Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har akkurat bestilt den gravidboka fra Organized (litt sent, men). Ser at de har babybøker og milepælkort også, men tenker jeg vil se hva jeg synes om denne boka først, før jeg bestillerHvor kjøper dere? Har sett, men kjekt med valgmuligheter.
Ja, det er masse reklame for den. Er spent på hva jeg synes. Ikke så veldig glad i for alle de klisjeene selv.Jeg kjøpte «Dine første år», for graviditet og de første årene. Syns mange av gravidjournalene er litt for fulle klisjeer for min smak
Tror det er Organized jeg sett reklame for også, ja![]()
Sjekk sidene gjennom trustpilot før du eventuelt bestiller noe. De var sykt fine da!Vis vedlegget 385904
Ville kjøpt disse, så søteMen om nettsiden er «legit» vet jeg ikke
![]()
Milepælskort, Ballonger - Surpriseworld.no
Fine Milepælskort i Form av en Ballong. Tallene er gravert på lys Bjørkefiner. Du kan velge om teksten skal være på engelsk eller norsk.www.surpriseworld.no
Eg kjem til å skrive talet på månaden på ein postitlapp, klistre lappen på ungen og ta eit bilete kvar månad (håpar eg klarer å hugse det!) Gjorde det med førstemann og det var gøy å sette bileta etter kvarandre i albumet![]()