeg glad for!
Ellers husker jeg vi har hatt noen utrolig morsomme og tullete tråder oppigjennom[8D]
Men mest av alt vil jeg si at det er en utrolig gjeng, som har betydd mye for meg! Så deilig å ha en sånn gjeng å dele gleder og sorger med, og så mye dere har lært meg om livet! Jeg setter skikkelig stor pris på alt det vi deler med hverandre!

Stor klem til alle sammen!

Back
Topp