Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: _Dollface_
Så kjedelig og ikke få svar sånn, trodde at når jeg endelig var under utredning for hab.abort at ting ville gå fort og litt av seg selv,men neida,må ringe og nærmest tvinge seg på,fikk resept på crimonin gel (eller hvordan det nå enn staves) i dag i slutten av 7. uke, når problemet er de første 7.ukene [&:]
Men hadde dratt ned dit jeg om jeg ikke fikk svar i morra,vanskeligere og bli avvist når man møter opp personlig...
Håper det går bra med deg spiren[:)]
ORIGINAL: _Dollface_
Hvor skal du?
Jeg har bare vært på utredning på ahus,har fått time og papirer til riksen,den ble bestilt i begynnelsen av forrige svangerskap skulle få haste time,fikk brev den dagen jeg mistet om at vi fikk time i slutten av MAI[:'(]
fikk brevet i slutten av jan.. skikkelig hastetime da[8|]
Nei det er ikke det, denne gangen ville de ikke starte siden de trodde den åpningen på feilsted i livmora var fosteret,men det er jo helt ufrarlig og de innrømet i dag at joa jeg burde jo tatt den fra dag 1.
Det er ufattelig irriterende og møte opp gang på gang og få samme svarene som ikke er noe svar..
Ja får prøve men har bare mistet en gang etter at hjerte begynte og slå, var faktisk litt usikker på antall ganger, prøvde og glemme litt etter at jeg ble vellykka gravid med lillegutt,men sjekka ordentlig før timen i dag (litt flaut og ikke vite helt hvor mange ganger det er 100% sikker men vi har hatt 3 prøve perioder tilsammen siden begynnelsen av 07)og har mistet 10 ganger + en gang som jeg tror bare var kjemisk siden jeg testet noen dager før ikm og blødde samme kvelden...men holder i massevis med 8 og oppover...
Vi SKAL ha november spirer begge to..BANK i bordet [:)][:)]
sender en stor klem også veit hvordan du har det nå