Mille85 sin dagbok

Mille85

Flørter med forumet
Tirsdag 11. august fikk jeg en positiv test.. Av den digitale typen.. Tok også test torsdagen før, men da var det ingenting..
På tirsdag så var jeg 4+4, og i dag, lørdag, er jeg 5+1. I dag begynner hjertet å slå :D
For noen dager siden, så hadde jeg skikkelig vondt i magen.. Sånn som jeg hadde forrige MA :( Men håper det bare forbigående.. Hadde mistet trua helt på at dette skulle gå bra.. Men i dag når jeg våknet, så var jeg sikker på at dette skulle gå bra :D Så da håper jeg at følelsen i dag er rett :)
Min kjære sambo var på jobb på sjøen når jeg fikk den positive testen, men var kjempe glad når jeg sa det til han på tlf. I går når han kom hjem så var det første han gjorde når vi kom innom døra, å ta meg på magen å spør hvordan det går inni der :D
Vi har ei lita jente på snart 10 måneder også, så vet jo at vi kan få friske barn, og denne gangen skjer det :) Håper jeg :)
Satser på at det blir en liten Dennis ;)

Kan også få med at jeg visste jeg ble gravid, da vi lå i sengen etter sex :P Fikk en kvalm og rar følelse, og da var jeg overbevist :P hehe.. Rart :P Jeg tok jo den negative testen først, og da sa sambo at det ikke var vits med flere tester, men jo! Jeg skulle teste meg igjen for jeg var sikker :P Og rett hadde jeg :D

Klaffa på første forsøk.. Det gjorde det også med jenta vår.. Og da jeg hadde MA, så klaffa det med prevensjon :P Så fruktbar er jeg ihvertfall :P

I dag er jeg 5+4.
Har vært litt småkvalm i ett par dager nå.. Håper det kun er det, og ikke noe særlig mer plager.. Er allerede litt plaget med bekkenet da.. :(
Var hos legen i går, og blir sendt til tidlig ul.. Skal dit på torsdag kl 09.30... Bare TO dager igjen :D
Grugleder meg.. Håper virkelig vi ser hjertet slå..
Også tok jeg en test til i dag... Bare for å se.. Den andre streken kom frem med engang og ble fort tydelig.. Tar kanskje en i morgen tidlig eller på torsdag også for å se om den blir like fort tydelig eller hva:)

I går, torsdag, var jeg hos legen... Fikk ultralyd og der kunne dessverre ikke legen se noe hjerte som banket.. Men han trodde og håpet på at det var fordi jeg ikke var langt nok på vei.. Så skal tilbake igjen om to uker på ny ul.. Håper de ser det bankende hjertet da :)
Jeg har ikke så mange gravid-symptomer da.. Men er ekstremt trøtt og ganske oppblåst for tiden..
Men tror jeg skal prøve å få tak i legen på mandag å høre om jeg kan få slik hcg-måling.. Lenge å gå i to uker å ikke vite noe :S
Og i dag er jeg forresten 6 uker på vei :)

Hva med å bestille privat ul? De så ikke hjertet på en tirsdag hos meg, fikk beskjed om å komme tilbake en uke senere, så jeg bestilte privat ul på fredagen og da slo hjertet!:) Det er ikke alltid mange dagene som skal til:)

De har ikke her i Molde.. :/
De har jo en MR klinikk i Ålesund.. Men tror det bare er utvendig ul og de tar vel ikke inn før det er gått 12 uker..

jo da de har privat her i molde. Legekontoret på Kvam har privat praksis. legen hetter gunnar bærland tror jeg. Han har tipp topp utstyr. Men det var litt dyrt. 800 kr.

Er det bare han??:/ Hmmm..
Var han jeg var hos på torsdag, og han jeg skal til igjen om en ukes tid..
Men jeg vil før neste torsdag!! :/

7+1 i dag..
I går ringte jeg legekontoret og spurte om jeg kunne flytte frem ul-timen min, og det fikk jeg. Så jeg skal på ul mandag 31 august, istedefor 3 sept :)
Nå bare gleder jeg meg til ul, for jeg er ikke i tvil lenger.. Alt må vokse og gro som det skal nå.. For denne uken kom kvalmen for fullt også.. Klarte bare å være på jobb i 2-3 timer før jeg måtte hjem i dag.. Kvalmen begynte vel skikkelig når jeg var 6+4 eller noe..
Spyr og spyr :S

Back
Topp