milo_78

Havana

Forelsket i forumet
Har babyen flytta ut av magehulen enda?:-)

hei[:D]
nei her har det ikke värt noe födsel enda[&o] så det blir enda en septemberbaby på meg.
er 2 dager på overtid, å jeg håper ikke det blir så lenge til. orker ikke gå to uker over[:@]
var hoss jm i går, og de gjör ikke noe för den 14 sept

Huff, stakar deg! De dagene rundt og spesielt etter terminen er så laaaaaange[&o] Håper Lillegutten din finner det for godt å flytte ut av magehybelen sin snart[:)] klem

Masse lykke te!!!

Håpe du sleppe så mye mær overtid. tvi tvi[:)]

Ja, blir nok en septemberbaby da :-) Får håpe du får møte lillingen din snart og at du slipper å gå lenge over :-) Du er kanskje litt lei nå? Gikk du over sist?

ORIGINAL: Havana

Ja, blir nok en septemberbaby da :-) Får håpe du får møte lillingen din snart og at du slipper å gå lenge over :-) Du er kanskje litt lei nå? Gikk du over sist?

Litt lei er bare forbokstaven.
er litt hetisk her nå, både jeg og ungene er forkjöla, Nova våkner nesten hvert 10 minutt å begynner å gråte, å det blir ikke mye sövn om natta lenger
og jeg er jo mer närvös for födsel når jeg i tilegg er forkjöla[>:]
ble satt igang en uke etter termin med begge 2, men det blir jeg ikke nå[:'(] så her er det ikke noe annet å gjöre en å vente på at mini vil ut selv

ORIGINAL: pindus

Så kjedelig å måtte vente! Håper babyen snart vil komme ut!
Sender over masse fødestøv(......var det ikke det vi kalte det for ca et år siden)

jo var jo det, takk for det, håper det hjelper[:D]

ORIGINAL: Mims

Huff, stakar deg! De dagene rundt og spesielt etter terminen er så laaaaaange[&o] Håper Lillegutten din finner det for godt å flytte ut av magehybelen sin snart[:)] klem

ja å gå på overtid er faktisk deprimerende[:@]

Back
Topp