Milla1986 og Emilian!

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Spent, spent spent!

Hvordan gikk timen hos manuell terapeut i går??[:)]

Hva sa Bjørn? Hadde han blitt stivere igjen? Fikk han hjulpet vesle gutten din?
Har det gått bedre etterpå?[:)]

Krysser fingre og tær på at det hjalp med en time til!

Nåh koselig med egen tråd til oss a gitt....

Bjørn sa han ikke var så stiv som første gangen han kom inn til han, men at han fortsatt var litt stiv.. Og antagligvis hadde ubehag. Så han trykka og klemte litt her og der på han.
Men antaglivis så er det nok litt magen som plager han i tillegg[:'(] Så han trykka på no på ryggen hans som visstnok skulle gjøre underverker...
Så jeg krysser alt som kan krysses å håper vi hvertfall merker litt langvarig forbedring denne gangen[:)]

Merker forbedring, han har sovet godt i natt.. Men han klager/gråter fortsatt mye.. Men han er jo vandt med det tenker jeg så er vel en liten tilvenningsak.. Han er jo ikke vandt til å ligge alene feks, så når vi legger han fra oss begynner han å gråte, men på en helt annen måte enn før[;)]

Åssen går det med Mikkel? Er det fortsatt bedring hos ha?[:D]

Usj, disse små magene kan skape masse vondter altså[&o]

Godt at Bjørn fikk gjort litt mer for Emilian da[:D] Så håper vi at det blir en varig bedring denne gangen![:)]
Deilig at han fikk sovet godt en natt etter en slitsom helg da ihvertfall.
Og ja, det er helt sikkert en tilvenningssak. Det er klart det er uvant å plutselig bli lagt for seg selv litt. Får gi det litt tid, så han venner seg til det. Selv om det ikke er noe ålreit med gråtinga, så er det jo fint at det er en annereldes gråt nå[:)] Da har han kanskje ikke like vondt lenger.

Med Mikkel er det veeeldig opp og ned.. En dag kan han være kjempefin, gråte lite og ligge alene litt. Mens neste dag er det desperat gråting[&:] I går kveld ble han helt hysterisk og ingen verdens ting hjalp. Ikke vugging, byssing, trilletur, bad, dusj, pupp, mme, ingen verdens ting. Så han er en merkelig skrue[>:]

ORIGINAL: Siljemor88

Usj, disse små magene kan skape masse vondter altså[&o]

Godt at Bjørn fikk gjort litt mer for Emilian da[:D] Så håper vi at det blir en varig bedring denne gangen![:)]
Deilig at han fikk sovet godt en natt etter en slitsom helg da ihvertfall.
Og ja, det er helt sikkert en tilvenningssak. Det er klart det er uvant å plutselig bli lagt for seg selv litt. Får gi det litt tid, så han venner seg til det. Selv om det ikke er noe ålreit med gråtinga, så er det jo fint at det er en annereldes gråt nå[:)] Da har han kanskje ikke like vondt lenger.

Med Mikkel er det veeeldig opp og ned.. En dag kan han være kjempefin, gråte lite og ligge alene litt. Mens neste dag er det desperat gråting[&:] I går kveld ble han helt hysterisk og ingen verdens ting hjalp. Ikke vugging, byssing, trilletur, bad, dusj, pupp, mme, ingen verdens ting. Så han er en merkelig skrue[>:]

Ja er det ikke det ene så er det, det andre.... Men mageproblemer var visst veldig normalt når de har stivhet i nakke,rygg eller hofter. Så håper det roer seg! Må jo være slitsomt for han også[&:]
Ja jeg hører ganske stor forskjell på gråtingen, men jeg tenker jo litt på hvordan jeg skal "avvende" han det å gråte. Bjørn sa vi skulle ta han opp når han ikke gråt, for liksom å vise han at det ligger litt belønning bak det å ikke gråte.. Men når Emilian ikke gråter så har jo jeg lyst til å gjøre litt andre ting, enn å bære rundt på han DA også..[8D] Bærer nok på han når han gråter..[8D]

Det er jo bra han har noen gode dager da hvertfall, men selvfølgelig skulle det jo heller vært hver dag[:)] Men du har ikke vurdert akupunktur på han da? Vet liksom lite om akupunktur på spedbarn, men vil jo tro det er noe sånn beroligende å sånn som på voksene?
Huff ja vi hadde en sånn hysterisk kveld på fredag, men da hjalp det med bad da heldigvis... Er så vanskelig når de ikke kan fortelle oss hvor de har vondt hen. Dumt ingen har oppfunnet sånn baby-oversetter.. Ett lite apparat man hadde satt inn til babyen når den gråt.. og VIPS så sto det på skjermen; Mamma, jeg har vondt i magen, eller mamma, jeg er trøtt[8D][8D][8D]

Hihi, skjønner veldig godt at du vil gjøre andre ting når han ligger og er rolig enn å gå og bære på han da også![;)]
Sånn er det her også.. Gjør jeg ikke andre ting når han ligger og er fornøyd får jeg jo aldri dusjet, spist, gått på do eller vasket klær og hus.

Har tenkt litt på akupunktur ja.. Så det er til vurdering[8D]
Prøvde med natusan bedtime bath i vannet i går, for hørte mange som sa det skulle gjøre så bebisen sov lenger om natten. Men kan ikke si det hadde noen virkning her i gården nei![8D] 

Oh, sånn baby-oversetter skulle jeg jaggu betalt dyrt for om det fantes![:D]

Bruker som regel tiden på det samme, de svært få gangene han ligger/sitter alene..[;)] Så da er det liksom ikke det første jeg gjør å gå bort å løfte han opp når han endelig holder fred[8D]
Men får håpe periodene blir litt lengere, for da kan jeg jo gjøre det.. [:)]

Synes i grunn ikke den natusanen har hatt noen spesiell virkning fra andre såper jeg heller, men nå roer han seg uansett alltid når han bader da så kan jo hende det er derfor[:)]

Hadde gitt MYE penger for en sånn en selv[;)] hehe

Back
Topp