Miljøarbeider - noen med peiling?

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Jeg driver og prøver å få tak i kontaktpersonen til en stilling jeg vurderer å søke på - som miljøarbeider i skole. Søknadsfristen er i dag, så jeg skulle nesten hatt svar på en del spm. før jeg evt. slenger inn en søknad. 
Men kanskje noen her kan hjelpe meg med noe av det jeg lurer på? Står omtrent ingenting i annonsa så jeg vet liksom ikke så mye da.

Miljøarbeidere, jobber de oftest med bare 1 elev, fks. elever med spesielle behov og som trenger tilrettelagt "en til en" - undervisning? Eller tenker dere man helst er i klassen, som en assistent for læreren på en måte? Kan SFO - arbeid være en del av det? Vet dere ikke kan si hva som gjelder for stillingen jeg mener, men hva er deres erfaring?

Og lønn - noen med ca. peiling? Jeg er utdannet sykepleier, så om det blir assistentlønn vet jeg ikke om det blir så aktuelt likevel da det jo er dagjobb i tillegg og jeg da går ned litt for mange tusen i lønn:(
Arbeidssted, skolens verdier, arbeidstider, mange av kollegaene - ja det meste er jo midt i blinken!:)

jeg er utdannet hjelpepleier men jobber i en miljøarbeider stilling på et nbokollektiv for demente. Så jeg kan ikke svare ange det med skole å gjøre, men vet når de søker etter miljøarbeidere så kan kan jeg med 3 årig videregående søke på det, så tror nok ikke du vil få assistent lønn, men du vil nok sansynligvis få noe lavere lønn enn sykepleier lønn vil jeg tro. mener iallefall å ha lest i ledige stillinger som miljøarbeider at man må ha 3 årig videregående utdannelse. og det med lønnen kommer jo ann på hvor mye ansinitet du har..

vet at det er dårlig betalt.....   naboen jobber som det i full stilling, han har litt over 300 000 i 100 prosent stilling, med noe ansinitet.... og du får jo ikke tillegg.... men mye fri da :)

Det stemmer det du allerede har tenkt! Det er de tingene du mest sannsynlig kommer til å jobbe med. Kanskje mer eller mindre, men det er jo de tingene det går ut på.