Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min lege sendte henvisning til sykehuset i går, jeg fikk svar i dag6+0 og første svangerskapskontroll. Henvisning til sykehuset er sendt i dag, venter spent på svar![]()

Min lege sendte henvisning til sykehuset i går, jeg fikk svar i dag![]()
Huff da..Jeg fikk svar et er par timer.. Fikk avslag. Så dette har vært en dag fylt med mye tårer og bekymring.
Huff da..
Kan jeg spørre hvorfor du ønsker henvisning til sykehus?
Fy fader..! Nå fikk jeg vondt av degTW
Jeg hadde to SA og en MA før jeg fødte ei jente i 2019. Har etter dette mistet to ganger til. Når jeg hadde MA gikk jeg med dødt foster i over 5 uker, hadde da vært på ultralyd noen dager før vi oppdaget det og fikk beskjed om at det var liv. Med datteren min fikk jeg nøye oppfølgning, da jeg har grunnlag for blodpropp dannelser, spesielt i morkaken. Hadde da ultralyd hver uke fra uke 6 til 14 og jevnlig etter. Ble lovet dette i neste svangerskap også. Nær familie i både min og samboer sin familie har opplevd å miste nært termin, de anså dette som en risikofaktor også sist. Jeg ble gravid ved hjelp av oppfølgning hos gynekolog og skal til tul hos henne i uke 8. Sykehuset avslo henvisningen på det grunnlagetFastlegen skal kontakte min private gyn, håper hun kan følge meg opp.