Milepæler

endeli'85

Forelsket i forumet
Har dere noen milepæler dere ser frem til å huke av? Jeg ser selvsagt frem til jula, vil være 12 uler 2.juledag og vi håper å klare å holde oss med å fortelle det til venner og familie
 
Første milepæl blir jo 12.uke :happy:
Jeg gleder meg alltid til jeg når en ny uke, så det er de små gledene for meg nå :happy:
 
Første milepæl er faktisk i dag. 1 uke med positiv test! Så får det bare fortsette tenker jeg. Uke 9 har jeg også hørt om, så håper jeg kommer dit :) Og uke 12 selvfølgelig. Så er det uke 23!
 
Jeg syns også hver uke er en liten milepæl, særlig frem til uke 12. Jeg har et godt forhold til sjefen min og gleder meg til å fortelle henne. Men vil gjerne komme til uke 8 først, bare veldig redd jeg ikke klarer å holde meg så lenge :)
 
Har tatt uke for uke og ultralyd for ultralyd så langt. Runder 11 fullgåtte uker i morgen og har hatt tett oppfølging med ultralyd. Skal ha ny ultralyd i uke 13, er alt bra da så håper jeg at jeg klarer å senke skuldrene
 
Prøver å tenke på hver uke som en milepæl :) Uke 12 blir selvsagt viktig, men skulle gjerne kommet meg på TUL uke 10 også siden det gikk galt 9+4 sist. Hvis det da står bra til så tror jeg at jeg klarer å slappe mer av :)
 
Gleder meg til uke 8. Da tenker jeg at det er tid for TUL! Hurra
 
Har tatt uke for uke og ultralyd for ultralyd så langt. Runder 11 fullgåtte uker i morgen og har hatt tett oppfølging med ultralyd. Skal ha ny ultralyd i uke 13, er alt bra da så håper jeg at jeg klarer å senke skuldrene
Hvorfor så ofte ultralyd?
 
Hvorfor så ofte ultralyd?
Fordi jeg har mistet en del ganger tidligere og har hatt blødninger i de svangerskapene som er fullgåtte. Denne gangen har det vært noen ubestemmelige skygger i livmoren som gyn i begynnelsen kanskje trodde kunne være mola. Men det ser ut til at det bare er blodårer. Overlegen på kvinneklinikken var ikke bekymret ved siste ultralyd, alt så bra ut. Men får en ny ultralyd til før oul, sjekke fosteret :)
 
Fordi jeg har mistet en del ganger tidligere og har hatt blødninger i de svangerskapene som er fullgåtte. Denne gangen har det vært noen ubestemmelige skygger i livmoren som gyn i begynnelsen kanskje trodde kunne være mola. Men det ser ut til at det bare er blodårer. Overlegen på kvinneklinikken var ikke bekymret ved siste ultralyd, alt så bra ut. Men får en ny ultralyd til før oul, sjekke fosteret :)
Så bra da ☺️☺️☺️godt å føle seg i varetatt
 
På denne tiden blir august babyene unnfanget! Blir en milepæl når det blir liv på august gruppa :D
 
Første milepæl 5+0 nådd :D neste blir TUL om 19 dager! Men egentlig føles hver dag som en milepæl :hilarious:
 
Back
Topp