mimmis dagbok

solstråle08

Glad i forumet
Ja da tenkte jeg å skrive litt jeg å. Er inni i 4 prøveperiode nå. Venter IKM til mandag, men kjenner alerede mensmurringer så regner med tante rød kommer denne mnd også.

har ei snuppe fra før og hun ble til på 1pp. Så ser ut som det kan ta litt tid denne gangen. Sliter mye med cyster på høyre eggstokk og har hatt lapraskopi..var akkurat til gu og alt så fint ut. Så vi får bare se.

Tok test forige mnd, ble svak positiv test 2 dager etter begynte jeg å blø. Så regner med det var en kjemisk graviditet[8|] lykke til alle sammen her inne[:)]

Hadde EL- rundt 5-6 nov (prøvde ut eggløsningstester) så får vi se om det klaffet denne gangen. I hope[8D]

Ja da var det som jeg muligens fryktet....begynte å blø litt istad (betyr vel tante rød er ankommet 4 dager tidligere enn jeg hadde regnet med)! ååå blir jammen like skuffa hver gang. Prøvde ut El-tester og alt denne mnd. usj..jaja! jaja. da får vi kaste oss inn 5 pp til uka.

Heihei
ville bare ønske dere lykke til.  håper at det ikke tar så lang tid for dere. [:)]

masse lykke til dere også som er prøvere[:)]

Da krysser vi fingrene for at det går i nye perioden! [;)]
Masse lykke til videre. [:D]

Ja da var det 100% tante rød kom. Vi har jo ikke prøvd lenge men må jammen si skuffelsen kommer hver gang tante rød kommer. Rart det der, prøver hver mnd å ikke ha forhåpninger...men jeg blir like lei meg hver gang[&o] Var 4 dager til ikm, og hadde jammen et lite håp.

Så til dere som er prøvere jeg ønsker dere massse masse lykke til å sender en hel haug med babystøv[;)]

Forrige mnd prøvde jeg ut billig eggløsningstester fra nett, syntes de fungerte greit..men lurte litt på å bestille clearblue eggløsningstester. Noen som har noe erfaring hva som fungerer best??

Ja da er det søndag og i huset er både jeg og mannen syke, stakkars tulla har to kjipe foreldre idag[&o]
men men. Ellers skal jeg prøve å være kjempe positiv denne mnd[:D] håper EL kommer til helgen:) nå har vi virkelig lyst på bebis i magen, men det tar seff den tiden det tar. men når en føler alle rundt en blir gravide, så blir man litt smågal i hodet! anyway..venter på cb eggløsningstester i posten, spent på hvordan de fungere.. . [:-]

Back
Topp