Milepælkort

Eppie

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Litt tidlig ute, men begynner å få reklame for milepælkort/bøker i sosiale medier og lurer på om noen av dere har tilsvarende fra før?

Jeg fikk milepæl-kort av søsteren min. Brukte kun de som var for hver måned, ikke «jeg har fått min første tann» eller «i dag gikk jeg mine første skritt». Det er noe herk å huske på, men koselig å se tilbake på. Skal bruke de på neste baby også.

Mulig det er fordi jeg har flere barn, men de ble aldri brukt her :hilarious: Hadde ikke tid:bag: men synes det er skikkelig fint med de som får brukt de:love7

Skal kjøpe denne gangen. Håper jeg bruker de. Trur ikke det fantes forrige gang :hilarious:

Hvor kjøper dere? Har sett, men kjekt med valgmuligheter.

Jeg kjøpte «Dine første år», for graviditet og de første årene. Syns mange av gravidjournalene er litt for fulle klisjeer for min smak ;)

Tror det er Organized jeg sett reklame for også, ja :)

Jeg kjøpte «Dine første år», for graviditet og de første årene. Syns mange av gravidjournalene er litt for fulle klisjeer for min smak ;)

Tror det er Organized jeg sett reklame for også, ja :)
Ja, det er masse reklame for den. Er spent på hva jeg synes. Ikke så veldig glad i for alle de klisjeene selv.

Har denne siden stående opp nå, likte disse:

C64460B5-E7C6-4290-AF67-4B785FC36446.jpeg

Ville kjøpt disse, så søte ❤️❤️ Men om nettsiden er «legit» vet jeg ikke :hilarious:

Er organized jeg også har fått mye reklame for, men mener jeg har sett andre og "enklere" typer før - på venners bilder da, ikke i butikker. De du linket til Tiol var nydelige!

Må vel legge inn alarm i kalenderen en gang i måneden om vi skal huske å få tatt bilder da :hilarious:

Jeg fikk milepælkort til babyshower av venninnene.
Men må ærlig innrømme jeg aldri tok de i bruk og er ikke så veldig fan av den hypen med å legge ut masse bilder med de kortene :joyful:
Sender mye bilder til familie og nære venner og sånn da, men da går det mest i snap!

Eg kjem til å skrive talet på månaden på ein postitlapp, klistre lappen på ungen og ta eit bilete kvar månad (håpar eg klarer å hugse det!) Gjorde det med førstemann og det var gøy å sette bileta etter kvarandre i albumet :)

Eg kjem til å skrive talet på månaden på ein postitlapp, klistre lappen på ungen og ta eit bilete kvar månad (håpar eg klarer å hugse det!) Gjorde det med førstemann og det var gøy å sette bileta etter kvarandre i albumet :)

Hmm ja, jeg kan jo forsåvidt lage selv - godt poeng!

Back
Topp