milo_78

junipie.

Glad i forumet
Er det noen som har hørt fra ho? Lenge siden jeg har sett henne her inne. Lurer så på hvordan det går med de 3 små og henne....

Ser henne innimellom på september-09. Tror det går fint med dem alle. [:D]

hei hei

jippi en egen tråd ;)

her går det bare bra, det er jo mye å henge fingrene i med disse små , så det blir ikke store tiden jeg har til å väre her inne lenger.

er vel et par mnd siden sist tenker jeg.

Theo blir jo 3 mnd på lördag, så tiden bare flyr av gårde, han er snill som et lam ;) han har begynt og fölge med som bare det nå, så det er jo litt göy, smiler som bare det gjör han også.

Nova vet jeg ikke helt hva som feiler om dagen, hun bare skriker å skriker dagen lang,

Tilde hun er blitt så alt for stor for sin alder, stakkars liten hun skal hjelpe meg med alt som har med theo å gjöre.
men sove på natten vil hun ikke, og trass som  bare det kan hun også bli.

jeg er i sånn åpen barnehage hver dag, og det trives jeg godt med, bare synd at de stenger halv 12.

tilde skal begynne i barnehage etter nyttår, så det blir spennende å se hvordan det går.

ja det var litt om mitt liv for tiden ;)

ORIGINAL: susso

Veldig koselig å høre fra deg igjen! Lenge siden sist. Men skjønner du har nok å henge fingrene i. Kanskje litt godt med barnehage på nyåret, både for deg og for henne? Blir spennende!

Lykke til videre, håper det ikke tar aaaaalt for lang tid til neste visistt[:D]Savner deg her inne[:)]

ja jeg tror også det blir braå få henne i barnehagen, så får jeg litt bedre tid meg nova og theo, föler liksom at tiden ikke strekker til for alle 3.

godt å höre at jeg er savnet[:D]

Back
Topp