milla1986

sas

Gift med forumet
Hvordan går det med babyen din nå?? Forstatt mye vondt? Har ikke vært her så mye så tenkte kanskje jeg har glipp av en tråd.

Dytter for deg [:)]

Dytter

Heeei![:D]

Det går mye bedre [:)] Hadde ikke så store forventninger denne gangen, siden manuell terapauten mente det kunne være magen som plaget han i tillegg til stivheten. Men han har blitt mye bedre.
I dag har vi vært på langtur, noe vi ALDRI kunnet ha gjort sånn han var før.. Å han har vært drømmebaby å ha med seg.. Blid og fornøyd![:D]

Åssen går det med Jamie? Har skjønt det går bedre etter du byttet mme til han?[:D]

Ja det går MYE bedre men fortsatt en del vondt da..dvs si at han lager U U U lyd (rask og korte som staccato liksom lyd) mens han drikker..Han vil IKKE slippe flaska nemlig og er rød i toppen..også går det over..drikker og nyter også kommer det tilbake. Akkurat som ei ri.[:D] MEn nå "prater" han og smiler når han er mett istedet for å grine og ha det vondt.

SÅÅÅ bra at det går bedre hos dere også. Og de blir jo bare større og større og til slutt vil magevondte være borte.
Glad dere har fått hjelp av manuell terapaut. Fikk så vondt når det sto på som verst hos dere.

Ja minin min er fortsatt sånn du beskriver Jamie, han er illrød i toppen å suger og gråter ved puppen samtidig. Akkurat som han har ubehag eller vondt noe sted.
Han er jo enda ikke 100% men jeg vet rett og slett ikke hva mer jeg skal gjøre for han.... Det som er viktigst er jo at han er MYE bedre[:D]

Håper våre søte små blir 100%, innen kort tid... [:D]

Back
Topp